Usługi w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lip 2022, o 06:43
Re: Usługi w abonamencie
Dzięki za odpowiedź Marta_Plus numer sprawy CASE/220728/733
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
krzychasso,
Dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam je dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Usługi w abonamencie
Dzień dobry.
W dniu 15.07.2022 r. podpisałem aneks w formie dokumentowej na przedłużenie Umowy w Plus Abonament z usługą dodatkową Disney+. Okres rozliczeniowy rozpoczyna się 9-go każdego miesiąca. W Aneksie jest zapis o linku aktywacyjnym na Dostęp Disney+, który brzmi: "Link aktywacyjny Polkomtel wyśle do Abonenta na wskazany adres email, w terminie 24h od daty zawarcia Umowy lub złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostęp Disney+." Kiedy zgodnie z regulaminem powinienem dostać link aktywacyjny?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
W dniu 15.07.2022 r. podpisałem aneks w formie dokumentowej na przedłużenie Umowy w Plus Abonament z usługą dodatkową Disney+. Okres rozliczeniowy rozpoczyna się 9-go każdego miesiąca. W Aneksie jest zapis o linku aktywacyjnym na Dostęp Disney+, który brzmi: "Link aktywacyjny Polkomtel wyśle do Abonenta na wskazany adres email, w terminie 24h od daty zawarcia Umowy lub złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostęp Disney+." Kiedy zgodnie z regulaminem powinienem dostać link aktywacyjny?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
Witaj jazuch1982,
Zgodnie z powyższym. Sprawdź proszę jeszcze folder SPAM. Jeśli nie ma tam linka, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje usługę na koncie. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.jazuch1982 pisze: ↑29 lip 2022, o 19:49 W Aneksie jest zapis o linku aktywacyjnym na Dostęp Disney+, który brzmi: "Link aktywacyjny Polkomtel wyśle do Abonenta na wskazany adres email, w terminie 24h od daty zawarcia Umowy lub złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostęp Disney+." Kiedy zgodnie z regulaminem powinienem dostać link aktywacyjny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Usługi w abonamencie
Dziękuję za odpowiedź. Nr zgłoszenia CASE/220801/562
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
jazuch1982,
Dziękuję za numer - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.jazuch1982 pisze: ↑1 sie 2022, o 11:36 Dziękuję za odpowiedź. Nr zgłoszenia CASE/220801/562
Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 sie 2022, o 15:05
Wprowadzanie przekierowania online / flota
Dzień dobry,
posiadamy telefon komórkowy na abonament i jest konieczność aby wprowadzać na niego przekierowania połączeń. Niestety nie ma możliwości aby przekazać telefon fizycznie, dlatego pytanie czy jest taka możliwość za pomocą panelu na stronie plusa, tak aby więcej osób mogło wprowadzić przekierowanie bez konieczności posiadania aparatu. Ostatecznym rozwiązaniem mogłaby być flota z ograniczonym dostępem dla puli użytkowników. Jeśli istnieje któraś z powyższych opcji bardzo proszę o informację zwrotną.
Dziękuję i pozdrawiam
posiadamy telefon komórkowy na abonament i jest konieczność aby wprowadzać na niego przekierowania połączeń. Niestety nie ma możliwości aby przekazać telefon fizycznie, dlatego pytanie czy jest taka możliwość za pomocą panelu na stronie plusa, tak aby więcej osób mogło wprowadzić przekierowanie bez konieczności posiadania aparatu. Ostatecznym rozwiązaniem mogłaby być flota z ograniczonym dostępem dla puli użytkowników. Jeśli istnieje któraś z powyższych opcji bardzo proszę o informację zwrotną.
Dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 sie 2022, o 16:30 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki.
Powód: Połączono wątki.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Witam właśnie przyszła do mnie faktura za abonament a tam niespodzianka 10zł mniej. Jak się okazało nie policzono mnie serwisu urządzenia za 10 zł. Napisałem do plusa i zamiast odpisać rozpatrują reklamację. Czekam jeszcze do czwartku bo 2.11 jest termin płatności a ja niewiem czy czekać na korektę czy co.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
Witaj tomek84,
podaj proszę numer przesłanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Nr. zgłoszenia CASE/221019/1537
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
tomek84,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 gru 2022, o 12:54
pakiety w abonamencie
Czy ktoś może wytłumaczyć co jest pakiet podstawowy a co jest pakiet dodatkowy? po co te dwa pakiety w abonamencie, dotyczy jak się zaloguję na plus online.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2022, o 13:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
wiktorponka,
w ramach umowy dostępny jest pakiet podstawowy do wykorzystania w każdym okresie rozliczeniowym. Pakiet dodatkowy jest jednorazowym pakietem GB przyznawanym na cały kontrakt do wykorzystania po pakiecie podstawowym.wiktorponka pisze: ↑22 gru 2022, o 13:11 Czy ktoś może wytłumaczyć co jest pakiet podstawowy a co jest pakiet dodatkowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Disney+
Witam
5.01 przeszłam z plusa mix na abonament. Pan w salonie powiedział że mogę wysłać SMS aby aktywować za darmo Disney+ . SMS wysłany a do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi z linkiem ani SMS ani na poczcie.
5.01 przeszłam z plusa mix na abonament. Pan w salonie powiedział że mogę wysłać SMS aby aktywować za darmo Disney+ . SMS wysłany a do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi z linkiem ani SMS ani na poczcie.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2023, o 12:03 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.