Strona 1 z 1

Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

: 22 kwie 2017, o 11:41
autor: AZRAEL
Witam! Mam taki problem, że aplikacja messenger pobrała mi wczoraj bardzo dużo danych (wykorzystała mi cały podstawowy pakiet danych z abonamentu). Stało się to podczas jazdy samochodem. Wracałem z pracy, nagle sms, że przekroczono 80% pakietu, dojechałem do domu to dostałem już sms że wykorzystano 100% pakietu (po około 30 min). Co dziwne w ustawieniach patrzę teraz, że zrobiła to aplikacja messenger w tle co jest bardzo dziwne, pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja. Można coś z tym zrobić czy muszę czekać do okresu rozliczeniowego i na kolejny pakiet? Ma ktoś może jakiś pomysł dlaczego tak się stało?
Pozdrawiam Obrazek

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

: 22 kwie 2017, o 12:06
autor: habish
Możesz wykupić pakiet extra: www.plus.pl/pie

Re: Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

: 24 kwie 2017, o 10:30
autor: AZRAEL
Wiem, że mogę dokupić pakiet dodatkowy ale te ceny... Po prostu zastanawiam się dlaczego się tak stało... Oraz mam przekroczone 12zł za rozmowy i 12zł za SMS w plus.online i ciekawi mnie za co... Gdzie mógłbym sprawdzić jakie mam aktywne usługi/subskrypcje?
Pozdrawiam

Re: Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

: 24 kwie 2017, o 11:32
autor: Ewa_Plus
AZRAEL,
- trudno nam zgadywać, co mogło być przyczyną takiej sytuacji.
Jeśli chodzi o aktywne subskrypcje, to sprawdzisz je wysyłając wiadomość SMS o treści: LISTA pod bezpłatny nr 8888.