Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

rafnov,
przyspieszyłam rozwiązanie. ;-)
rafnov pisze:Czy możecie mi przypomnieć jak sprawdzić datę kiedy odnawia się pakiet internetowy i do kiedy ważny jest Plus Internet Extra? W Plus online tego nie widzę.
Pakiety internetowe odnawiają się z nowym cyklem rozliczeniowym. Pakiety Plus Internet Extra ważne są do końca bieżącego cyklu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

Jak sprawdzić elektronicznie ten cykl rozliczeniowy bez szukania w papierach?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

rafnov,
możesz sprawdzić swój okres rozliczeniowy w Plus onilne, pod poniższym linkiem jest dokładna ścieżka: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=902
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

Nie ma prostszego sposobu niż rozszyfrowywanie cyferek? Może jakiś kod w telefonie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

rafnov,
rafnov pisze:Może jakiś kod w telefonie?
nie ma kodu do sprawdzenia okresu rozliczeniowego. Informacje uzyskasz na fakturze lub możesz sprawdzić w Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

W ubiegły czwartek dostałem smsa, że moja reklamacja została rozpatrzona, a odpowiedź pisemną otrzymam w najbliższym czasie.
Jakiego rzędu może to być czas oczekiwania?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

r29,
termin dostarczenia odpowiedzi drogą listowną jest już zależny od Poczty Polskiej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Polkomtel uparcie trzyma się swojego awangardowego modelu biznesowego polegającego na obciążaniu abonentów nienależnymi kosztami.

Dzisiaj otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu. Problem doskonale jest mu znany z racji każdorazowo skłądanych (i uwzględnianych) reklamacji.
Ręki opadajom.

Halo, Polkomtel! Może wreszcie wypadałoby zatrudnić kogoś piśmiennego do wystawiania faktur.

Czy umiejętność wystawiania poprawnych faktur przerasta kompetencje polkomtelowskich kadr?
Co zamierza Polkomtel zrobić w tej sprawie?
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: Plush Abonament

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Polkomtel przygotował ofertę być może na szybko, bo ewidentnie nie zrobił testów systemu rozliczeniowego i jest jak jest, a upgrade jest pewnie ryzykowny w obawie, że system się wysypie. Prawdopodobnie Plush Abo bilingowany jest na platformie pre-paid, która nie jest tak modyfikowalna jak ta dla normalnego abonamentu. Muszą coś wymyślić, bo ludzie zaczną pisać skargi do UKE, UOKiK-u czy innych instytucji, mimo że reklamacje są uwzględniane za każdym razem. Zapewne jest wiele osób, które nie reklamują i płacą, więc w tej sytuacji Polkomtel po naprawie systemu będzie musiał wstecznie rozliczyć rabaty i powinien w ramach zadośćuczynienia zaoferować jakieś gratisy. Tylko co może dać w gratisie do oferty no-limit, żeby każdego zadowolić?
marcosa
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 wrz 2017, o 08:35

Re: Plush Abonament

Post autor: marcosa »

Witam, mam pytanie - 04.09.2017 zleciłem przez net przeniesienie dwóch numerów z play do plush abo l, 06.09.2017 r. kurier przywiózł dwie umowy na plush ABO L, prawdopodobny termin przeniesienia numerów w okolicach 08.10.2017 (brak informacji od plusa o terminie, czeski film nr 1). Dzisiaj (13.09.2017 ) dostałem dwie faktury wystawione 11.09.2017 (czeski film nr 2) na kwotę 25.81 czyli łącznie 51,62 za ... w sumie nie wiem co (zniżki za duet też oczywiście brak). Pani z BOK telefonicznego odesłała mnie do salonu bo nie jest w stanie mi pomóc gdyż ... nie jestem jeszcze abonentem (?!), tam mam złożyć reklamację. Jeśli tak wygląda początek mojej współpracy z plus to dobrze się zaczyna. No ale do brzegu - dlaczego naliczana jest opłata za nieaktywowane numery tymczasowe, z których nie korzystam, dlaczego nie jest naliczony rabat za duety ? Czy wizyta w salonie stacjonarnym coś tutaj pomoże ? Czy anulowanie przeniesienia numeru może zostać dokonane w salonie i czy mimo takiego anulowania będę musiał zapłacić naliczoną za Bóg wie co fakturę ?
Blandeto
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 2017, o 07:54

Re: Plush Abonament

Post autor: Blandeto »

Witam, miałem ten sam problem ..... dostałem już dwie faktury i w żadnej nie był naliczony rabat za duet, z każdej była reklamacja składana przez infolinie i uznana, teraz czekam na 3 fakturę i zobaczymy co znowu będzie ......
a co do numeru tymczasowego to płacisz od razu od czasu kiedy podpiszesz umowę ........ nawet jak nie włożysz karty do telefonu ...... też się tym zdziwiłem ale tak jest ......
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Plush Abonament

Post autor: Norbikom »

Ja na pierwszej fakturze dostałem rabat w duecie tylko na 1 numer ,czyli w połowie się udało. Teraz ciekawe jak długo trzeba będzie czekać na właściwe naliczanie rabatu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

darekkkkkk,

przepraszamy za zaistniałą sytuację.
darekkkkkk pisze:otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Witaj marcosa,

jeśli umowy zostały podpisane nastąpiła aktywacja karty SIM i można już korzystać z numerów tymczasowych.
Abonament został policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji kart SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
marcosa pisze:dlaczego nie jest naliczony rabat za duety ?
Jeśli rabat w promocji ''Duet w Plush ABO'' nie został naliczony proponuję złożenie pisemnej reklamacji w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
guciu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 lut 2014, o 09:54

Re: Plush Abonament

Post autor: guciu »

Dzień dobry,

Proszę o informację gdzie mogę zgłosić chęć zmiany okresu rozliczeniowego? Mam aktywne polecenie zapłaty, na infolinii konsultant odsyła mnie do punktu stacjonarnego. Punkt stacjonarny dzwoni przy mnie do Sekcji Wsparcia Operacyjnego a tam twierdzą że konsultant na infolinii powinien jakiś szablon stworzyć....

Z góry dziękuje za odpowiedź.
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Basia_Plus pisze:darekkkkkk,

przepraszamy za zaistniałą sytuację.
darekkkkkk pisze:otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
To bardzo fajnie, że rozpatrzycie reklamację, choć rozstrzygnięcie jest oczywiste - cennik i zasady promocji są obowiązujące.

Unikacie odpowiedzi na trudniejsze pytanie - co i kiedy zrobicie aby abonenci nie musieli więcej masowo składać reklamacji w tak banalnej sprawie?

Ile jeszcze razy zmusicie abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?
ODPOWIEDZ