Plus Duet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
witka,
jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględnia tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy będzie widoczna kwota korekty.
jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględnia tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy będzie widoczna kwota korekty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Korekta została wystawiona przed zamknięciem okresu rozliczeniowego, ale nie zmieniono nic na koncie plus online. Byłam w punkcie Plusa i Pani nie mogła mi nic powiedzieć ponieważ nie ma dostępu do faktur itp. Zadzwoniła na infolinie i powiedzieli mi, że w razie windykacji mam się wytłumaczyć tym, że oczekuje na korektę. Nie chce znaleźć się przez to w BIKu. Proszę to w końcu wyprostować bo mam już dość.Basia_Plus pisze:witka,
jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględnia tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy będzie widoczna kwota korekty.
Re: Plus Duet
witka,
- zawsze też można zapłacić tyle, ile pokazuje bieżące saldo w Plus online.
Jak na koncie zostanie zaksięgowana korekta, to kolejna faktura zostanie pomniejszona o powstałą nadpłatę.
Ewentualnie możesz jeszcze napisać w tej sprawie przez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie (podając w nim nr telefonu, imię i nazwisko oraz PESEL). Wtedy konsulat, mający wgląd do Twojego konta, napisze Ci jak dokładnie przedstawia się sytuacja w chwilę obecną.
Jeśli podałabyś nam tutaj potem nr tego zgłoszenia, to moglibyśmy przyśpieszyć weryfikację.
- zawsze też można zapłacić tyle, ile pokazuje bieżące saldo w Plus online.
Jak na koncie zostanie zaksięgowana korekta, to kolejna faktura zostanie pomniejszona o powstałą nadpłatę.
Ewentualnie możesz jeszcze napisać w tej sprawie przez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie (podając w nim nr telefonu, imię i nazwisko oraz PESEL). Wtedy konsulat, mający wgląd do Twojego konta, napisze Ci jak dokładnie przedstawia się sytuacja w chwilę obecną.
Jeśli podałabyś nam tutaj potem nr tego zgłoszenia, to moglibyśmy przyśpieszyć weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
No tak po przeczytaniu wątku widzę że problem naliczania opłat na drugim numerze to standard .Nalicza opłaty za sms i połączenia krajowe a przecież w umowie jest bez limitu.Właśnie dziś przypadkowo zauważyłem w plus online kwotę po wykorzystanie pakietu.ALE TU NIE MA PAKIETÓW. Na razie jest to ponad 3 zł ale do końca okresu rozliczeniowego pewnie będzie 300 zł, Czy można to jakoś zatrzymać? Wiem że po wyjaśnieniu będzie korekta faktury ale najpierw trzeba pieniądze wyłożyć a nie wszystkich stać na taki wydatek. Reklamację na plus online już wysłałem tylko ile to potrwa?
Mam jeszcze jedną sprawę internetu miało być po 4 gb na numer plus 12 gb na cały okres umowy ale w plus online na numerze głównym jest 8 gb a dodatkowy ma tylko 1 gb. Czy to też jest jakiś błąd a może tak ma być?
Mam jeszcze jedną sprawę internetu miało być po 4 gb na numer plus 12 gb na cały okres umowy ale w plus online na numerze głównym jest 8 gb a dodatkowy ma tylko 1 gb. Czy to też jest jakiś błąd a może tak ma być?
Re: Plus Duet
aqua,
- z Twojego opisu wygląda to tak, jakby nie działało współdzielenie zasobów. Napisz proszę w tej sprawie wiadomość również przez Plus online tylko przez zakładkę "masz pytania" (tak jak to pokazano tutaj). Jeśli podasz nam później tutaj numer zgłoszenia, to będziemy mogli przyśpieszyć weryfikację.
Jeśli chodzi o reklamację, to do czasu jej rozpatrzenia, nie musisz płacić kwestionowanej kwoty. Nie będą z tego tytułu żadne odsetki naliczane.
- z Twojego opisu wygląda to tak, jakby nie działało współdzielenie zasobów. Napisz proszę w tej sprawie wiadomość również przez Plus online tylko przez zakładkę "masz pytania" (tak jak to pokazano tutaj). Jeśli podasz nam później tutaj numer zgłoszenia, to będziemy mogli przyśpieszyć weryfikację.
Jeśli chodzi o reklamację, to do czasu jej rozpatrzenia, nie musisz płacić kwestionowanej kwoty. Nie będą z tego tytułu żadne odsetki naliczane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Chyba już załatwione dzwoniłem na infolinie z rozmowy z konsultantem wynika że dziś ma wrócić wszystko do normy.Ale dzięki za dobre chęci.
Re: Plus Duet
U mnie podobna sytuacja. Przedlużyam umowę na abonament (75 zł, -10 zł za Zieloną Fakturę) i dołączyłam drugi numer (osoba z bliskiej rodziny). Po kilku dniach bezproblemowego korzystania z drugiego numeru Plus zaczął naliczać dodatkowe opłaty za każde połączenie. Efekt? Po pierwszym miesiącu zamiast faktury 150 zł do załaty przyszło 280 zł.
Złożyłam reklamację w salonie Plusa (bez odpowiedzi jak dotąd), dodatkowo zadzwoniłam na infolinię i poprosiłam o zaprzestanie naliczania dodatkowych opłat na numerze. Jednocześnie zostałam poinformowana, że już nie będą naliczane dodatkowe opłaty. I owszem, tak się stało, ale dopiero po tygodniu. W tym momencie mam na kolejnej fakturze do dopłaty 93 złote. Wciaż czekam na odpowiedz w sprawie reklamacji, pieniądze zostały z konta pobrane za pierwszy miesiąc abonamentu.
Moje pytanie brzmi, kiedy można spowiedziewać się odpowiedzi na reklamację?
Czy powinnam składać reklamację na drugą fakturę?
PS. Jestem w Plusie wiele wiele lat i z każdą umową wychodzą takie kwiatki. A nuż się klient nie zorientuje i nabijemy mu dodatkowe opłaty.
Złożyłam reklamację w salonie Plusa (bez odpowiedzi jak dotąd), dodatkowo zadzwoniłam na infolinię i poprosiłam o zaprzestanie naliczania dodatkowych opłat na numerze. Jednocześnie zostałam poinformowana, że już nie będą naliczane dodatkowe opłaty. I owszem, tak się stało, ale dopiero po tygodniu. W tym momencie mam na kolejnej fakturze do dopłaty 93 złote. Wciaż czekam na odpowiedz w sprawie reklamacji, pieniądze zostały z konta pobrane za pierwszy miesiąc abonamentu.
Moje pytanie brzmi, kiedy można spowiedziewać się odpowiedzi na reklamację?
Czy powinnam składać reklamację na drugą fakturę?
PS. Jestem w Plusie wiele wiele lat i z każdą umową wychodzą takie kwiatki. A nuż się klient nie zorientuje i nabijemy mu dodatkowe opłaty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
mala_mi,
czy posiadasz numer złożonej reklamacji?mala_mi pisze:Złożyłam reklamację w salonie Plusa
Tak, jeśli zostały naliczone opłaty za usługi, które powinny być rozliczane w ramach abonamentu.mala_mi pisze:Czy powinnam składać reklamację na drugą fakturę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Nie posiadam numeru reklamacji, pracownik salonu mi tego podał. Czy istnieje możliwosć sprawdzenia numeru reklamacji przez stronę Plus Online?
Sprawdziłam na stronie Plus Online. Jedyne dane jakie mi się wyświetlają to data złożenia reklamacji oraz dla jakie numeru złozona została reklamacja.
Sprawdziłam na stronie Plus Online. Jedyne dane jakie mi się wyświetlają to data złożenia reklamacji oraz dla jakie numeru złozona została reklamacja.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
mala_mi,
prześlij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć wyjaśnienie sprawy.
prześlij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć wyjaśnienie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plus Duet (pakiet internetowy)
Witam.
Tydzień temu podpisałam umowę w salonie Plusa (oferta Plus Duet - abonament współdzielony przez dwa numery, w ofercie 24 GB internetu). Dzisiaj wchodząc na stronę http://www.online.plus.pl i sprawdzając aktywne pakiety (zarówno dla jednego jak i drugiego numeru) widzę, że przy pierwszym numerze pakiet podstawowy internetu wynosi 24,00 GB a przy drugim tylko 1,00 GB. Z czego to wynika? Czy pakiet internetu nie powinien być rozdzielony "po połowie", czyli 12 GB dla jednego i drugiego numeru?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Tydzień temu podpisałam umowę w salonie Plusa (oferta Plus Duet - abonament współdzielony przez dwa numery, w ofercie 24 GB internetu). Dzisiaj wchodząc na stronę http://www.online.plus.pl i sprawdzając aktywne pakiety (zarówno dla jednego jak i drugiego numeru) widzę, że przy pierwszym numerze pakiet podstawowy internetu wynosi 24,00 GB a przy drugim tylko 1,00 GB. Z czego to wynika? Czy pakiet internetu nie powinien być rozdzielony "po połowie", czyli 12 GB dla jednego i drugiego numeru?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018, o 09:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
Witaj bellaisa,
pakiet Internetu przypisany do numer głównego jest współdzielony na numer dodatkowy. Korzystają z niego oba numery w zależności od tego w jakim stopniu używają internetu. Pakiet 1GB jest dodawany jednorazowo na cały kontrakt i może być wykorzystany tylko przez numer, dla którego został uruchomiony.
pakiet Internetu przypisany do numer głównego jest współdzielony na numer dodatkowy. Korzystają z niego oba numery w zależności od tego w jakim stopniu używają internetu. Pakiet 1GB jest dodawany jednorazowo na cały kontrakt i może być wykorzystany tylko przez numer, dla którego został uruchomiony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam. Mam taki sam problem jak i większość tutaj. Chodzi o naliczanie opłat dla numeru dodatkowego. W dniu dzisiejszym logujac sie do Plus online stwierdzilam ten fakt. Po rozpisywaniach sie do IBOK uzyskiwalam odpowiedź ze mam czekac na fakturę i wtedy zlozyc reklamacje a rachunek niestety wzrasta... Dzwonię na infolinię usłydzałam to samo i jeszcze jedno ze na moim koncie nie mam włączonego wspóldzielenia limitu. Konsultant poinformował mnie ze on tego nie moze zrobic bo jest to uruchamiane systemowo. Napisałam reklamacje... Przeczytałam tu na tym forum ze w przeciagu 3 dni zostanie włączone współdzielenie limitu... Mój okres rozliczeniowy zaczął sie 5.11.2018 roku..... Dzis jest 21 listopada i dalej nic.. A rachunek dalej rośnie.... Oj Plusie Plusie nieładnie....
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
Witaj BasiaK,
czy posiadasz numer złożonej reklamacji?BasiaK pisze: Napisałam reklamacje...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Niestety do tej pory dostałam jedynie automatyczną informacje ze przyjeli moje zgłoszenie o numerze #372130 i nic wiecej... Od wczoraj cisza...
Ostatnio zmieniony 22 lis 2018, o 12:17 przez BasiaK, łącznie zmieniany 2 razy.