Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Plush Abonament
hasan,
- status przeniesienia numeru możesz sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp, a także w Dziale Obsługi Klienta lub mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl
darekkkkkk,
- odpowiedzi na maile udzielane są w kolejności zgłoszeń. Myślę, że wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedzi.
- status przeniesienia numeru możesz sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp, a także w Dziale Obsługi Klienta lub mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl
darekkkkkk,
- odpowiedzi na maile udzielane są w kolejności zgłoszeń. Myślę, że wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Z przykrością stwierdzam, że zwyczajnie w świecie publicznie okłamujecie klientów.Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- z chwilą dotarcia do Polkomtel podpisanych dokumentów, możemy dopiero wystąpić do operatora dawcy z wnioskiem o wypowiedzenie umowy + wydanie numeru. Dodam, że z chwilą dotarcia do nas podpisanych dokumentów zwykle następuje też aktywacja numeru tymczasowego (chyba, że wybierze się opóźnioną aktywację, jak w Twoim przypadku). Stąd mogła wynikać odpowiedź, którą wcześniej uzyskałeś.
Właśnie otrzymałem wiadomość, że przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero ... 1 września.
A stanie się tak dlatego, że mimo posiadania przez Polkomtel umowy zawartej jeszcze 21 czerwca i wbrew temu co Ewa_Plus napisała wyżej, wypowiedzenie dotychczasowemu operatorowi zostało złożone nie w czerwcu a w lipcu.
Wasza nieudolność spowoduje konieczność zapłaty przeze mnie kolejnej podwójnej faktury i trudności powodowane brakiem przeniesienia nr na nową kartę sim.
Nowi klienci (jelenie) winni mieć świadomość w jaki sposób Polkomtel ich potraktuje.
ŻENADA.
Re: Plush Abonament
Przenoszę numer z PLAY do PLUSH ABO L umowa na czas nieokreślony
Umowę podpisałem w tym miesiącu.
Zgodnie z regulaminem przeniesienie numeru nastąpi zatem 1 września
Wraz z umową dostałem kartę z numerem tymczasowym.
Do 1 września będę korzystał z karty PLAY ze starym numerem (bo nie będę informował kilkuset osób, że przez 2 miesiące mam jakiś numer tymczasowy).
Teraz pytania:
1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
3. Konsultant infolinii (Sxxxxxxx Mxxxxxxx) poinformował, że do opłat należy też doliczyć opłatę aktywacyjną (około 50 zł) gdzie ta opłata jest w umowie?
4. Czy jeśli włączę dziś "wakacje od abonamentu", to nie zapłacę opłaty abonamentowej za sierpień?
5. Czy włączenie dziś "wakacje od abonamentu" spowoduje, że abonament będzie wyłączony tylko w sierpniu, a od 1 września będzie ponownie załączony, bez podejmowania z mojej strony dodatkowych czynności?
6. W poprzednich postach kilka osób pisało, że mają z automatu włączoną usługę "Pakiet Video" - w mojej umowie jest zapisane, że "abonent może zlecić aktywację tej usługi". Czy należy zakładać, że ta usługa jest włączona i należy ją dezaktywować?
7. Czy są z automatu włączone jakieś inne płatne usługi (lub takie, które stają się płatne po miesiącu lub kilku miesiącach)
Umowę podpisałem w tym miesiącu.
Zgodnie z regulaminem przeniesienie numeru nastąpi zatem 1 września
Wraz z umową dostałem kartę z numerem tymczasowym.
Do 1 września będę korzystał z karty PLAY ze starym numerem (bo nie będę informował kilkuset osób, że przez 2 miesiące mam jakiś numer tymczasowy).
Teraz pytania:
1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
3. Konsultant infolinii (Sxxxxxxx Mxxxxxxx) poinformował, że do opłat należy też doliczyć opłatę aktywacyjną (około 50 zł) gdzie ta opłata jest w umowie?
4. Czy jeśli włączę dziś "wakacje od abonamentu", to nie zapłacę opłaty abonamentowej za sierpień?
5. Czy włączenie dziś "wakacje od abonamentu" spowoduje, że abonament będzie wyłączony tylko w sierpniu, a od 1 września będzie ponownie załączony, bez podejmowania z mojej strony dodatkowych czynności?
6. W poprzednich postach kilka osób pisało, że mają z automatu włączoną usługę "Pakiet Video" - w mojej umowie jest zapisane, że "abonent może zlecić aktywację tej usługi". Czy należy zakładać, że ta usługa jest włączona i należy ją dezaktywować?
7. Czy są z automatu włączone jakieś inne płatne usługi (lub takie, które stają się płatne po miesiącu lub kilku miesiącach)
Ostatnio zmieniony 10 lip 2017, o 13:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane
Powód: ukryłam dane
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Jak wyłączyć pocztę głosową w Plush Abo L (abonament)?
Re: Plush Abonament
Witam,
Pytanie odnośnie regulaminu w plush abonament
Pakiet Internetowy nie obejmuje transmisji danych:
a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
promocyjnej usługi „Videorozmowa – spróbuj i zobacz” oraz „Transmisja Video Streaming”,
Czy to znaczy, że jak bede prowdził rozmowe facetime lub oglądać filmy przez siec w apliacji np. HBO GO lub Netflix to będzie mi naliczalo opłaty dodatkowe?
Pytanie odnośnie regulaminu w plush abonament
Pakiet Internetowy nie obejmuje transmisji danych:
a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
promocyjnej usługi „Videorozmowa – spróbuj i zobacz” oraz „Transmisja Video Streaming”,
Czy to znaczy, że jak bede prowdził rozmowe facetime lub oglądać filmy przez siec w apliacji np. HBO GO lub Netflix to będzie mi naliczalo opłaty dodatkowe?
Re: Plush Abonament
Nie będzie, wszystko poleci z pakietu.
Re: Plush Abonament
patryk7588, możesz powiedzieć w jakim przypadku będzie naliczana taka dodatkowa opłata?
dochodziły mnie słuchy, żeby nie były naliczane dodatkowe opłaty trzeba było inny APN wpisać w telefonie? ale wiązało się to z utratą LTE
dochodziły mnie słuchy, żeby nie były naliczane dodatkowe opłaty trzeba było inny APN wpisać w telefonie? ale wiązało się to z utratą LTE
Re: Plush Abonament
Tylko gdy ustawisz konfigurację z APN video która służy do oglądania video bez pakietu danych, wywczas płacisz za czas oglądania video a nie pobrane MB.
Twój telefon domyślnie będzie miał APN plus, czyli wszystko będzie pobierane z pakietu danych jaki posiadasz.
Twój telefon domyślnie będzie miał APN plus, czyli wszystko będzie pobierane z pakietu danych jaki posiadasz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
r29,
darekkkkkk,
informacje na temat wyłączenia poczty głosowej w ofercie abonamentowej znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3632.
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?r29 pisze:1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
Opłata abonamentowa zostanie policzona od dnia aktywacji karty do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy.r29 pisze:2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
Zgodnie z regulaminem promocji Plush ABO https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... c0608b4a83, opłata aktywacyjna nie jest naliczana.r29 pisze:3. Konsultant infolinii (Sxxxxxxx Mxxxxxxx) poinformował, że do opłat należy też doliczyć opłatę aktywacyjną (około 50 zł) gdzie ta opłata jest w umowie?
Aktywację usługi "Wakacje od Abonamentu" możesz zlecić 48 godzin przed końcem obecnego okresu rozliczeniowego. Informację jaki posiadasz okres rozliczeniowy uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.r29 pisze:4. Czy jeśli włączę dziś "wakacje od abonamentu", to nie zapłacę opłaty abonamentowej za sierpień?
Tak, usługa polega na zawieszeniu abonamentu na 1 okres rozliczeniowy z możliwością przedłużenia na następne cykle.r29 pisze:5. Czy włączenie dziś "wakacje od abonamentu" spowoduje, że abonament będzie wyłączony tylko w sierpniu, a od 1 września będzie ponownie załączony, bez podejmowania z mojej strony dodatkowych czynności?
Pakiet można aktywować i dezaktywować w dowolnym momencie trwania umowy. Nie jest dodawany przy zawieraniu umowy.r29 pisze:6. W poprzednich postach kilka osób pisało, że mają z automatu włączoną usługę "Pakiet Video" - w mojej umowie jest zapisane, że "abonent może zlecić aktywację tej usługi". Czy należy zakładać, że ta usługa jest włączona i należy ją dezaktywować?
Nie.r29 pisze:7. Czy są z automatu włączone jakieś inne płatne usługi (lub takie, które stają się płatne po miesiącu lub kilku miesiącach)
darekkkkkk,
informacje na temat wyłączenia poczty głosowej w ofercie abonamentowej znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3632.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
r29 napisał(a):
1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
Odpowiedź: telefonicznie
r29 napisał(a):
2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
Opłata abonamentowa zostanie policzona od dnia aktywacji karty do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy.
Czy to oznacza, że opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych, do końca okresu rozliczeniowego?
Jeśli tak, to czy mogę reklamować czas dostarczenia umowy do podpisu? Chęć zmiany operatora zgłosiłem 21 czerwca. Taką też datą Plus opatrzył wszystkie dokumenty. Dokumenty te miały być dostarczone 23 czerwca.
Teoretycznie umowa powinna zatem być zawarta tuż przed końcem miesiąca czerwca
Dokumenty do podpisu dotarły jednak do mnie dopiero 4 lipca - na infolinii byłem informowany, że zmieniliście Państwo firmę kurierską i macie problem z terminowością.
1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
Odpowiedź: telefonicznie
r29 napisał(a):
2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
Opłata abonamentowa zostanie policzona od dnia aktywacji karty do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy.
Czy to oznacza, że opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych, do końca okresu rozliczeniowego?
Jeśli tak, to czy mogę reklamować czas dostarczenia umowy do podpisu? Chęć zmiany operatora zgłosiłem 21 czerwca. Taką też datą Plus opatrzył wszystkie dokumenty. Dokumenty te miały być dostarczone 23 czerwca.
Teoretycznie umowa powinna zatem być zawarta tuż przed końcem miesiąca czerwca
Dokumenty do podpisu dotarły jednak do mnie dopiero 4 lipca - na infolinii byłem informowany, że zmieniliście Państwo firmę kurierską i macie problem z terminowością.
Re: Plush Abonament
Tak poza tematem, jaka firma kurierska dostarczyła Ci dokumenty?r29 pisze: na infolinii byłem informowany, że zmieniliście Państwo firmę kurierską i macie problem z terminowością.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
r29 ,
na pierwszej fakturze opłata abonamentowa jest wyliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.r29 pisze:Czy to oznacza, że opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych, do końca okresu rozliczeniowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy w przypadku przenoszenia numeru do Plush Abo z abonamentu innego operatora który jeszcze trwa krótki czas zawsze wydawany jest numer tymczasowy, czy jest to po prostu opcja z której nie ma musu skorzystać?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
patryk7588,
w przypadku oferty Plush ABO przeniesienie numeru realizowane jest z numerem tymczasowym.
w przypadku oferty Plush ABO przeniesienie numeru realizowane jest z numerem tymczasowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lip 2017, o 14:34
Re: Plush Abonament
Witam wszystkich!
Ostatnio przeniosłem numer mój i żony z oferty na kartę z innej sieci do oferty Plush Abo L 15gb na 24 miesiące (25PLN za jeden abonament). Dwa numery zarejestrowane na moje dane. Teraz przyszła mi e-faktura na mój numer i na żony numer. A nie powinna przyjść jedna faktura i dodatkowo obniżona? Tzn razem 40 PLN? Chciałbym otrzymywać również jedną fakturę na dwa numery.
Ostatnio przeniosłem numer mój i żony z oferty na kartę z innej sieci do oferty Plush Abo L 15gb na 24 miesiące (25PLN za jeden abonament). Dwa numery zarejestrowane na moje dane. Teraz przyszła mi e-faktura na mój numer i na żony numer. A nie powinna przyjść jedna faktura i dodatkowo obniżona? Tzn razem 40 PLN? Chciałbym otrzymywać również jedną fakturę na dwa numery.