Strona 1 z 1

problemy po cesji

: 15 maja 2017, o 10:17
autor: kasiab2210
Witam, dokonaliśmy cesji umowy o abonament, dostałam już smsa potwierdzającego ze cesja jest dokonana ale od tamtego czasu nie mogę wejść w internet. W umowie mam oprócz darmowych smsów i rozmów 5 GB internetu a wchodząc wyświetla mi się ze jestem offline. Czy coś poszło nie tak podczas tej cesji czy muszę coś w ustawieniach internetu zmienić?

Re: problemy po cesji

: 15 maja 2017, o 13:32
autor: Basia_Plus
Witaj kasiab2210,

jeśli posiadasz aktywny Plus Kod 5 lub e-hasło zaloguj się proszę na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wejdź w zakładkę Usługi i sprawdź proszę czy Pakietowa transmisja danych (GPRS) jest aktywna na Twoim koncie (zielona kropka) - usługa aktywna. Sprawdź czy transmisja danych jest włączona z pozycji aparatu.

Re: problemy po cesji

: 15 maja 2017, o 14:53
autor: kasiab2210
zielona kropka jest przy usłudze LTE, o transmisji danych nic tam nie widze

Re: problemy po cesji

: 15 maja 2017, o 15:43
autor: Basia_Plus
kasiab2210,

spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs.
Podaj proszę, jaki APN masz ustawiony w telefonie?

Re: problemy po cesji

: 19 maja 2017, o 07:38
autor: kasiab2210
Wczoraj byłam w salonie Plus-a poprosiłam Panią aby włączyła mi ta usługę GPRS, przyszedł sms że zlecenie jest wykonane a internetu jak nie było tak nie ma :( APN mam ustawiony PLUS

Re: problemy po cesji

: 19 maja 2017, o 10:57
autor: Ewa_Plus
kasiab2210,
- wyłącz "dane komórkowe" i po kilku sekundach włącz ponownie. Jeśli dalej Internet nie działa, to pobierz konfigurację z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon a następnie wyłącz i włącz telefon.