Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lip 2022, o 12:54
Re: Plush Abonament
Witam, w dniu 12 lipca złożyłem reklamację odnośnie źle naliczonej faktury na usługę telekomunikacyjną, dziś mija termin zapłaty faktury a jutro tj. 26 lipca mija 14 dni od złożenia reklamacji o nr: CASE/220712/551 (oczywiście póki co bez odpowiedzi). W związku z powyższym proszę o przyśpieszenie sprawy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj slayer992,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Mam Plush abo ,umowa na czas nieokreślony.
Co zrobić aby korzystać z sieci 5G?
Co zrobić aby korzystać z sieci 5G?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
zibi03,
Ta usługa będzie dla Ciebie dostępna przy przedłużeniu obecnej umowy ze zmianą abonamentu na taki z dostępem do 5G. Oczywiście należy oprócz tego posiadać sprzęt obsługujący 5G z wykorzystaniem technologii 2600 MHz TDD i przebywać w zasięgu tej technologii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Nowa promocja w Plush Abonament
Abonament na 24m
20,00 zł za I rok, później 30,00 zł.
https://www.plus.pl/news/art-8677-nowa- ... -przez-rok
Abonament na 24m
20,00 zł za I rok, później 30,00 zł.
- 30GB z 5G na terenie kraju
- nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz 5,18 GB do wykorzystania w roamingu na terenie Unii Europejskiej
- bezpłatny transfer danych na korzystanie z serwisów społecznościowych i komunikatorów: Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp;
https://www.plus.pl/news/art-8677-nowa- ... -przez-rok
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 wrz 2022, o 13:52
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
Ma dwa nr w plusie na abonament (umowa ma czas nieokreślony). Chcę przenieść te dwa nr do PLUSH abonament.
Proszę o poradę jak najlepiej to zrobić.
pozdrawiam,
Sylwester
Ma dwa nr w plusie na abonament (umowa ma czas nieokreślony). Chcę przenieść te dwa nr do PLUSH abonament.
Proszę o poradę jak najlepiej to zrobić.
pozdrawiam,
Sylwester
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Sylwester_,
- złożyć rezygnację,
- zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
Zamówienie można złożyć na stronie: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert. Aby konwersja doszła do skutku, konto musi być aktywne (czyli dodatnie saldo i konto w okresie ważności).
nie da się dokonać takiej migracji bezposrednio. Jedyną możliwością jest:Sylwester_ pisze: ↑27 wrz 2022, o 14:00 Ma dwa nr w plusie na abonament (umowa ma czas nieokreślony). Chcę przenieść te dwa nr do PLUSH abonament.
- złożyć rezygnację,
- zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
Zamówienie można złożyć na stronie: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert. Aby konwersja doszła do skutku, konto musi być aktywne (czyli dodatnie saldo i konto w okresie ważności).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
@Basia_Plus, a w ramach przedłużenia DUK na taryfy Plush?
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 wrz 2022, o 13:52
Re: Plush Abonament
Dziękuję za odpowiedź.Basia_Plus pisze: ↑27 wrz 2022, o 15:04
nie da się dokonać takiej migracji bezposrednio. Jedyną możliwością jest:
- złożyć rezygnację,
- zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
Zamówienie można złożyć na stronie: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert. Aby konwersja doszła do skutku, konto musi być aktywne (czyli dodatnie saldo i konto w okresie ważności).
Mam jeszcze pytanie co do wysłania wiadomości - Basiu napisałaś "zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107". Rozumiem, że mogę taką wiadomość wysłać zaraz po złożeniu rezygnacji z umowy ?
pozdrawiam,
Sylwester
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Sylwester_,
po złożeniu wniosku zanim nastąpi dezaktywacja numeru w ofercie abonamentowej, należy wysłać wiadomość (dotyczy to Klientów indywidualnych).Sylwester_ pisze: ↑27 wrz 2022, o 19:27 Rozumiem, że mogę taką wiadomość wysłać zaraz po złożeniu rezygnacji z umowy ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
U mnie problem wyglada następująco.
Przenoszę numery do Państwa z innej sieci. Myślałam ze będzie szybko i ładnie tak jak Pani przez telefon opowiadała. Tymczasem na wszystkie numery tymczasowe przyszły faktury. Numery są nieużywanie w umowie nic nie ma o opłatach. Pan do którego później dzwoniłam deklarował ze składa reklamacje na wszystkie cztery numery ładnie mi ją przeczytał wszystko się zgadzało. Tymczasem przyszły przypomnienia o zapłacie i odsetki na trzy numery. Pani z która kolejno zapewniała ze reklamacja jest złożona i przypomnieniami się nie przejmować widocznie kłamała bo po kolejnym kontakcie z Państwem okazało się ze na numery nie została złożona żadna reklamacja tylko na jeden i nie w takiej formie w jakiej Pan mi dyktował. Teraz Pani ponoć już złożyła reklamacje i zablokowała płatności ale tak na prawdę nie wiem czy w to wierzyć skoro kłamią Państwo na każdym kroku. I teraz zamiast dwa kolejne tygodnie musimy znów czekać miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i zastanawiać się czy znów nie przyjdą kolejne upomnienia… i teraz moje pytanie czy każdego Państwo tak oszukują ?
PS Poprzednia reklamacja została uwzględniona za ro dziś dostaliśmy kolejne faktury na kwoty z dupy i teraz na razie nie możemy złożyć reklamacji bo maja Państwo „aktualizacje systemu”. Powiem tak. Jak tylko skonczy się ta żenująca umowa na pewno zmienię z powrotem sieć i na pewno nikomu Państwa nie polecę. Zajmijcie się praca a nie oszustwami.
Przenoszę numery do Państwa z innej sieci. Myślałam ze będzie szybko i ładnie tak jak Pani przez telefon opowiadała. Tymczasem na wszystkie numery tymczasowe przyszły faktury. Numery są nieużywanie w umowie nic nie ma o opłatach. Pan do którego później dzwoniłam deklarował ze składa reklamacje na wszystkie cztery numery ładnie mi ją przeczytał wszystko się zgadzało. Tymczasem przyszły przypomnienia o zapłacie i odsetki na trzy numery. Pani z która kolejno zapewniała ze reklamacja jest złożona i przypomnieniami się nie przejmować widocznie kłamała bo po kolejnym kontakcie z Państwem okazało się ze na numery nie została złożona żadna reklamacja tylko na jeden i nie w takiej formie w jakiej Pan mi dyktował. Teraz Pani ponoć już złożyła reklamacje i zablokowała płatności ale tak na prawdę nie wiem czy w to wierzyć skoro kłamią Państwo na każdym kroku. I teraz zamiast dwa kolejne tygodnie musimy znów czekać miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i zastanawiać się czy znów nie przyjdą kolejne upomnienia… i teraz moje pytanie czy każdego Państwo tak oszukują ?
PS Poprzednia reklamacja została uwzględniona za ro dziś dostaliśmy kolejne faktury na kwoty z dupy i teraz na razie nie możemy złożyć reklamacji bo maja Państwo „aktualizacje systemu”. Powiem tak. Jak tylko skonczy się ta żenująca umowa na pewno zmienię z powrotem sieć i na pewno nikomu Państwa nie polecę. Zajmijcie się praca a nie oszustwami.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Kejtik,
Dysponujesz może numerem tej reklamacji?Kejtik pisze: ↑23 lut 2023, o 10:46 Teraz Pani ponoć już złożyła reklamacje i zablokowała płatności ale tak na prawdę nie wiem czy w to wierzyć skoro kłamią Państwo na każdym kroku. I teraz zamiast dwa kolejne tygodnie musimy znów czekać miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i zastanawiać się czy znów nie przyjdą kolejne upomnienia…
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Hej hej,
w nawiązaniu do akcji marketingowej sieci Plus - dostęp do 5G w każdej taryfie - chciałbym spytać czy przedmiotowe dotyczy także oferty abonamentowej w Plus(h)?
Miłego dnia.
w nawiązaniu do akcji marketingowej sieci Plus - dostęp do 5G w każdej taryfie - chciałbym spytać czy przedmiotowe dotyczy także oferty abonamentowej w Plus(h)?
Miłego dnia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Morciak,
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję za szybką odpowiedź.