Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26
Re: Plush Abonament
Witaj cinkow,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? Cały czas działa numer tymczasowy?[/quote]
tak, nawet przed chwilą-cały czas to samo - czyli działa nr tymczasowy.
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? Cały czas działa numer tymczasowy?[/quote]
tak, nawet przed chwilą-cały czas to samo - czyli działa nr tymczasowy.
Re: Plush Abonament
cinkow,
- zgłaszałeś może już tę sytuację w Dziale Obsługi Klienta? Jeśli masz jakiś numer sprawy to podaj nam tutaj, jeśli nie to podeślij proszę przez ten formularz swój numer tymczasowy oraz przenoszony.
- zgłaszałeś może już tę sytuację w Dziale Obsługi Klienta? Jeśli masz jakiś numer sprawy to podaj nam tutaj, jeśli nie to podeślij proszę przez ten formularz swój numer tymczasowy oraz przenoszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ewa_Plus pisze:Witaj rafmik,
- jak sytuacja wygląda obecnie? Numer już działa?
Nadal nie działa
Już od 40 godzin nie mam swojego numeru telefonu.
Dzisiaj rano zgłosiłem to w BOK, pani powiedziała, że nie składa reklamacji, tylko wysyła zgłoszenie do działu technicznego (bo tak ma być szybciej) - podobno są jakieś problemy techniczne z przeniesieniem mojego numeru.
Ponieważ o godzinie 13 nadal mój numer nie działał wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949). Poprosiłem też na FB Plusha o szybszą realizację tego zgłoszenia.
I jak na ten moment mój numer nadal nie działa. Ani nikt się do mnie nie może dodzwonić, ani nie mogę zlecić przelewu w banku (hasło sms) itd. Ogólnie dramat, że rzecz która powinna trwać max 5 minut zajmuje Polkomtelowi już ponad 40h.
Lajt Mobile (Telestrada) numer normalnie oddała - od 31 grudnia ok godziny 23:15 telefon jest wylogowany z sieci. Teraz jeszcze włożyłem simkę Lajt Mobile do telefonu to mam komunikat "tylko połączenia alarmowe".
EDIT:
Potwierdziłem teraz na infolinii Lajt Mobile, numer u nich został oddany i zdezaktywowany 31 grudnia. Czyli wina z przeniesieniem numeru leży po stronie Polkomtela
Ostatnio zmieniony 2 sty 2018, o 17:35 przez rafmik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plush Abonament
cinkow pisze:
tak, nawet przed chwilą-cały czas to samo - czyli działa nr tymczasowy.
U mnie też tak samo od 40h Jak ktoś do mnie próbuje zadzwonić to dostaje komunikat "Wybrany numer jest niedostępny"
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
rafmik,
poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.rafmik pisze:wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Basia_Plus pisze:rafmik,
poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.rafmik pisze:wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).
Dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się ten temat ogarnąć.
Re: Plush Abonament
Witam. Pewnie temat był wałkowany już w którymś poście ale zapytam. Z żoną jesteśmy użytkownikami Orange na kartę i chcemy przejść do Plush Abo Duet za 25zł. Zarejestrowane numery mamy na siebie czyli dwa inne numery pesel. Jeśli podpisujemy umowe w Plusha Abo musimy wpisać umowę na jeden i ten sam numer pesel?czy dobrze zrozumiałem? i pytanie drugie, czy w takim razie musimy pójść do Orange przepisać jeden numer np. żony na mój numer pesel czy tego już nie trzeba robić, czy wystarczy tylko, że w umowie Plusha podamy ten sam numer pesel np. mój. Pozdrawiam
Re: Plush Abonament
Danzel, aby skorzystać z opcji Duet oba numery telefonów muszą być zarejestrowane na jeden numer pesel, więc musisz przenieść na jedną osobę któryś z numerów (Twój na żonę lub odwrotnie) jeszcze u obecnego operatora.
Myślałeś o nju mobile ? Jeszcze niższy koszt utrzymania numeru i większy bonus za staż. Jedyny minus to to, że pakiet dzielicie wspólnie. Ale po 6 miesiącach jest już 20GB. Chyba że nie odpowiada Wam zasięg i szybkość Orange wtedy Plus jest dobrym wyborem, tylko należy liczyć się że mogą być problemy z rabatem za duet.
Myślałeś o nju mobile ? Jeszcze niższy koszt utrzymania numeru i większy bonus za staż. Jedyny minus to to, że pakiet dzielicie wspólnie. Ale po 6 miesiącach jest już 20GB. Chyba że nie odpowiada Wam zasięg i szybkość Orange wtedy Plus jest dobrym wyborem, tylko należy liczyć się że mogą być problemy z rabatem za duet.
Re: Plush Abonament
Stosujemy się do Regulaminu pkt 25.merck pisze: Myślałeś o nju mobile ? Jeszcze niższy koszt utrzymania numeru i większy bonus za staż. Jedyny minus to to, że pakiet dzielicie wspólnie. Ale po 6 miesiącach jest już 20GB.
Dokładnie najlepiej przepisać numer od żony na siebie i przenieść do Plusha, ponieważ oba numery muszą być zarejestrowane na ten sam PeselDanzel pisze:...chcemy przejść do Plush Abo Duet za 25zł. Zarejestrowane numery mamy na siebie czyli dwa inne numery pesel. Jeśli podpisujemy umowe w Plusha Abo musimy wpisać umowę na jeden i ten sam numer pesel?czy dobrze zrozumiałem? i pytanie drugie, czy w takim razie musimy pójść do Orange przepisać jeden numer np. żony na mój numer pesel czy tego już nie trzeba robić, czy wystarczy tylko, że w umowie Plusha podamy ten sam numer pesel np. mój. Pozdrawiam
Re: Plush Abonament
Więc muszę udać się w tym celu na punktu obsługi klienta czy można to zrobić przez internet,chodzi oczywiście o przepisaniu numeru żony na mnie?
Re: Plush Abonament
Osobiście z żoną do punktu.Danzel pisze:Więc muszę udać się w tym celu na punktu obsługi klienta czy można to zrobić przez internet,chodzi oczywiście o przepisaniu numeru żony na mnie?
Re: Plush Abonament
Danzel,
- w celu przerejestrowania numerów najprawdopodobniej będziecie musieli oboje udać się do punktu. Ale co do dokładnej procedury upewnij się pytając obsługę Klienta Orange np. na FB.
- w celu przerejestrowania numerów najprawdopodobniej będziecie musieli oboje udać się do punktu. Ale co do dokładnej procedury upewnij się pytając obsługę Klienta Orange np. na FB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
kieruję prośbę do specjalisty.....
Ze względu na rozpoczynający się okres rozliczeniowy od 5 stycznia bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji... dotyczy ona usługi "Wakacje od abonamentu" numer Zagadnienia: 171230-000247
kieruję prośbę do specjalisty.....
Ze względu na rozpoczynający się okres rozliczeniowy od 5 stycznia bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji... dotyczy ona usługi "Wakacje od abonamentu" numer Zagadnienia: 171230-000247
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Dorek,
poprosiłam już Dział Reklamacji o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.Dorek pisze:bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 sty 2018, o 17:57
Re: Plush Abonament
Witam, od paru miesięcy jestem w Plush Abo Duet, posiadam 4 aktywne karty SIM, faktury zawsze przychodziły z naliczonym rabatem (tj 20 zł od numeru), teraz przyszła faktura na kwotę 24,99 zł za numer, proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sytuacji. Sporawa została także poruszona mailowo - Zagadnienie: 171228-001179