Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

hasan,
- status przeniesienia numeru możesz sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp, a także w Dziale Obsługi Klienta lub mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl

darekkkkkk,
- odpowiedzi na maile udzielane są w kolejności zgłoszeń. Myślę, że wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- z chwilą dotarcia do Polkomtel podpisanych dokumentów, możemy dopiero wystąpić do operatora dawcy z wnioskiem o wypowiedzenie umowy + wydanie numeru. Dodam, że z chwilą dotarcia do nas podpisanych dokumentów zwykle następuje też aktywacja numeru tymczasowego (chyba, że wybierze się opóźnioną aktywację, jak w Twoim przypadku). Stąd mogła wynikać odpowiedź, którą wcześniej uzyskałeś.
Z przykrością stwierdzam, że zwyczajnie w świecie publicznie okłamujecie klientów.

Właśnie otrzymałem wiadomość, że przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero ... 1 września.
A stanie się tak dlatego, że mimo posiadania przez Polkomtel umowy zawartej jeszcze 21 czerwca i wbrew temu co Ewa_Plus napisała wyżej, wypowiedzenie dotychczasowemu operatorowi zostało złożone nie w czerwcu a w lipcu.

Wasza nieudolność spowoduje konieczność zapłaty przeze mnie kolejnej podwójnej faktury i trudności powodowane brakiem przeniesienia nr na nową kartę sim.
Nowi klienci (jelenie) winni mieć świadomość w jaki sposób Polkomtel ich potraktuje.

ŻENADA.
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

Przenoszę numer z PLAY do PLUSH ABO L umowa na czas nieokreślony
Umowę podpisałem w tym miesiącu.
Zgodnie z regulaminem przeniesienie numeru nastąpi zatem 1 września
Wraz z umową dostałem kartę z numerem tymczasowym.

Do 1 września będę korzystał z karty PLAY ze starym numerem (bo nie będę informował kilkuset osób, że przez 2 miesiące mam jakiś numer tymczasowy).

Teraz pytania:
1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
3. Konsultant infolinii (Sxxxxxxx Mxxxxxxx) poinformował, że do opłat należy też doliczyć opłatę aktywacyjną (około 50 zł) gdzie ta opłata jest w umowie?
4. Czy jeśli włączę dziś "wakacje od abonamentu", to nie zapłacę opłaty abonamentowej za sierpień?
5. Czy włączenie dziś "wakacje od abonamentu" spowoduje, że abonament będzie wyłączony tylko w sierpniu, a od 1 września będzie ponownie załączony, bez podejmowania z mojej strony dodatkowych czynności?
6. W poprzednich postach kilka osób pisało, że mają z automatu włączoną usługę "Pakiet Video" - w mojej umowie jest zapisane, że "abonent może zlecić aktywację tej usługi". Czy należy zakładać, że ta usługa jest włączona i należy ją dezaktywować?
7. Czy są z automatu włączone jakieś inne płatne usługi (lub takie, które stają się płatne po miesiącu lub kilku miesiącach)
Ostatnio zmieniony 10 lip 2017, o 13:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Jak wyłączyć pocztę głosową w Plush Abo L (abonament)?
Awatar użytkownika
spd1Pepek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 lip 2017, o 18:33

Re: Plush Abonament

Post autor: spd1Pepek »

Witam,

Pytanie odnośnie regulaminu w plush abonament

Pakiet Internetowy nie obejmuje transmisji danych:
a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
promocyjnej usługi „Videorozmowa – spróbuj i zobacz” oraz „Transmisja Video Streaming”,

Czy to znaczy, że jak bede prowdził rozmowe facetime lub oglądać filmy przez siec w apliacji np. HBO GO lub Netflix to będzie mi naliczalo opłaty dodatkowe?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Nie będzie, wszystko poleci z pakietu.
Awatar użytkownika
spd1Pepek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 lip 2017, o 18:33

Re: Plush Abonament

Post autor: spd1Pepek »

patryk7588, możesz powiedzieć w jakim przypadku będzie naliczana taka dodatkowa opłata?

dochodziły mnie słuchy, żeby nie były naliczane dodatkowe opłaty trzeba było inny APN wpisać w telefonie? ale wiązało się to z utratą LTE
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Tylko gdy ustawisz konfigurację z APN video która służy do oglądania video bez pakietu danych, wywczas płacisz za czas oglądania video a nie pobrane MB.


Twój telefon domyślnie będzie miał APN plus, czyli wszystko będzie pobierane z pakietu danych jaki posiadasz. :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

r29,
r29 pisze:1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
r29 pisze:2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?
Opłata abonamentowa zostanie policzona od dnia aktywacji karty do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy.
r29 pisze:3. Konsultant infolinii (Sxxxxxxx Mxxxxxxx) poinformował, że do opłat należy też doliczyć opłatę aktywacyjną (około 50 zł) gdzie ta opłata jest w umowie?
Zgodnie z regulaminem promocji Plush ABO https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... c0608b4a83, opłata aktywacyjna nie jest naliczana.
r29 pisze:4. Czy jeśli włączę dziś "wakacje od abonamentu", to nie zapłacę opłaty abonamentowej za sierpień?
Aktywację usługi "Wakacje od Abonamentu" możesz zlecić 48 godzin przed końcem obecnego okresu rozliczeniowego. Informację jaki posiadasz okres rozliczeniowy uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
r29 pisze:5. Czy włączenie dziś "wakacje od abonamentu" spowoduje, że abonament będzie wyłączony tylko w sierpniu, a od 1 września będzie ponownie załączony, bez podejmowania z mojej strony dodatkowych czynności?
Tak, usługa polega na zawieszeniu abonamentu na 1 okres rozliczeniowy z możliwością przedłużenia na następne cykle.
r29 pisze:6. W poprzednich postach kilka osób pisało, że mają z automatu włączoną usługę "Pakiet Video" - w mojej umowie jest zapisane, że "abonent może zlecić aktywację tej usługi". Czy należy zakładać, że ta usługa jest włączona i należy ją dezaktywować?
Pakiet można aktywować i dezaktywować w dowolnym momencie trwania umowy. Nie jest dodawany przy zawieraniu umowy.
r29 pisze:7. Czy są z automatu włączone jakieś inne płatne usługi (lub takie, które stają się płatne po miesiącu lub kilku miesiącach)
Nie.

darekkkkkk,

informacje na temat wyłączenia poczty głosowej w ofercie abonamentowej znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3632.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

r29 napisał(a):
1. Numer tymczasowy jest płatny - 25zł/mies.?

w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?


Odpowiedź: telefonicznie

r29 napisał(a):
2. Jako, że przeniesienie nastąpi 1 września, to za ten okres należy spodziewać się faktur na 50 zł za abonament za numer niewykorzystywany "Numer Tymczasowy"?

Opłata abonamentowa zostanie policzona od dnia aktywacji karty do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy.


Czy to oznacza, że opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych, do końca okresu rozliczeniowego?
Jeśli tak, to czy mogę reklamować czas dostarczenia umowy do podpisu? Chęć zmiany operatora zgłosiłem 21 czerwca. Taką też datą Plus opatrzył wszystkie dokumenty. Dokumenty te miały być dostarczone 23 czerwca.
Teoretycznie umowa powinna zatem być zawarta tuż przed końcem miesiąca czerwca
Dokumenty do podpisu dotarły jednak do mnie dopiero 4 lipca - na infolinii byłem informowany, że zmieniliście Państwo firmę kurierską i macie problem z terminowością.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

r29 pisze: na infolinii byłem informowany, że zmieniliście Państwo firmę kurierską i macie problem z terminowością.
Tak poza tematem, jaka firma kurierska dostarczyła Ci dokumenty?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

r29 ,
r29 pisze:Czy to oznacza, że opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych, do końca okresu rozliczeniowego?
na pierwszej fakturze opłata abonamentowa jest wyliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Czy w przypadku przenoszenia numeru do Plush Abo z abonamentu innego operatora który jeszcze trwa krótki czas zawsze wydawany jest numer tymczasowy, czy jest to po prostu opcja z której nie ma musu skorzystać?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

patryk7588,

w przypadku oferty Plush ABO przeniesienie numeru realizowane jest z numerem tymczasowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hexagon_sun
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lip 2017, o 14:34

Re: Plush Abonament

Post autor: hexagon_sun »

Witam wszystkich!
Ostatnio przeniosłem numer mój i żony z oferty na kartę z innej sieci do oferty Plush Abo L 15gb na 24 miesiące (25PLN za jeden abonament). Dwa numery zarejestrowane na moje dane. Teraz przyszła mi e-faktura na mój numer i na żony numer. A nie powinna przyjść jedna faktura i dodatkowo obniżona? Tzn razem 40 PLN? Chciałbym otrzymywać również jedną fakturę na dwa numery.
ODPOWIEDZ