Strona 1 z 1

Router e5573 - rozłącza raz na dzień

: 5 lip 2017, o 16:17
autor: Jojoskc
Witam,

Posiadam powyższy router prawie półtora roku i nie mogłem powiedzieć nic złego na jego temat. Niestety od około miesiąca zaczęło mi rozłączać internet. Polega to na tym, że widzę w laptopie Wifi, ale przez około kilkanaście sekund nie mogę się połączyć. Rozłączanie to występuje raz na dzień, ale nie zawsze (jednego dnia potrafi rozłączyć kilka razy, a potem dwa dni nie widzę rozłączenia).

Dodam, że to rozłączenie występuje nie tylko na moim laptopie, ale w tym samym momencie również na innym modelu. Sygnał mam około 65 dbm i nigdy wcześniej nie miałem z nim problemów. Oczywiście restartowałem router, przywracałem ustawienia fabryczne, a nawet sformatowałem laptopa.

Czy jestem w stanie cokolwiek jeszcze zrobić? Czy tylko oddać do serwisu?

Re: Router e5573 - rozłącza raz na dzień

: 5 lip 2017, o 16:43
autor: Krzysiek_Plus
Jojoskc pisze:Czy jestem w stanie cokolwiek jeszcze zrobić? Czy tylko oddać do serwisu?
W panelu admina wybierz: Ustawienia -> Ustawienia Wi-Fi -> Zaawansowane -> Automatyczne wył sieci WiFi wybierz "Wyłączona", oczywiście tyczy się to głównie sytuacji gdzie nie ma zasilania zewnętrznego. W pozycji "Wyłącz automatyczne po" możesz również zmienić na maksymalną wartość 30.

Re: Router e5573 - rozłącza raz na dzień

: 5 lip 2017, o 17:06
autor: Jojoskc
Ok zmieniłem, ale ja mam router cały czas podłączony pod prąd, więc raczej to nie jest to (to chyba wyłącza jak nie ma ładowania?.

Tym bardziej, że zaczęło się to dziać od niedawna.

Re: Router e5573 - rozłącza raz na dzień

: 5 lip 2017, o 17:24
autor: Krzysiek_Plus
Jojoskc, mimo to przetestuj. Poza tą opcję nie ma żadnych innych funkcji w ustawieniach, które bezpośrednio mogły by powodować zrywanie połączenia sieci Wi-Fi.

Re: Router e5573 - rozłącza raz na dzień

: 5 lip 2017, o 17:47
autor: Jojoskc
Dobra ustawiłem tak jak powiedziałeś i zobaczymy.

Jeśli nadal ten problem będzie występował to mogę się udać do Plusa?

Re: Router e5573 - rozłącza raz na dzień

: 5 lip 2017, o 17:49
autor: Krzysiek_Plus
Jojoskc pisze:Jeśli nadal ten problem będzie występował to mogę się udać do Plusa?
Tak oczywiście, możesz w ramach gwarancji przekazać sprzęt do serwisu. Pamiętaj by dołączyć szczegółowy opis problemu.