Przekierowanie połączeń
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:02
Przekierowanie połączeń
Witajcie,
poszukuję następującego rozwiązania.
Mam dwa numery w innej sieci. Z jednego normalnie korzystam, a drugi pełni rolę służbowego. Na służbowym mam ustawione przekierowanie wszystkich połączeń na prywatny.
Prywatny - abonament u fioletowego.
,,Służbowy" - karta u fioletowego.
Fioletowy ma taką taryfę na kartę, że raz w roku ładuję za 5zł konto i mam w sieci za free. Działa to również na przekierowaniach.
I teraz. .
Chciałbym przenieść prywatny numer do Plusha i jakoś rozwiązać kwestię tego służbowego. Proszę o poradę do jakiej taryfy musiałbym przenieść ten ,,numer służbowy", aby zachować taką funkcjonalność.
Czy coś takiego jest w ogóle w Plusie możliwe? Jak to będzie wyglądać finansowo?
Z góry dziękuję za pomoc,
pozdrawiam.
poszukuję następującego rozwiązania.
Mam dwa numery w innej sieci. Z jednego normalnie korzystam, a drugi pełni rolę służbowego. Na służbowym mam ustawione przekierowanie wszystkich połączeń na prywatny.
Prywatny - abonament u fioletowego.
,,Służbowy" - karta u fioletowego.
Fioletowy ma taką taryfę na kartę, że raz w roku ładuję za 5zł konto i mam w sieci za free. Działa to również na przekierowaniach.
I teraz. .
Chciałbym przenieść prywatny numer do Plusha i jakoś rozwiązać kwestię tego służbowego. Proszę o poradę do jakiej taryfy musiałbym przenieść ten ,,numer służbowy", aby zachować taką funkcjonalność.
Czy coś takiego jest w ogóle w Plusie możliwe? Jak to będzie wyglądać finansowo?
Z góry dziękuję za pomoc,
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2020, o 12:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmiana tematu wątku.
Powód: Zmiana tematu wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przekierowanie z karty na numer w Plush
Witaj Krzysiek1312,
w przypadku Plus na Kartę/Plush na Kartę nie dysponujemy usługą Przekierowania połączeń. W powyższym przypadku pozostaje do rozważenia oferta Plush Abo: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer.
w przypadku Plus na Kartę/Plush na Kartę nie dysponujemy usługą Przekierowania połączeń. W powyższym przypadku pozostaje do rozważenia oferta Plush Abo: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/przenies-numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
mam chyba systemowo ustawione przekierowanie poł głosowych na nieznany nr telefonu 601100545. Nie mogę go wyłączyć ani z poziomu telefonu ani prez kody dostępne na waszym foru. komunikaty albo nie można odczytać danych lub błąd sieci albo błędny kod MMI. nie mogę też uruchomić inteligentnego przekazywania połączeń. po wybraniu tej opcji w a50 znów komunikat nie można odczytać danych... nieobsługiwane przez operatora.
czy jest jakaś dodatkowa opcja...
Plus podaje tylko kody ogólnodostępne dla wszystkich przekierowań, ich zastosowanie nie kasuje przekierowania systemowego
czy jest jakaś dodatkowa opcja...
Plus podaje tylko kody ogólnodostępne dla wszystkich przekierowań, ich zastosowanie nie kasuje przekierowania systemowego
Ostatnio zmieniony 17 lut 2020, o 12:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przekierowanie połączeń
lama,
Edycja: aktualnie dokładnie jest to Notka SMS.
W przypadku numerów w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix, usługa przekierowania połączeń nie jest dostępna.
Ten numer jest powiązany z usługą Kto Dzwonił i odpowiada za jej prawidłowe działanie.lama pisze:601100545
Edycja: aktualnie dokładnie jest to Notka SMS.
W przypadku numerów w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix, usługa przekierowania połączeń nie jest dostępna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przekierowanie połączeń
Istnieje w plusie na kartę? Znajduję dość stare informacje, a w cenniku np. elastycznej nie ma wzmianki, więc pewnie nie...
Ostatnio zmieniony 11 gru 2020, o 10:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przekierowanie połączeń
pabloesca,
w przypadku usług prepaid przekierowania można dokonać jedynie na pocztę głosową.
w przypadku usług prepaid przekierowania można dokonać jedynie na pocztę głosową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przekierowanie połączeń
Dzień dobry,
Posiadam Plus na kartę, taryfa Pnk bez limitu.
Ostatnio zauważyłem, że gdy ktoś do mnie dzwoni. Najpierw na wyświetlaczu telefonu pojawia się komunikat "Połączenie przekierowane" a następnie dopiero interwejs umożliwiający odebranie połączenia. Zauważyłem także, iż włączone mam bezwarunkowe przekierowanie połączeń. Sytuacja o tyle mnie zdziwiła, iż wiem, że w Plusie na kartę nie da się przekierowyać połączeń. Sam też takowej dyspozycji nie składałem po wejściu w ustawieniach telefonu w przekierowania przy opcji przekieruj wszystkie połączenia pojawia się informacja nie podano numeru. Zastanawia mnie zatem ten komunikat połączenie przekierowane pojawiający się przed każdym połączeniem przychodzącym. Posiadam Samsunga Galaxy A71, korzystam także ze Smart Watcha, czy to do niego przekierowywane są połączenia, stąd ten komunikat, czy po prostu ten model telefonu wyświetla takie komunikaty? Czy coś jest faktycznie nie w porządku i moje połączenia są faktycznie gdzieś przekierowywane. Bardzo by mnie to zdziwiło, gdyż wiem, że w Plusie na kartę nie można przekierowyać połączeń, chyba, że każde połączenie jest z automatu przekierowywane na pocztę głosową?
Posiadam Plus na kartę, taryfa Pnk bez limitu.
Ostatnio zauważyłem, że gdy ktoś do mnie dzwoni. Najpierw na wyświetlaczu telefonu pojawia się komunikat "Połączenie przekierowane" a następnie dopiero interwejs umożliwiający odebranie połączenia. Zauważyłem także, iż włączone mam bezwarunkowe przekierowanie połączeń. Sytuacja o tyle mnie zdziwiła, iż wiem, że w Plusie na kartę nie da się przekierowyać połączeń. Sam też takowej dyspozycji nie składałem po wejściu w ustawieniach telefonu w przekierowania przy opcji przekieruj wszystkie połączenia pojawia się informacja nie podano numeru. Zastanawia mnie zatem ten komunikat połączenie przekierowane pojawiający się przed każdym połączeniem przychodzącym. Posiadam Samsunga Galaxy A71, korzystam także ze Smart Watcha, czy to do niego przekierowywane są połączenia, stąd ten komunikat, czy po prostu ten model telefonu wyświetla takie komunikaty? Czy coś jest faktycznie nie w porządku i moje połączenia są faktycznie gdzieś przekierowywane. Bardzo by mnie to zdziwiło, gdyż wiem, że w Plusie na kartę nie można przekierowyać połączeń, chyba, że każde połączenie jest z automatu przekierowywane na pocztę głosową?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przekierowanie połączeń
Witaj Rak,
Potwierdzam. Jedynie można uaktywnić usługę poczty głosowej.
Zgadza się.Rak pisze:czy po prostu ten model telefonu wyświetla takie komunikaty?
Rak pisze:Bardzo by mnie to zdziwiło, gdyż wiem, że w Plusie na kartę nie można przekierowyać połączeń
Potwierdzam. Jedynie można uaktywnić usługę poczty głosowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Numer (+48) 601-100-545
Dzień dobry
Ciekawi mnie numer (+48) 601-100-545, czy jest to numer poczty głosowej w sieci Plus
Mam informację, że połączenia głosowe są przekazywane pod ten właśnie numer w momencie gdy telefon jest nieosiągalny. Dodam jednak, że pocztę głosową mam aktualnie dezaktywowaną.
Ciekawi mnie numer (+48) 601-100-545, czy jest to numer poczty głosowej w sieci Plus
Mam informację, że połączenia głosowe są przekazywane pod ten właśnie numer w momencie gdy telefon jest nieosiągalny. Dodam jednak, że pocztę głosową mam aktualnie dezaktywowaną.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2022, o 11:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Uwielbiam Plush'aka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przekierowanie połączeń
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ