Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24
Re: Centralka Firmowa
I kolejny tydzien minął...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy.
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy.
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
A czy już chociaż wiadomo na czym problem polega?Marta_Plus pisze: ↑7 lis 2022, o 11:00 Vielebny,
pamiętamy o Twojej sprawie, ale niestety z uwagi na złożoność problemu, czas rozwiązania zgłoszenia okazał się dłuższy.
Dział techniczny pracuje cały czas nad tym.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
Szczegóły niestety nie są mi znane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
A czy mamy jakiś numer zgłoszenia albo termin realizacji? Za chwilę kolejny weekend.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
tak, zgłoszenie cały czas jest w toku. Termin realizacji to najszybszy z możliwych. Raz jeszcze przepraszamy Cię za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Jak tylko uzyskam jakieś informacje zwrotne, dam znać.
tak, zgłoszenie cały czas jest w toku. Termin realizacji to najszybszy z możliwych. Raz jeszcze przepraszamy Cię za wydłużony czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Jak tylko uzyskam jakieś informacje zwrotne, dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Wychodzi na to, że usługa Centrala Firmy w firmie Plus/Polkomtel to jest jakieś "rocket science"... Kolejny tydzień mija.
Re: Centralka Firmowa
A dni lecą... Nic się nie dzieje... Jedynie łaskawie Plus nie skasuje mnie 150zl miesięcznie za przekazywanie połączeń które powinno być realizowane od 3 miesięcy przez centralę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
- Marta_Plus pisze: ↑25 lis 2022, o 11:56 Vielebny,
zaloguj się proszę do usługi, skonfiguruj ją ponownie i zweryfikuj działanie Centralki Firmy. Napisz później, czy już wszystko działa jak powinno.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
Ok, dziękuję - przekazałam te informacje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Udało się! Dziękuję p. Marto. Trochę to trwało ale najważniejsze że dzisiaj odezwał się robotyczny głos "Witamy w firmie XXX". Teraz tylko trzeba złożyć reklamacje na opłaty za przekierowanie i powoli wychodzimy na prostąMarta_Plus pisze: ↑29 lis 2022, o 17:09 Vielebny,
prośba o przetestowanie usługi i informację zwrotną.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Vielebny,
Ufff, super. Kamień z serca i dobra wiadomość!
Ufff, super. Kamień z serca i dobra wiadomość!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Koszmar powrócił wraz z wyładowaniem się telefonu. Po ponownym włączeniu ponownie centrala prestała działać. Znowu dramat. Co robimy?