Strona 1 z 1

Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 10:16
autor: gregmar
Witam,
jakieś 2 tygodnie temu "padł" mi całkowicie router Huawei B315.
Punkt Plusa odesłał go do naprawy gwarancyjnej, po czym serwis zwrócił sprzęt z orzeczeniem, że awaria nie jest z winy użytkownika, ale nie dali nowego bo jak to stwierdzili, nie mają na stanie.

Teraz mam problem, bo nigdzie w mojej okolicy nie ma tych routerów w salonach plusa, a salony Polsatu mówią,
że nie mogą wymienić bo to z Plusa a nie CP.

Może któryś z ekipy konsultantów poradzi jak zrealizować gwarancję i wymienić sprzęt? Gdzie?

Grzegorz

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 10:46
autor: sl@w_es
gregmar pisze:(...) Może któryś z ekipy konsultantów poradzi jak zrealizować gwarancję i wymienić sprzęt? Gdzie?

Grzegorz
W związku z zapytaniem skierowanym bezpośrednio do Specjalistów Plusa wątek przenoszę do działu oficjalnego.

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 13:40
autor: Daniel_Plus
gregmar, nie mamy wpływu na decyzję serwisu. Masz jeszcze możliwość oddania sprzętu w ramach rękojmi. W jaki sposób kupiłeś router (np. w punkcie sprzedaży, przez internet, przez telefon itp.)?

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 14:02
autor: gregmar
Kupiłem 2-4 miesiące temu przez internet.

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 14:18
autor: Daniel_Plus
gregmar, w tej sytuacji skontaktuj się z infolinią sklepu internetowego, aby ustalić szczegóły reklamacji sprzętu. Numer kontaktowy: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 14:57
autor: gregmar
ok, tyle że sprzęt został kupiony wysyłkowo od przedstawiciela z Gdyni, a ja jestem spod Warszawy.
czy w takiej sytuacji też mogę reklamować pod tym numerem?

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 15:08
autor: Daniel_Plus
gregmar, podaj proszę nazwę tego przedstawiciela i potwierdź, czy ustalenia dotyczące sprzedaży odbyły się telefonicznie.

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 15:14
autor: gregmar
P&P Consulting z Gdyni, tak telefonicznie.

Re: Huawei B315, problem z wymianą gwarancyjną

: 20 lip 2017, o 16:03
autor: Daniel_Plus
gregmar, skontaktuj się zatem z tym sprzedawcą, żeby ustalić warunki skorzystania z rękojmi. Dane kontaktowe powinieneś też mieć w dokumentach.