Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lip 2023, o 11:21
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Już wysyłam CASE/230703/721
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Ola_plus,
może się zdarzyć, że na terenach przygranicznych telefon przełączy się do sieci operatora, który ma silniejszy zasięg w danej lokalizacji (jeśli ustawiony masz automatyczny wybór sieci).
Decyzję w tej kwestii podejmuje Departament Reklamacji.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lip 2023, o 08:09
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam W dniu 08.07.2023r zostały mi naliczone koszty za korzystanie z transmisji danych w roamingu. Nadmieniam, że koszty zostały naliczone na 3 numerach telefonów, które posiadam w Państwa sieci. W tym okresie nie przebywałem za granicą, natomiast wspólnie z rodziną byłem w Bieszczadach - Wołosate. Po informacji sms o możliwych opłatach – połączenia z Ukrainą na telefonach została wyłączona transmisja danych. Nie korzystaliśmy w tym czasie z telefonów. Niestety każdy nr. został obciążony inną kwotą za transmisję danych. Łącznie na kwotę 300 zł. Nie mam jeszcze wystawionej faktury ale widzę koszty szacunkowe na koncie. Czy jest możliwość reklamacji i anulowania tych kosztów ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Taszyk1976,
Taszyk1976 pisze: ↑10 lip 2023, o 08:17 W dniu 08.07.2023r zostały mi naliczone koszty za korzystanie z transmisji danych w roamingu
Taszyk1976 pisze: ↑10 lip 2023, o 08:17 W tym okresie nie przebywałem za granicą, natomiast wspólnie z rodziną byłem w Bieszczadach - Wołosate.
Basia_Plus pisze: ↑3 lip 2023, o 12:32 może się zdarzyć, że na terenach przygranicznych telefon przełączy się do sieci operatora, który ma silniejszy zasięg w danej lokalizacji (jeśli ustawiony masz automatyczny wybór sieci).
Tak, możesz zgłosić w tej kwestii reklamację. Najlepiej to zrobić po zamknięciu danego cyklu rozliczeniowego i wystawieniu faktury. Jeśli prześlesz zgłoszenie przez ten formularz i podasz tutaj numer otrzymanego zagadnienia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Decyzję w opisanej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Sprawa jest nadal otwarta, ponieważ kontynuowałam reklamację.
Uprzejma prośba o odpowiedź
Odp: CASE/230703/256 Nr sprawy: OKR/WoRu/7035432/03.07.23
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
kamila777,
poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania sprawy.
poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lip 2023, o 17:22
Rachunek 2072 zł netto za transmisję danych
Witam serdecznie,
Opiszę krótko swoją niemiłą sytuacje, otóż wczoraj podróżowałam z Chorowacji do Czarnogóry, przed granicą wyłączyłam już transmisję danych oraz włączyłam tryb samolotowy.. Dzisiaj z rana wyłączyłam tryb samolotowy i automatycznie włączył mi się internet na jakieś trzy minuty gdzie pobrało mi 50MB a nawet nie korzystałam z internetu. Po kilku godzinach dostałam informację o że nastąpiła blokada pakietowej transmisji danych w związku z wysoką wykorzystanych usług. Po następnych dwóch godzinach dostałam informację o przekroczeniu limitu kredytowego. Oraz że kwota do zapłaty wynosi 2072.00 zł netto.. Jest to dla mnie jakieś nieporozumienie, skąd się wzięła taka kwota oraz czy można się odwołać od tej decyzji ? Bardzo proszę o informację.
Opiszę krótko swoją niemiłą sytuacje, otóż wczoraj podróżowałam z Chorowacji do Czarnogóry, przed granicą wyłączyłam już transmisję danych oraz włączyłam tryb samolotowy.. Dzisiaj z rana wyłączyłam tryb samolotowy i automatycznie włączył mi się internet na jakieś trzy minuty gdzie pobrało mi 50MB a nawet nie korzystałam z internetu. Po kilku godzinach dostałam informację o że nastąpiła blokada pakietowej transmisji danych w związku z wysoką wykorzystanych usług. Po następnych dwóch godzinach dostałam informację o przekroczeniu limitu kredytowego. Oraz że kwota do zapłaty wynosi 2072.00 zł netto.. Jest to dla mnie jakieś nieporozumienie, skąd się wzięła taka kwota oraz czy można się odwołać od tej decyzji ? Bardzo proszę o informację.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2023, o 17:59 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Oliwia.lubinska,
Jeśli kwestionowane opłaty za transmisję danych w roamingu pojawią się na fakturze, możesz po zamknięciu cyklu rozliczeniowego zgłosić reklamację. Jeżeli prześlesz zgłoszenie przez ten formularz i podasz tutaj numer otrzymanego zagadnienia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Oliwia.lubinska pisze: ↑12 lip 2023, o 17:41 Oraz że kwota do zapłaty wynosi 2072.00 zł netto.. Jest to dla mnie jakieś nieporozumienie, skąd się wzięła taka kwota oraz czy można się odwołać od tej decyzji ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Dzień dobry,
Czy jest możliwość przyspieszenia realizacji korekty do reklamacji? Dostałam informację, że korekta zostanie wystawiona jak najszybciej, natomiast nadal jej nie otrzymałam, a dostałam już nowe zobowiązanie do spłaty i nie wiem czy opłacać czy czekać na korektę.
Nr sprawy: OKR/MDZ/7036590/11.07.23
Czy jest możliwość przyspieszenia realizacji korekty do reklamacji? Dostałam informację, że korekta zostanie wystawiona jak najszybciej, natomiast nadal jej nie otrzymałam, a dostałam już nowe zobowiązanie do spłaty i nie wiem czy opłacać czy czekać na korektę.
Nr sprawy: OKR/MDZ/7036590/11.07.23
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj kamila777,
korekta rozlicza się w najszybszym możliwym czasie zgodnie z cyklem rozliczeniowym konta. Zostanie uwzględniona na kolejnej fakturze. Bieżącą kwotę należności można pomniejszyć o wartość zwróconej kwoty.
korekta rozlicza się w najszybszym możliwym czasie zgodnie z cyklem rozliczeniowym konta. Zostanie uwzględniona na kolejnej fakturze. Bieżącą kwotę należności można pomniejszyć o wartość zwróconej kwoty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witam. Również na początek zapytam ogólnie bez tworzenia nowego wątku.
Podróżując po Włoszech wjechaliśmy do San Marino, nie otrzymaliśmy żadnej informacji o stawkach o połączeniach i internecie (a oczywiście zmieniając kraje w Uni Europejskiej elegancko sms-y przychodzą że zmieniło się kraj i jakie są stawki).
Cz na tej podstawie będziemy mogli odwołać się od rachunku, który otrzymamy?
Podróżując po Włoszech wjechaliśmy do San Marino, nie otrzymaliśmy żadnej informacji o stawkach o połączeniach i internecie (a oczywiście zmieniając kraje w Uni Europejskiej elegancko sms-y przychodzą że zmieniło się kraj i jakie są stawki).
Cz na tej podstawie będziemy mogli odwołać się od rachunku, który otrzymamy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj LenaM,
tak, możesz w tej kwestii zgłosić reklamację. Najlepiej to zrobić po zamknięciu danego cyklu rozliczeniowego i wystawieniu faktury.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Cześć,
Znalazłam się w podobnej sytuacji, co wszyscy pozostali - podczas wakacji we włoskim mieście Tirano, mój telefon automatycznie połączył się ze szwajcarską siecią, w wyniku czego otrzymałam fakturę z opłatą wynoszącą ponad 200 złotych. Zamierzam zgłosić reklamację, jednak nie do końca wiem od czego zacząć. Dlatego byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście byli skłonni podzielić się swoją wiedzą na ten temat.
Dziękuję i pozdrawiam :)
Znalazłam się w podobnej sytuacji, co wszyscy pozostali - podczas wakacji we włoskim mieście Tirano, mój telefon automatycznie połączył się ze szwajcarską siecią, w wyniku czego otrzymałam fakturę z opłatą wynoszącą ponad 200 złotych. Zamierzam zgłosić reklamację, jednak nie do końca wiem od czego zacząć. Dlatego byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście byli skłonni podzielić się swoją wiedzą na ten temat.
Dziękuję i pozdrawiam :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Witaj Ma_ja1997,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rachunek na ponad 216 zł za 4,4 MB za granicą
Zgłosiliśmy sprawę, co prawda po uzupełnieniu danych z dzisiejszą datą, ale może podam nr sprawy, żeby nie czekać na odpowiedzi maksymalną ilość dni
Sprawa CASE/230723/672
Sprawa CASE/230723/672