Plus Duet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 21:59
Re: Plus Duet
Tak dziękuję, odpowiedź otrzymałem.
Czy może mnie ona satysfakcjonować? Proszę ocenić samemu...Proszę również zwrócić uwagę na zapis pod stopka konsultanta który zachęca do korzystania z Plus on-line... Bez komentarza.
Jestem z Plusem od początku ale teraz zaczynam żałować kolejnego przedłużenia umowy.
Poniżej wklejam korespondencję z pominięciem danych konsultanta i swoich:
"
IBOK Plus <bok@plus.pl>
Dzisiaj o godz. 11:11
Do
m........@yahoo.com
Treść wiadomości
Dziękuję Panu za kontakt i przesłane uwagi.
Zgodnie z informacjami przekazanymi w poprzedniej odpowiedzi wyjaśniam, że opłaty zawarte na wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny.
Ostateczne rozliczenie otrzyma Pan na rachunku po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.
W trakcie trwanie okresu rozliczeniowego nie ma możliwości wyjaśnienia naliczeń uwzględnionych w wykazie bieżącego użycia w serwisie Plus online.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na zakończenie okresu rozliczeniowego i otrzymanie faktury.
Z poważaniem
xxxxxxxxxxxxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na http://www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
--Original Message--
From: m........@yahoo.com
Date: 15/01/2019 10:59
To: bok@plus.pl
Subject: Re: Naliczanie opłat w ofercie NO LIMIT [#474653]
Witam,
dziękuję za szybką odpowiedź która jednak nie jest dla mnie satysfakcjonująca. Skoro mam ofertę NO LIMIT to jak generalnie wyjaśnić pojawienie się tam jakichkolwiek opłat za wykonane usługi ? Jedyną opłatą która mogłaby się pojawić jest roaming, ale chwilowo za granicę się nie wybieram.
Druga opłatą której się spodziewam jest abonament ale to dopiero z pół roku, zgodnie z warunkami umowy.
Rozumiem że "poglądowo" oznacza że może się różnić o kilka groszy, złotówkę ale tu nie powinno co do zasady nic wykazywać.
Nie wiem czy w tej sytuacji mogę dalej swobodnie korzystać z telefonów, czy za miesiąc nie okaże się że najpierw mam zapłacić jakiś gigantyczny rachunek a potem go reklamować.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
Z poważaniem
xxxxxxxxxxxxx
Czy może mnie ona satysfakcjonować? Proszę ocenić samemu...Proszę również zwrócić uwagę na zapis pod stopka konsultanta który zachęca do korzystania z Plus on-line... Bez komentarza.
Jestem z Plusem od początku ale teraz zaczynam żałować kolejnego przedłużenia umowy.
Poniżej wklejam korespondencję z pominięciem danych konsultanta i swoich:
"
IBOK Plus <bok@plus.pl>
Dzisiaj o godz. 11:11
Do
m........@yahoo.com
Treść wiadomości
Dziękuję Panu za kontakt i przesłane uwagi.
Zgodnie z informacjami przekazanymi w poprzedniej odpowiedzi wyjaśniam, że opłaty zawarte na wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny.
Ostateczne rozliczenie otrzyma Pan na rachunku po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.
W trakcie trwanie okresu rozliczeniowego nie ma możliwości wyjaśnienia naliczeń uwzględnionych w wykazie bieżącego użycia w serwisie Plus online.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na zakończenie okresu rozliczeniowego i otrzymanie faktury.
Z poważaniem
xxxxxxxxxxxxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na http://www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
--Original Message--
From: m........@yahoo.com
Date: 15/01/2019 10:59
To: bok@plus.pl
Subject: Re: Naliczanie opłat w ofercie NO LIMIT [#474653]
Witam,
dziękuję za szybką odpowiedź która jednak nie jest dla mnie satysfakcjonująca. Skoro mam ofertę NO LIMIT to jak generalnie wyjaśnić pojawienie się tam jakichkolwiek opłat za wykonane usługi ? Jedyną opłatą która mogłaby się pojawić jest roaming, ale chwilowo za granicę się nie wybieram.
Druga opłatą której się spodziewam jest abonament ale to dopiero z pół roku, zgodnie z warunkami umowy.
Rozumiem że "poglądowo" oznacza że może się różnić o kilka groszy, złotówkę ale tu nie powinno co do zasady nic wykazywać.
Nie wiem czy w tej sytuacji mogę dalej swobodnie korzystać z telefonów, czy za miesiąc nie okaże się że najpierw mam zapłacić jakiś gigantyczny rachunek a potem go reklamować.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
Z poważaniem
xxxxxxxxxxxxx
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
bomba,
podstawą do wszelkich wyjaśnień jest faktura wystawiona za dany okres rozliczeniowy.
Zgodnie z sugestią konsultanta poczekaj proszę na wystawienie faktury. Jeśli tam również będą naliczone opłaty, wówczas pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji.
podstawą do wszelkich wyjaśnień jest faktura wystawiona za dany okres rozliczeniowy.
Zgodnie z sugestią konsultanta poczekaj proszę na wystawienie faktury. Jeśli tam również będą naliczone opłaty, wówczas pozostaje opisanie problemu i złożenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Rozumiem, poczekam. Tylko po co stresujecie starszego człowieka, dla mnie to stres jak się naliczy jakiś wysoki rachunek.
Czy Pani konsultantka z BOK-u nie może sprawdzić mojej umowy (przesłałem jej imię,nazwisko,numer telefonu i PESEL) i napisać:
Tak ma Pan rację w abonamencie wszystko jest za zero złotych, proszę się nie przejmować i korzystać dalej LUB
Nie, Pan się myli w umowie jest tak i tak, proszę się udać do salonu Plusa i wyjaśnić sprawę.
Czy tak nie byłoby prościej?
Ja w dalszym ciągu nie dowiedziałem się czy mogę komfortowo korzystać z telefonu czy przez miesiąc dalej się stresować?
Czy Pani konsultantka z BOK-u nie może sprawdzić mojej umowy (przesłałem jej imię,nazwisko,numer telefonu i PESEL) i napisać:
Tak ma Pan rację w abonamencie wszystko jest za zero złotych, proszę się nie przejmować i korzystać dalej LUB
Nie, Pan się myli w umowie jest tak i tak, proszę się udać do salonu Plusa i wyjaśnić sprawę.
Czy tak nie byłoby prościej?
Ja w dalszym ciągu nie dowiedziałem się czy mogę komfortowo korzystać z telefonu czy przez miesiąc dalej się stresować?
Re: Plus Duet
bomba,
- konsultantka może sprawdzić umowę oraz to, czy na koncie w systemie włączona jest odpowiednia promocja, taryfa, usługa etc. Nie ma jednak wglądu do bieżącego użycia Klientów w trakcie okresu rozliczeniowego.
Zakładam więc, że to, co było możliwe do sprawdzania na Twoim numerze, to zostało sprawdzone. Jeśli mimo to, na fakturze pojawią się opłaty za coś, co powinno być darmowe, to wtedy jak najbardziej możesz złożyć reklamację. My ze swojej strony pomożemy w jak najszybszym rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia o ile podasz nam tutaj numer referencyjny.
- konsultantka może sprawdzić umowę oraz to, czy na koncie w systemie włączona jest odpowiednia promocja, taryfa, usługa etc. Nie ma jednak wglądu do bieżącego użycia Klientów w trakcie okresu rozliczeniowego.
Zakładam więc, że to, co było możliwe do sprawdzania na Twoim numerze, to zostało sprawdzone. Jeśli mimo to, na fakturze pojawią się opłaty za coś, co powinno być darmowe, to wtedy jak najbardziej możesz złożyć reklamację. My ze swojej strony pomożemy w jak najszybszym rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia o ile podasz nam tutaj numer referencyjny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Dzień dobry,
po przedłużeniu umowy wybrałam taryfę duet85 wraz z przenoszonym numerem z innej sieci, jednak nie występuje współdzielenie pakietu danych, a dodatkowo są naliczane opłaty. Złożyłam reklamację w salonie, ale czy nie można tego "naprawić" szybciej niż okres 30dni jaki przewiduje czas rozpatrywania reklamacji? Zapłaciłam już wyższy abonament, a nie mogę korzystać z usług zawartych w umowie. W wyniku czego na jednym numerze mam pakiet danych w wysokości takiej jakiej nigdy nie wykorzystam. A jesli ma to trwać kolejne 30 dni(dodam, że już wcześniej to zgłaszałam jednak usłyszałam, że może to trwać 72h zanim wszystkie usługi się uruchomią), to będę musiała zapłacić już kolejną fakturę.
po przedłużeniu umowy wybrałam taryfę duet85 wraz z przenoszonym numerem z innej sieci, jednak nie występuje współdzielenie pakietu danych, a dodatkowo są naliczane opłaty. Złożyłam reklamację w salonie, ale czy nie można tego "naprawić" szybciej niż okres 30dni jaki przewiduje czas rozpatrywania reklamacji? Zapłaciłam już wyższy abonament, a nie mogę korzystać z usług zawartych w umowie. W wyniku czego na jednym numerze mam pakiet danych w wysokości takiej jakiej nigdy nie wykorzystam. A jesli ma to trwać kolejne 30 dni(dodam, że już wcześniej to zgłaszałam jednak usłyszałam, że może to trwać 72h zanim wszystkie usługi się uruchomią), to będę musiała zapłacić już kolejną fakturę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Witaj marta235,
Dysponujesz może numerem zgłoszenia? Kiedy umowa została przedłużona?marta235 pisze:Złożyłam reklamację w salonie, ale czy nie można tego "naprawić" szybciej niż okres 30dni jaki przewiduje czas rozpatrywania reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
nr dokumentu: 20120328/190313/330Marta_Plus pisze:Witaj marta235,
Dysponujesz może numerem zgłoszenia? Kiedy umowa została przedłużona?marta235 pisze:Złożyłam reklamację w salonie, ale czy nie można tego "naprawić" szybciej niż okres 30dni jaki przewiduje czas rozpatrywania reklamacji?
Umowa była przedłużona z konsultantem przez telefon 19.02. i miała wejść w życie od nowego okresu rozliczeniowego czyli od 05.03.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
marta235,
bardzo dziękuję za nadesłane informacje - poprosiłam już o pilne rozwiązanie sprawy.
bardzo dziękuję za nadesłane informacje - poprosiłam już o pilne rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Dziękuję za pomoc.Marta_Plus pisze:marta235,
bardzo dziękuję za nadesłane informacje - poprosiłam już o pilne rozwiązanie sprawy.
Re: Plus Duet
Dzień dobry
Przedłużyłam umowę i wybrałam taryfę plusduet70. Drugi numer przeniosłam z mixa. Niestety w numerze dodatkowym naliczane są ciągle opłaty. Próbowałam załatwić to przez infolinię, lecz jedyne co uzyskałam to, że na plus online w sekcji pakiety w numerze dodatkowym widzę pakiet Internetu numeru głównego. W piątek pisałam na livechacie plusa, specjalista zapisał interwencję, lecz nic to nie naprawiło i opłaty dalej są naliczane
Ta sytuacja jest dla mnie bardzo stresująca.
Prosiłabym o informacje jak mogę rozwiązać tą sytuację
Przedłużyłam umowę i wybrałam taryfę plusduet70. Drugi numer przeniosłam z mixa. Niestety w numerze dodatkowym naliczane są ciągle opłaty. Próbowałam załatwić to przez infolinię, lecz jedyne co uzyskałam to, że na plus online w sekcji pakiety w numerze dodatkowym widzę pakiet Internetu numeru głównego. W piątek pisałam na livechacie plusa, specjalista zapisał interwencję, lecz nic to nie naprawiło i opłaty dalej są naliczane
Ta sytuacja jest dla mnie bardzo stresująca.
Prosiłabym o informacje jak mogę rozwiązać tą sytuację
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Witaj ewa140,
Prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie zgłoszenia.ewa140 pisze:W piątek pisałam na livechacie plusa, specjalista zapisał interwencję, lecz nic to nie naprawiło i opłaty dalej są naliczane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Wysłałam mailaMarta_Plus pisze:Witaj ewa140,
Prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie zgłoszenia.ewa140 pisze:W piątek pisałam na livechacie plusa, specjalista zapisał interwencję, lecz nic to nie naprawiło i opłaty dalej są naliczane
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
ewa140,
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Dziękuję wiadomość dotarłaMarta_Plus pisze:ewa140,
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
Odpowiedziałam
Re: Plus Duet
Witam,
pisałam już wcześniej o problemach z taryfą Duet85. Z wielkimi trudami współdzielenie pakietu zostało uruchomione, jednak od czasu zawarcia umowy (05.03.) zostało już 3 razy wyłączone (27.03., 09.04., 21.04.). Za każdym razem otrzymuję wiadomość sms: "Zlecenie wyłączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji. Plus.". Nigdy żadnego zlecenia nie składałam, za każdym razem fakt zgłaszam na infolinię, jednak wyłączenie współdzielenia i tak następuje. Następnie ponownie muszę dzwonić, aby ponownie usługa została uruchomiona i czekać 72h na realizację, aby za niecałe 2 tygodnie sytuacja się powtórzyła. 3 - krotnie pisałam już w tej sprawie reklamację. Jestem zrezygnowana, ponieważ nie wiem już do kogo mam się zgłosić, aby naprawić problem, oraz zażenowana niewyobrażalnie niskim poziomem oferowanych usług.
pisałam już wcześniej o problemach z taryfą Duet85. Z wielkimi trudami współdzielenie pakietu zostało uruchomione, jednak od czasu zawarcia umowy (05.03.) zostało już 3 razy wyłączone (27.03., 09.04., 21.04.). Za każdym razem otrzymuję wiadomość sms: "Zlecenie wyłączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji. Plus.". Nigdy żadnego zlecenia nie składałam, za każdym razem fakt zgłaszam na infolinię, jednak wyłączenie współdzielenia i tak następuje. Następnie ponownie muszę dzwonić, aby ponownie usługa została uruchomiona i czekać 72h na realizację, aby za niecałe 2 tygodnie sytuacja się powtórzyła. 3 - krotnie pisałam już w tej sprawie reklamację. Jestem zrezygnowana, ponieważ nie wiem już do kogo mam się zgłosić, aby naprawić problem, oraz zażenowana niewyobrażalnie niskim poziomem oferowanych usług.