Strona 1 z 1

Reaktywacja umowy

: 24 mar 2017, o 18:38
autor: b0l0
Witajcie, dostałem list, że nie wpłaciłem ostatniej wpłaty za abonament i zerwali ze mną umowę.
Już raz zrobiłem reaktywację czy mogę powtórzyć reaktywację jeszcze raz?
Pozdrawiam.

Re: Reaktywacja umowy

: 24 mar 2017, o 19:00
autor: Basia_Plus
Witaj b0l0,

niestety nie będzie takiej możliwości.

Re: Reaktywacja umowy

: 24 mar 2017, o 19:14
autor: b0l0
Ale w załączniku w liście piszę, w punkcie 2, że mogę zrobić reaktywację.

Re: Reaktywacja umowy

: 24 mar 2017, o 19:25
autor: Basia_Plus
b0l0,

przepraszam Cię za pomyłkę. :oops: Możesz dokonać ponownej reaktywacji numeru. Jest to usługa płatna. Opłata aktywacyjna w wysokości 30 PLN brutto doliczona zostanie do pierwszego rachunku wystawionego po podpisaniu umowy.

Reaktywacja umowy

: 11 lut 2020, o 20:59
autor: Aleks25800
Witam, mam pytanie. Chcę reaktywować umowę, która została rozwiązana tydzień temu. Jednak mam pytanie czy mogę, ponieważ są 2 umowy, które zostały rozwiązane rok temu i nie są uregulowane. Czy to ma jakiś wpływ na reaktywację?
Pozdrawiam

Re: Reaktywacja umowy

: 12 lut 2020, o 11:32
autor: Ewa_Plus
Witaj Aleks25800,
- jeśli na innych kontach są nieuregulowane należności, to nie będzie możliwa reaktywacja tej umowy.

Re: Reaktywacja umowy

: 12 lut 2020, o 11:41
autor: Aleks25800
A proszę, czemu nie ma takiej możliwości? Przecież to są inne konta abonenckie

Re: Reaktywacja umowy

: 12 lut 2020, o 16:04
autor: Joanna_Plus
Aleks25800,
Warunkiem odblokowania usług oraz anulowania kary umownej jest:

- uregulowanie podstawowej kwoty zaległości na koncie/kontach wraz z należnymi odsetkami za zwłokę (bez kwoty kary umownej)
FAQ: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank

Re: Reaktywacja umowy

: 12 lut 2020, o 20:45
autor: Aleks25800
Czyli nawet jak płaciłem cały czas za telefon, a zdarzyła się sytuacja, że nie miałem z czego to nie mam szansy na reaktywację tej jednej umowy?

Re: Reaktywacja umowy

: 13 lut 2020, o 14:26
autor: Ewa_Plus
Aleks25800,
- niestety nie ma takiej możliwości.

Kara umowna i rozwiązanie umowy że strony Plusa

: 19 sty 2021, o 11:24
autor: izkass
Cześć, mam nadzieję, że ktoś mi doradzi co mam robić. Umowa jest na mnie i wiem, że pomimo że nie korzystam z numeru tylko babcia powinnam pilnować płatności. Babcia zapomniała płacić i nie płaciła od 03.09.2020 do kiedy niby została rozwiązana umowa dnia 16.11.2020 a jeszcze później 12.12.2020 plus podobno wysłał pismo o zerwaniu umowy i kary, które nie doszło ani pocztą ani na email. Dodatkowo spłaciłam wszystkie faktury w styczniu, poszłam pierwszy raz do Plusa podpisać umowę reaktywacyjną i Pani nie mogła nic zrobić,bo jakąś blokadę miała w systemie chociaż już środki wysłałam wcześniej, później byłam bardzo chora i nie mogłam wyjść nawet z łóżka przez około tydzień. Miałam na podpisanie umowy reaktywacyjnej czas do 15.01 poszłam dopiero wczoraj 18.01 i Pani znów miała blokadę i odesłała mnie z kwitkiem. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Nie mam ani pisana o rozwiązanie umowy ani nic...

Re: Reaktywacja umowy

: 19 sty 2021, o 17:19
autor: Basia_Plus
Witaj izkass,

z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. W tej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności.

Re: Reaktywacja umowy

: 20 sty 2021, o 15:52
autor: izkass
Skontaktowałam się i nie rozumieją mojej sytuacji, że byłam w plusie i w ogóle. Karę każą mi zapłacić. Sprawy tak nie zostawię. Dziękuję za odpowiedź.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 lis 2022, o 10:30
autor: Arletta9090
Witam, nie wiem czy to dobry wątek do mojego pytania ale nie znalazłam nic bardziej pasującego...
Chciałabym się dowiedzieć jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
Znalazłam gdzies na forum informację że jest to 85 dni od dnia rozwiązania umowy, jednak chciałabym się upewnić czy to rzeczywiście taki okres czasu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam

Re: Reaktywacja umowy

: 30 lis 2022, o 11:08
autor: Basia_Plus
Witaj Arletta9090,
Arletta9090 pisze: 30 lis 2022, o 10:30 jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w terminie 83 dni od deaktywacji stałej dla numerów należących do sieci Plus oraz 53 dni od deaktywacji stałej dla numerów przeniesionych od innego operatora.