Strona 1 z 1

Regulaminy.

: 25 mar 2017, o 23:14
autor: grego
Gdzie znajdę regulamin usługi "ochrona wyświetlacza i regulamin oferty Ja3+ 59,99 ?

Re: Regulaminy.

: 26 mar 2017, o 11:32
autor: sl@w_es

Re: Regulaminy.

: 27 mar 2017, o 12:45
autor: grego
Wyświetlacz ok - dziękuję.
Ten drugi chyba nie o to chodzi...

Re: Regulaminy.

: 27 mar 2017, o 13:11
autor: Magda_Plus
grego podajesz nazwę taryfy, którą posiadasz. Nie ma promocji o tej nazwie. A sl@w_es starał się dopasować do Twojego pytanie regulamin promocji. Pod podanym linkiem na stronie WWW, wystarczyło kliknąć w szczegóły oferty, aby zapoznać się z warunkami oferty.
Czy chodzi Ci o ustalenie promocji, która Cię obowiązuje?

Re: Regulaminy.

: 27 mar 2017, o 13:15
autor: grego
Ofertę o takiej nazwie zaproponowano mi w ramach przedłużenia kontraktu.
Chcę sprawdzić temat przekierowania tozmów w tej właśnie ofercie.

Re: Regulaminy.

: 27 mar 2017, o 14:38
autor: Magda_Plus
grego, zaproponowana Ci taryfa jest opcją promocyjną opartą na taryfach LTE. Wszystkie usługi dodatkowe niewymienione w regulaminie promocji są świadczone zgodnie z cennikiem taryfy LTE299,99.
Szczegóły związane z przekierowywaniem rozmów znajdziesz w tabeli nr 3 USŁUGI DODATKOWE.

Re: Regulaminy.

: 27 mar 2017, o 15:42
autor: grego
Już widzę, że jest inaczej niż mówił konsultant.
No nic poczekamy na kuriera z dokumentami, zweryfikujemy co tam napisano.
Czy wszystkie rozmowy są nagrywane?

Re: Regulaminy.

: 27 mar 2017, o 16:15
autor: Ewa_Plus
grego,
- tak, wszystkie rozmowy są nagrywane.

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 11:26
autor: grego
Po weryfikacji z dokumentami dostarczonymi przez kuriera moje obawy się potwierdziły: jest inaczej niż podczas rozmowy z konsultantem. Znalazłem 6 różnic.
Reklamacja złożona.
W innym temacie pytałem czy konsultanci reprezentują stanowisko Plusa, ale nie doczekałem się odpowiedzi na tak proste pytanie.
Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Stanie po mojej stronie czy np otrzymam odpowiedź, że " z przyczyn technicznych nie jest możliwe odsłuchanie nagrania rozmowy" ?

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 11:38
autor: Basia_Plus
grego,
grego pisze:Reklamacja złożona.
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
grego pisze:Zapytam więc inaczej: jak Plus rozwiąże moją reklamację?
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 11:51
autor: grego
Dziękuje za zainteresowanie.
Czy owy Departament Reklamacj trzyma stronę klienta czy firmy?

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 12:30
autor: Magda_Plus
grego, każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, a decyzje podejmowane przez Departament Reklamacji są oparte na obowiązujących przepisach (np.: regulaminach, warunkach promocyjnych).

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 12:57
autor: grego
Czy mam rozumieć, że to co mówi konsultant podczas rozmowy nie ma znaczenia bo i tak ważniejszy jest regulamin?
Konsultant może teoretycznie zaproponować warunki "z kosmosu" ( przykładowo nolimit za 1 zł i telefon P9 rata za 1,12 zł na 24 m-ce ), ale w dokumentach u kuriera jest zupełnie coś innego. To Departament Reklamacji jak postąpi?
I w tym miejscu ciśnie się pytanie, po raz kolejny : czy konsultant reprezentuje stanowisko Plusa ?

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 15:43
autor: Ewa_Plus

Re: Regulaminy.

: 31 mar 2017, o 16:38
autor: grego
Ok, czekam zatem na wyniki prac Departamentu...