Strona 1 z 1

ip

: 2 sty 2017, o 07:02
autor: tajsonds
Witam jak sprawdzić jakie mam ip czy jest dynamiczne ofercie plus lte

Re: ip

: 2 sty 2017, o 11:06
autor: Daniel_Plus
tajsonds, adres IP standardowo jest dynamiczny.

Re: ip

: 2 sty 2017, o 22:43
autor: tajsonds
a można tym netem przekierować porty

Re: ip

: 3 sty 2017, o 01:17
autor: jarek7714
tajsonds pisze:a można tym netem przekierować porty
Można, jak wykupisz usługę publicznego IP (APN- prywatny: pro.plusgsm.pl-IP dynamiczne 6zł/m-c, m2m.plusgsm.pl-IP statyczne 18zł/m-c).

Re: ip

: 3 sty 2017, o 11:17
autor: Daniel_Plus
tajsonds, więcej informacji możesz znaleźć w tym wątku.

Re: ip

: 3 sty 2017, o 19:57
autor: tajsonds
a jeszcze pytanie jak wykupie te publicznego IP czy przyszłości można to deaktywować czy już będę placil caly czas za to

Re: ip

: 4 sty 2017, o 01:45
autor: jarek7714
tajsonds pisze:a jeszcze pytanie jak wykupie te publicznego IP czy przyszłości można to deaktywować czy już będę placil caly czas za to
To usługa dodatkowa-więc robisz z nią co chcesz (nie zawierasz żadnego zobowiązania).

Re: ip

: 4 sty 2017, o 11:10
autor: Daniel_Plus
tajsonds, zgodnie z regulaminem usługi:
4. Aktywacja/dezaktywacja Usługi jest bezpłatna.
8. Jeśli aktywacja Usługi nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata miesięczna za Usługę będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
10. Usługa jest aktywna do momentu zgłoszenia przez Abonenta wniosku o dezaktywację.
11. Polecenie dezaktywacji Usługi Abonent może złożyć poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.