rafnov pisze:Czy możecie mi przypomnieć jak sprawdzić datę kiedy odnawia się pakiet internetowy i do kiedy ważny jest Plus Internet Extra? W Plus online tego nie widzę.
Pakiety internetowe odnawiają się z nowym cyklem rozliczeniowym. Pakiety Plus Internet Extra ważne są do końca bieżącego cyklu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W ubiegły czwartek dostałem smsa, że moja reklamacja została rozpatrzona, a odpowiedź pisemną otrzymam w najbliższym czasie.
Jakiego rzędu może to być czas oczekiwania?
Polkomtel uparcie trzyma się swojego awangardowego modelu biznesowego polegającego na obciążaniu abonentów nienależnymi kosztami.
Dzisiaj otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu. Problem doskonale jest mu znany z racji każdorazowo skłądanych (i uwzględnianych) reklamacji.
Ręki opadajom.
Halo, Polkomtel! Może wreszcie wypadałoby zatrudnić kogoś piśmiennego do wystawiania faktur.
Czy umiejętność wystawiania poprawnych faktur przerasta kompetencje polkomtelowskich kadr?
Co zamierza Polkomtel zrobić w tej sprawie?
Polkomtel przygotował ofertę być może na szybko, bo ewidentnie nie zrobił testów systemu rozliczeniowego i jest jak jest, a upgrade jest pewnie ryzykowny w obawie, że system się wysypie. Prawdopodobnie Plush Abo bilingowany jest na platformie pre-paid, która nie jest tak modyfikowalna jak ta dla normalnego abonamentu. Muszą coś wymyślić, bo ludzie zaczną pisać skargi do UKE, UOKiK-u czy innych instytucji, mimo że reklamacje są uwzględniane za każdym razem. Zapewne jest wiele osób, które nie reklamują i płacą, więc w tej sytuacji Polkomtel po naprawie systemu będzie musiał wstecznie rozliczyć rabaty i powinien w ramach zadośćuczynienia zaoferować jakieś gratisy. Tylko co może dać w gratisie do oferty no-limit, żeby każdego zadowolić?
Witam, mam pytanie - 04.09.2017 zleciłem przez net przeniesienie dwóch numerów z play do plush abo l, 06.09.2017 r. kurier przywiózł dwie umowy na plush ABO L, prawdopodobny termin przeniesienia numerów w okolicach 08.10.2017 (brak informacji od plusa o terminie, czeski film nr 1). Dzisiaj (13.09.2017 ) dostałem dwie faktury wystawione 11.09.2017 (czeski film nr 2) na kwotę 25.81 czyli łącznie 51,62 za ... w sumie nie wiem co (zniżki za duet też oczywiście brak). Pani z BOK telefonicznego odesłała mnie do salonu bo nie jest w stanie mi pomóc gdyż ... nie jestem jeszcze abonentem (?!), tam mam złożyć reklamację. Jeśli tak wygląda początek mojej współpracy z plus to dobrze się zaczyna. No ale do brzegu - dlaczego naliczana jest opłata za nieaktywowane numery tymczasowe, z których nie korzystam, dlaczego nie jest naliczony rabat za duety ? Czy wizyta w salonie stacjonarnym coś tutaj pomoże ? Czy anulowanie przeniesienia numeru może zostać dokonane w salonie i czy mimo takiego anulowania będę musiał zapłacić naliczoną za Bóg wie co fakturę ?
Witam, miałem ten sam problem ..... dostałem już dwie faktury i w żadnej nie był naliczony rabat za duet, z każdej była reklamacja składana przez infolinie i uznana, teraz czekam na 3 fakturę i zobaczymy co znowu będzie ......
a co do numeru tymczasowego to płacisz od razu od czasu kiedy podpiszesz umowę ........ nawet jak nie włożysz karty do telefonu ...... też się tym zdziwiłem ale tak jest ......
Ja na pierwszej fakturze dostałem rabat w duecie tylko na 1 numer ,czyli w połowie się udało. Teraz ciekawe jak długo trzeba będzie czekać na właściwe naliczanie rabatu.
darekkkkkk pisze:otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Witaj marcosa,
jeśli umowy zostały podpisane nastąpiła aktywacja karty SIM i można już korzystać z numerów tymczasowych.
Abonament został policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji kart SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
marcosa pisze:dlaczego nie jest naliczony rabat za duety ?
Jeśli rabat w promocji ''Duet w Plush ABO'' nie został naliczony proponuję złożenie pisemnej reklamacji w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proszę o informację gdzie mogę zgłosić chęć zmiany okresu rozliczeniowego? Mam aktywne polecenie zapłaty, na infolinii konsultant odsyła mnie do punktu stacjonarnego. Punkt stacjonarny dzwoni przy mnie do Sekcji Wsparcia Operacyjnego a tam twierdzą że konsultant na infolinii powinien jakiś szablon stworzyć....
darekkkkkk pisze:otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
To bardzo fajnie, że rozpatrzycie reklamację, choć rozstrzygnięcie jest oczywiste - cennik i zasady promocji są obowiązujące.
Unikacie odpowiedzi na trudniejsze pytanie - co i kiedy zrobicie aby abonenci nie musieli więcej masowo składać reklamacji w tak banalnej sprawie?
Ile jeszcze razy zmusicie abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?