Strona 51 z 136

Re: Plush Abonament

: 28 gru 2017, o 17:57
autor: badzio67
Dzisiaj po 14 dniach od podpisania umowy uruchomiono mi 2 karty tymczasowe .
Jak się dowiedziałem, okres rozliczeniowy będę miał od 05 stycznia.
Obecny operator PLAY "uwolni" numery dopiero 01 lutego, czyli w tej sytuacji jak rozumiem WAKCJE nic mi nie dadzą .
Jeżeli uruchomię WAKACJE, to uaktywnią się od najbliższego okresu rozliczeniowego (05 styczeń) do 05 lutego .
Czyli PLAY odłączy mnie 01 lutego a WAKACJE będą do 05 lutego, krótko-mówiąc 4 dni bez łączności .
Dobrze rozumiem ???

Re: Plush Abonament

: 28 gru 2017, o 18:20
autor: Basia_Plus
badzio67,
badzio67 pisze:Czyli PLAY odłączy mnie 01 lutego a WAKACJE będą do 05 lutego, krótko-mówiąc 4 dni bez łączności .
Dobrze rozumiem ???
w okresie wakacji możesz korzystać z usług, jednak w tym przypadku zostaniesz obciążony opłatą wg. cennika taryfy http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... 170331.pdf.

Re: Plush Abonament

: 28 gru 2017, o 18:32
autor: badzio67
Gra nie warta świeczki przy dwóch numerach.
Jak w takim razie będę miał policzony abonament za 2 numery.
Od 05 stycznia do 05 lutego (40zł) jako duet, a jak od 28 grudnia do 05 stycznia ?

Re: Plush Abonament

: 28 gru 2017, o 18:58
autor: Basia_Plus
badzio67,

abonament zostanie policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji kart SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.

Re: Plush Abonament

: 28 gru 2017, o 19:16
autor: dak860
proszę o przyspieszenie sprawy o nr 171228-002095.

Re: Plush Abonament

: 29 gru 2017, o 11:43
autor: Joanna_Plus
dak860,
dak860 pisze:171228-002095
Przekazałam sprawę dalej.

Re: Plush Abonament

: 29 gru 2017, o 15:37
autor: KomorkowyTomasz
Basia_Plus pisze:kordirko,

KomorkowyTomasz,

złóż proszę reklamację w tej sprawie. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Nie rozumiem dlaczego zamiast uzyskać odpowiedź na reklamację jestem odsyłany po miesiącu zwodzenia dalej, do innego formularza. Ile jeszcze będę bajerowany?

Re: Plush Abonament

: 29 gru 2017, o 16:39
autor: Basia_Plus
KomorkowyTomasz,

czy zgodnie z sugestią złożyłeś reklamację z opisem zaistniałej sytuacji?

Re: Plush Abonament

: 1 sty 2018, o 21:20
autor: rafmik
Heh i u mnie problem z Plush na samym początku :( Od dzisiaj powinienem mieć numer przeniesiony do Plusha, a niestety nic takiego nie miało miejsca :( Od ponad 20h nie mam swojego numeru telefonu :(

Mój poprzedni operator (Lajt Mobile) ładnie oddał numer - telefon z sieci wylogował się 31 grudnia ok godziny 23:00, i liczyłem na to, że zacznie działać w Plush 1 stycznia zaraz po północy.
A tu klops :( Od ponad 20h jestem bez telefonu :/
Dzwoniłem na infolinię, to tylko info, że zgodnie z umową mają na to 24h :(

Dramat, zmieniałem operatora na tym numerze już z 5-6 razy, i nigdy to tak długo nie trwało :(

Re: Plush Abonament

: 1 sty 2018, o 21:45
autor: Ron
@rafmik, poczekaj cierpliwie do rana, a po drodze sprawdź co jakiś czas restart telefonu (wył/wł).

Re: Plush Abonament

: 1 sty 2018, o 21:51
autor: rafmik
Co mi pozostaje :( Czekam do rana (to już będzie drugi dzień bez telefonu) i jak nadal tel nie będzie działał to już atakuje infolinię. I w ostateczności w środę rano skarga do UKE :(

Re: Plush Abonament

: 2 sty 2018, o 09:50
autor: slim97
Witam,

Chciałbym przenieść numer z T-mobile do Plush Abo.

Sytuacja wygląda tak, że numer jest zapisany na mamę. Chciałbym jednocześnie przenieść numer i zapisać go na siebie.
Co w takiej sytuacji muszę zrobić?

Re: Plush Abonament

: 2 sty 2018, o 10:34
autor: cinkow
Witam, jestem w identycznej sytuacji jak kolega rafmik. W dniu 31.12.2017 r. lajtmobile oddał nr, jest 2.01 g. 9.30 a ja wciąż nie w Plushu. Prosże o interwencje bo za długo to trwa.

Re: Plush Abonament

: 2 sty 2018, o 11:47
autor: Ewa_Plus
Witaj rafmik,
- jak sytuacja wygląda obecnie? Numer już działa?

Witaj slim97,
- najlepiej będzie jeśli przed przejściem do Plusha przerejestrujesz numer na swoje dane. Jeśli to numer abonamentowy, to będzie się to wiązało z koniecznością zrobienia cesji umowy.

Witaj cinkow,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? Cały czas działa numer tymczasowy?

Re: Plush Abonament

: 2 sty 2018, o 11:51
autor: Ron
Informacja:
Z obserwacji na innych forach widzę, że jest ogólny problem z Lajt mobile i sytuacja nie dotyczy tylko przeniesienia do Plusa. Upewnijcie się czy czasem Lajt mobile nie wyłączył tych numerów.