LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
: 6 mar 2017, o 12:44
Witam,
Jestem w Plus'ie od prawie 2 lat.
Od początku korzystałem z oferty smart dom, dzięki której wcześniej miałem nielimitowane połączenia w kraju do wszystkich sieci, sms'y, mms'y oraz 5GB internetu.
Przedłużyłem umowę, w sumie dostałem jedynie więcej internetu bo 11GB.
Nie powiem że od początku było wszystko pięknie i ładnie, bo tak nie było.
Naliczano mi do FV dodatkowe koszty związane z połączeniami itp. Na szczęście cała sprawa została polubownie załatwiona i byłem szczęśliwym użytkownikiem sieci plus, aż do teraz...
Kila dni temu diametralnie spadała mi prędkość internetu do 0,5mb/s (pobieranie), 0,5 (wysyłanie)
Podkreślam iż wcześniej prędkość w ścisłym centrum Krakowa oscylowała na poziomie 20 -70.
Pakietu mam pod dostatkiem NA PEWNO NIE PRZEKROCZYŁEM limitu danych.
Dziś od rana dzwoniłem do BOK celem wyjaśnienia tej sytuacji:
Rozmowa nr:
1. Wykonano reset internetu.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
2. Wysłano mi sms'y konfiguracyjne.
Zainstalowałem, uruchomiłem ponownie urządzenie, brak poprawy.
3. Wysłano informacje do działu technicznego o problemie.
Bardzo szybko przyszła odp, mówiąca iż w miejscowości której mieszkam nadajnik jest obciążony przez co prędkość CHWILOWO może spaść.
Problem w tym iż przemieszczam się po całym Krakowie i wszędzie jest tak samo.
4. Wykonano reset karty sim.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
Bardzo proszę, aby ktoś zajął się tym problemem, ponieważ nie spodziewałem się czegoś takiego. Tym bardziej w zasięgu LTE+ o którym ciągle jest mowa.
BOK rozkłada ręce a ja muszę się na to godzić ?
Proszę o pomoc osoby związane ściśle z Plus'em.
Użytkuję samsunga S7 edge, którego to wykorzystuję w pracy jako "urządzenie biurowe-mobilne", ale przy takich prędkościach internetu można o tym zapomnieć.
Nawet oferty handlowej nie mogę wysłać...
Jestem w Plus'ie od prawie 2 lat.
Od początku korzystałem z oferty smart dom, dzięki której wcześniej miałem nielimitowane połączenia w kraju do wszystkich sieci, sms'y, mms'y oraz 5GB internetu.
Przedłużyłem umowę, w sumie dostałem jedynie więcej internetu bo 11GB.
Nie powiem że od początku było wszystko pięknie i ładnie, bo tak nie było.
Naliczano mi do FV dodatkowe koszty związane z połączeniami itp. Na szczęście cała sprawa została polubownie załatwiona i byłem szczęśliwym użytkownikiem sieci plus, aż do teraz...
Kila dni temu diametralnie spadała mi prędkość internetu do 0,5mb/s (pobieranie), 0,5 (wysyłanie)
Podkreślam iż wcześniej prędkość w ścisłym centrum Krakowa oscylowała na poziomie 20 -70.
Pakietu mam pod dostatkiem NA PEWNO NIE PRZEKROCZYŁEM limitu danych.
Dziś od rana dzwoniłem do BOK celem wyjaśnienia tej sytuacji:
Rozmowa nr:
1. Wykonano reset internetu.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
2. Wysłano mi sms'y konfiguracyjne.
Zainstalowałem, uruchomiłem ponownie urządzenie, brak poprawy.
3. Wysłano informacje do działu technicznego o problemie.
Bardzo szybko przyszła odp, mówiąca iż w miejscowości której mieszkam nadajnik jest obciążony przez co prędkość CHWILOWO może spaść.
Problem w tym iż przemieszczam się po całym Krakowie i wszędzie jest tak samo.
4. Wykonano reset karty sim.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
Bardzo proszę, aby ktoś zajął się tym problemem, ponieważ nie spodziewałem się czegoś takiego. Tym bardziej w zasięgu LTE+ o którym ciągle jest mowa.
BOK rozkłada ręce a ja muszę się na to godzić ?
Proszę o pomoc osoby związane ściśle z Plus'em.
Użytkuję samsunga S7 edge, którego to wykorzystuję w pracy jako "urządzenie biurowe-mobilne", ale przy takich prędkościach internetu można o tym zapomnieć.
Nawet oferty handlowej nie mogę wysłać...