Koniec umowy - kontakt z DUK
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 gru 2015, o 18:23
Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam
Skończyła mi się umowa z plus, planuję przejść do innej sieci. (rozwiązać umowę)
Proszę o kontakt z Działem Utrzymania Kilenta, ponieważ chciałbym przekonać się czy warto u Was zostać.
Skończyła mi się umowa z plus, planuję przejść do innej sieci. (rozwiązać umowę)
Proszę o kontakt z Działem Utrzymania Kilenta, ponieważ chciałbym przekonać się czy warto u Was zostać.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
revoo, prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer Plus Internet, którego ma dotyczyć oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wyłączenie dodatkowych usług
Witam
Dzisiaj przedłużyłem umowę z plusem o internet LTE
Kazano mi wyłączyć dodatkowe usługi, ponieważ rozmawiałem z działem sprzedażowym i oni nie mogą tego zrobić
Chciałbym aby zostały wyłączone wszystkie dodatkowe usługi (chyba jakaś ipla czy ochrona internetu), oprócz usługi LTE bez limitu
Dziękuję
Dzisiaj przedłużyłem umowę z plusem o internet LTE
Kazano mi wyłączyć dodatkowe usługi, ponieważ rozmawiałem z działem sprzedażowym i oni nie mogą tego zrobić
Chciałbym aby zostały wyłączone wszystkie dodatkowe usługi (chyba jakaś ipla czy ochrona internetu), oprócz usługi LTE bez limitu
Dziękuję
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
revoo, dezaktywacja usług będzie możliwa najwcześniej z dniem wejścia nowej oferty w życie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie dodatkowych usług
Umowa weszła już w życierevoo pisze:Witam
Dzisiaj przedłużyłem umowę z plusem o internet LTE
Kazano mi wyłączyć dodatkowe usługi, ponieważ rozmawiałem z działem sprzedażowym i oni nie mogą tego zrobić
Chciałbym aby zostały wyłączone wszystkie dodatkowe usługi (chyba jakaś ipla czy ochrona internetu), oprócz usługi LTE bez limitu
Dziękuję
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
revoo, ogólnie wszystkie potrzebne informacje do dezaktywacji tych usług są zawarte w regulaminie Twoje promocji.
Dezaktywacja usługi "Ochrona internetu": bezpłatny SMS-em pod numer 80088 o treści "USUN OCHRONA7".
IPLA dezaktywacja:
SMS na numer 2601 o treści: "DEAKT IPLA1" – dla planu cenowego Ja + Internet LTE 40 GB, Ja + Internet LTE 60 GB, Ja + Internet LTE 70 GB.
SMS na numer 2601 o treści: "DEAKT IPLA3" – dla planu cenowego Ja + Internet LTE 90 i Ja + Internet LTE 110.
Dezaktywacja usługi "Ochrona internetu": bezpłatny SMS-em pod numer 80088 o treści "USUN OCHRONA7".
IPLA dezaktywacja:
SMS na numer 2601 o treści: "DEAKT IPLA1" – dla planu cenowego Ja + Internet LTE 40 GB, Ja + Internet LTE 60 GB, Ja + Internet LTE 70 GB.
SMS na numer 2601 o treści: "DEAKT IPLA3" – dla planu cenowego Ja + Internet LTE 90 i Ja + Internet LTE 110.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam
Mimo dezaktywacji usługi ochrona internetu, dziś przyszło mi za nią zapłacić, mimo że wcześniej ją wyłączyłem i dostałem o tym potwierdzenie SMS.
Jeszcze przy usuwaniu przyszedł mi jakiś kod aktywacji, a następnie drugi SMS, że usługa nieaktywna
Mimo dezaktywacji usługi ochrona internetu, dziś przyszło mi za nią zapłacić, mimo że wcześniej ją wyłączyłem i dostałem o tym potwierdzenie SMS.
Jeszcze przy usuwaniu przyszedł mi jakiś kod aktywacji, a następnie drugi SMS, że usługa nieaktywna
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
revoo, kiedy wysłałeś SMS i na jaki dzień przypada Twój okres rozliczeniowy? Za jaki miesiąc otrzymałeś fakturę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
To jest chyba jakiś żart.
SMS wysyłałem już po kilka razy w różnych odstępach czasowych i zawsze otrzymywałem potwierdzenie, że ochrona internetu i ipla została wyłączona. A teraz co? SMS przychodzi że 70 zł zapłacić zamiast umówionego 50 zł. Czy ktoś jest w stanie to FAKTYCZNIE WYŁĄCZYĆ czy tylko OSZUKIWAĆ SMSEM?
SMS wysyłałem już po kilka razy w różnych odstępach czasowych i zawsze otrzymywałem potwierdzenie, że ochrona internetu i ipla została wyłączona. A teraz co? SMS przychodzi że 70 zł zapłacić zamiast umówionego 50 zł. Czy ktoś jest w stanie to FAKTYCZNIE WYŁĄCZYĆ czy tylko OSZUKIWAĆ SMSEM?
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Zaloguj się tutaj: www.ebok.pl a następnie w zakładce "Usługi" wyłącz te, które Cię nie interesują.
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Usługi są wyłączone i mi to za nie płacę :)
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Reklamacja przez bok@plus.pl
W treści dokładny opis sytuacji + screen ekranu zakładki usługi z wyłączonymi usługami.
W treści dokładny opis sytuacji + screen ekranu zakładki usługi z wyłączonymi usługami.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
revoo, jeśli naliczenia są za wyłączone usługi, koniecznie należy złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 lis 2017, o 22:32
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Prosze o kontakt w sprawie przedluzenia umowy abonament internet 6XXXXXXXX prosze o kontakt tylko z dzialem utrzymania klienta....
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, o 13:41 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto dane osobowe.
Powód: Usunięto dane osobowe.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
lukasz17111, przesłałem prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ