Rejestracja HBO GO
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Blasterpl,
a jak obecnie przebiega u Ciebie rejestracja do serwisu HBO GO?
a jak obecnie przebiega u Ciebie rejestracja do serwisu HBO GO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Wypełniłem rubryczki (e-mail,nr klienta,hasło) i tyle. Działa elegancko.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Blasterpl,
to bardzo się cieszę z tego faktu. Życzę zatem przyjemnego korzystania z HBO GO oraz niezapomnianych wrażeń filmowych.Blasterpl pisze: Działa elegancko.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Witam,
Aktywowałem usługę HBO GO wysyłając sms na nr 2601 o treści AKT HBO3.
Próbowałem się zarejestrować na stronie HBO GO podając nr tel oraz nr konta klienta.
Niestety cały czas wyświetla się komunikat: "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Jest to strasznie frustrujące. Zamawiasz usługę, postępujesz zgodnie z zaleceniami operatora lecz nie możesz z usługi skorzystać.
Aktywowałem usługę HBO GO wysyłając sms na nr 2601 o treści AKT HBO3.
Próbowałem się zarejestrować na stronie HBO GO podając nr tel oraz nr konta klienta.
Niestety cały czas wyświetla się komunikat: "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Jest to strasznie frustrujące. Zamawiasz usługę, postępujesz zgodnie z zaleceniami operatora lecz nie możesz z usługi skorzystać.
Re: Rejestracja HBO GO
Witaj Bruno666,
- ile czasu minęło od wysłania SMS-a, a próbą zarejestrowania na stronie HBO GO?
- ile czasu minęło od wysłania SMS-a, a próbą zarejestrowania na stronie HBO GO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Witam,
Ile czasu musi minąc od momentu informacji ze HBO GO jest aktywowane i mozna sie rejestowac do próby rejestracji?
Gdy próbuje HBO Go wywala cały cas informacje ze nie mozna zweryfikowac danych.
Ile czasu musi minąc od momentu informacji ze HBO GO jest aktywowane i mozna sie rejestowac do próby rejestracji?
Gdy próbuje HBO Go wywala cały cas informacje ze nie mozna zweryfikowac danych.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Witaj czepnik,
dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
co z tym hbo go?!!!
27.12.2017 została aktywowana usługa HBO GO.Otrzymałam sms aby dokonać rejestracji na stronie hbogo.pl,podając dane nr tel,numer klienta. Wypełniłam poprawnie formularz i pojawia się komunikat"dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Skontaktowałam się po wielu próbach z BOK i dokonano zgłoszenia problemu(28.12.2017 godz. 17.32) nieoczekiwanie dwie minuty później dostałam kolejnego sms iż zgłoszenie zostało zamknięte i w razie pytań powinnam się skontaktować z BOK. Dzisiaj po kilku próbach oczekiwania na połączenie z konsultantem i około godziny czekania Pani konsultant poinformowałam mnie,iż zgłoszenie zostało zamknięte, gdyż problem leży po stronie HBO. Polecono mi cierpliwie czekać, nadmieniając, iż problem ten zgłaszają również inni klienci sieci. Mam więc pytanie czy Operator zamierza rozwiązać tą kwestię i zadbać o to aby oferowane klientom usługi działały, a klient mógł z nich korzystać.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, o 14:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rejestracja HBO GO
Fiszka,
Marta_Plus pisze:dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Czy posiadasz numer zgłoszenia?Fiszka pisze:dokonano zgłoszenia problemu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Podaję nr zgłoszenia C00000001462410. Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji, skoro jest to podobno większy problem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rejestracja HBO GO
Fiszka,
proponuję, abyś odczekał 72 godziny. Jeśli aktywacja nie powiedzie się proszę o info zwrotne.Fiszka pisze:Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
U mnie ta sama sytuacja, ponad 72h temu zleciłem aktywację usługi HBO go, w czwartek 28go o godz 13.02 dostałem SMS z informacją że usługa aktywna i danymi do rejestracji. Do dziś nie mogę się zarejestrować. Próbuję się rejestrować na podane dane (nr tel i nr klienta), ale za każdym razem uzyskuję komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Dane wprowadzam prawidłowo. Sprawę zgłaszałem do BOK ale odpowiedź niewiele wnosi do sprawy (nr zgloszenia: 171228-001562). Konsultant sugeruje czekać na wiadomosc aktywacyjna kiedy ja ją juz dostalem w czwartek (to była druga wiadomość SMS bo pierwsza była potwierdzeniem przyjęcia zlecenia aktywacji). Można coś z tym zrobić?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Re: Rejestracja HBO GO
Mam dokładnie taki sam problem co moi poprzednicy. Wysłałem już wiadomość do BOK w tej sprawie (Zagadnienie: 171230-000670). Dostałem SMS zwrotny zawierający dane do rejestracji. Po prawidłowym wypełnieniu formularza pojawia się komunikat: Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane. Wiadomość wysłałem w dniu wczorajszym, SMS zwrotny otrzymałem po 22h. Swoją drogą to jest troszeczkę nie w porządku, kiedy coś się oferuje i część użytkowników uprawnionych do skorzystania z promocji nie może z niej skorzystać. Myślę, że niezłym rozwiązaniem byłoby przedłużenie darmowego dostępu o czas, który spędziło się na oczekiwaniu na możliwość rejestracji usługi.
Re: Rejestracja HBO GO
W dalszym ciągu nie mam możliwości korzystania z usługi z HBO Go. Na infolinii konsultanci nie potrafią rozwiązać problemu. Dotąd informowali jedynie, iż do 72 h trwa aktywacja, tylko że już minęło te ich 72 godziny a nawet więcej!!! Kolejne zgłoszenie problemu i nic!
Re: Rejestracja HBO GO
konrad89, robson, Fiszka
- wysłałam interwencje w sprawie Waszych zgłoszeń.
- wysłałam interwencje w sprawie Waszych zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ