Strona 69 z 136

Re: Plush Abonament

: 28 mar 2018, o 19:21
autor: Runman
Witam,
za pośrednictwem strony internetowej zdecydowałem się na przeniesienie numeru do PlushABO na czas określony. Kurier z kompletem dokumentów był u mnie 14.03. Zdążyłem już nawet dostać fakturę za przydzielony mi tymczasowy numer, ale o przeniesieniu numeru wciąż nic mi nie wiadomo. Kiedy mogę spodziewać się finalizacji przenosin? Aneks do umowy w T-Mobile zakończył się z dniem 20.02

Re: Plush Abonament

: 29 mar 2018, o 00:50
autor: pawelpp
Dla zainteresowanych terminami:
13.03 podpisałem umowę u kuriera (z terminem 14-dniowym na aktywację).
28.03 rano był sms, że "dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru"
Cały dzień nr był jeszcze aktywny. Wsadziłem kartę Plusha do 2 tel i również był już aktywny.
Zalogowałem się na tymczasowym do Plus online.
29.03 godź. 00.16 mój numer na kartę Play został wyłączony i po chwili (wył i wł. tel.) działał już w Plush.
Tak więc nie jest tak strasznie jak czytałem tu na forum.

Re: Plush Abonament

: 29 mar 2018, o 10:49
autor: Basia_Plus
Witaj Runman,

jaki tryb przeniesienia wybrałeś? Termin uwolnienia numeru zależy bowiem od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia. Status przeniesienia numeru można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp.

Re: Plush Abonament

: 29 mar 2018, o 11:20
autor: Runman
Zdaje się, że po zakończeniu okresu promocyjnego - nie pamiętam dokładnego sformułowania.

Re: Plush Abonament

: 29 mar 2018, o 11:55
autor: Basia_Plus
Runman,

jeśli nie pamiętasz jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś, możesz to sprawdzić poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta lub mailowo pisząc na adres: bok@plus.pl.

Re: Plush Abonament

: 30 mar 2018, o 14:46
autor: Ipo
W piątek tydzień temu zleciłem przeniesie trzech numerów kogoś z rodzinki do Plusha. Dwa numery były w Orange, jeden w Play. Był kurier z dwiema umowami, ale jednej brak. Gdy sobie sprawdzam statusy zamówienia to widzę, że dwa poszły do wysylki, a jeden wciąż widnieje jako "w trakcie realizacji". Już tydzień. Tylko najlepsze, że widnieje to przy numerze do którego umowę juz podpisano, a ten na który czekamy ma napisane, że umowa u kuriera. I co teraz zrobić w takiej sytuacji? Nie wiem czy przyjdzie umowa czy są jakieś problemy.

Re: Plush Abonament

: 30 mar 2018, o 15:08
autor: Marta_Plus
Ipo,
Ipo pisze: I co teraz zrobić w takiej sytuacji?
Proszę, aby osoba, której dane widnieją w zamówieniu, skontaktowała się z infolinią sklepu internetowego. Pozwoli to na weryfikację statusu przesyłki i zgłoszenie ewentualnej interwencji.

Re: Plush Abonament

: 2 kwie 2018, o 09:52
autor: habish
patryk7588 pisze:Z numeru mojej znajomej, z zakładki "Pakiety" zniknął pakiet "Ipla bez limitu".
Czy nastąpiły jakieś zmiany a może to po prostu jakiś błąd Plus Online?
Ewa_Plus pisze:patryk7588,
- podeślij nam ten nr przez formularz podeślemy do weryfikacji.
Czy udało się coś ustalić?
W Plus Online, w zakładce "Pakiety" ciągle brak Ipli.

Re: Plush Abonament

: 3 kwie 2018, o 10:28
autor: Ewa_Plus
patryk7588,
- sprawa dalej jest w toku, ale przypomniałam im się dzisiaj jeszcze z tym tematem.

Re: Plush Abonament

: 7 kwie 2018, o 13:17
autor: Ipo
Mam pytanie dotyczące przeniesienia z innej sieci. Zrobiłem to trochę nie myśląc i teraz mamy problem. Wstrzymano przeniesienie ponieważ nie zgadzają się dane. Na szwagra był numer w Orange, a ja w formularzu dane siostry podalem bo chcieliśmy wszystkie numery na jednym PESELU w Plushie. W dniu dzisiejszym przepisal szwagier numer na siostrę w Oragne i co teraz dalej mamy zrobić? Szwagier ma już numer tymczasowy, podpisana jest umowa, a dane się już będą zgadzaly. Trzeba interweniować w Plusie by ponowic przechodzenie czy stanie się to automatycznie jeśli już dane będą się zgadzaly?

Re: Plush Abonament

: 9 kwie 2018, o 10:03
autor: Marta_Plus
Ipo,
Ipo pisze:Trzeba interweniować w Plusie by ponowic przechodzenie czy stanie się to automatycznie jeśli już dane będą się zgadzaly?
Jeśli dane już się zgadzają, to skontaktuj się proszę telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz). Wówczas pracownik będzie mógł ponowić wniosek o przeniesienie numeru.

Re: Plush Abonament

: 20 kwie 2018, o 17:51
autor: hatihi
Witam. Od dziś jestem posiadaczem dwóch abonamentów w Plush. Zalaogowałem sie w Plus online ale nie wiem jak zrobić aby mieć dwa numery na jednym koncie w Plus online. Proszę o pomoc.

Re: Plush Abonament

: 20 kwie 2018, o 18:00
autor: Joanna_Plus
Witaj hatihi,

masz na myśli połączenie numerów w aplikacji czy chciałbyś na nie otrzymywać jedną zbiorczą fakturę?

Re: Plush Abonament

: 20 kwie 2018, o 18:08
autor: hatihi
Chciałbym logując się na Plus online zarządzać dwoma numerami.

Re: Plush Abonament

: 20 kwie 2018, o 18:10
autor: hatihi
Fakturę też chciałbym mieć wspólną. Od dzisiaj abonamenty są aktywne więc co do faktury to nie wiem jaka przyjdzie. Czy wspólna czy osobno.

EDIT: Mając wcześniej abonament na dwa numery w Plusie tak miałem.