Strona 51 z 136
Re: Plush Abonament
: 28 gru 2017, o 17:57
autor: badzio67
Dzisiaj po 14 dniach od podpisania umowy uruchomiono mi 2 karty tymczasowe .
Jak się dowiedziałem, okres rozliczeniowy będę miał od 05 stycznia.
Obecny operator PLAY "uwolni" numery dopiero 01 lutego, czyli w tej sytuacji jak rozumiem WAKCJE nic mi nie dadzą .
Jeżeli uruchomię WAKACJE, to uaktywnią się od najbliższego okresu rozliczeniowego (05 styczeń) do 05 lutego .
Czyli PLAY odłączy mnie 01 lutego a WAKACJE będą do 05 lutego, krótko-mówiąc 4 dni bez łączności .
Dobrze rozumiem ???
Re: Plush Abonament
: 28 gru 2017, o 18:20
autor: Basia_Plus
badzio67,
badzio67 pisze:Czyli PLAY odłączy mnie 01 lutego a WAKACJE będą do 05 lutego, krótko-mówiąc 4 dni bez łączności .
Dobrze rozumiem ???
w okresie wakacji możesz korzystać z usług, jednak w tym przypadku zostaniesz obciążony opłatą wg. cennika taryfy
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... 170331.pdf.
Re: Plush Abonament
: 28 gru 2017, o 18:32
autor: badzio67
Gra nie warta świeczki przy dwóch numerach.
Jak w takim razie będę miał policzony abonament za 2 numery.
Od 05 stycznia do 05 lutego (40zł) jako duet, a jak od 28 grudnia do 05 stycznia ?
Re: Plush Abonament
: 28 gru 2017, o 18:58
autor: Basia_Plus
badzio67,
abonament zostanie policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji kart SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Re: Plush Abonament
: 28 gru 2017, o 19:16
autor: dak860
proszę o przyspieszenie sprawy o nr 171228-002095.
Re: Plush Abonament
: 29 gru 2017, o 11:43
autor: Joanna_Plus
dak860,
dak860 pisze:171228-002095
Przekazałam sprawę dalej.
Re: Plush Abonament
: 29 gru 2017, o 15:37
autor: KomorkowyTomasz
Nie rozumiem dlaczego zamiast uzyskać odpowiedź na reklamację jestem odsyłany po miesiącu zwodzenia dalej, do innego formularza. Ile jeszcze będę bajerowany?
Re: Plush Abonament
: 29 gru 2017, o 16:39
autor: Basia_Plus
KomorkowyTomasz,
czy zgodnie z sugestią złożyłeś reklamację z opisem zaistniałej sytuacji?
Re: Plush Abonament
: 1 sty 2018, o 21:20
autor: rafmik
Heh i u mnie problem z Plush na samym początku :( Od dzisiaj powinienem mieć numer przeniesiony do Plusha, a niestety nic takiego nie miało miejsca :( Od ponad 20h nie mam swojego numeru telefonu :(
Mój poprzedni operator (Lajt Mobile) ładnie oddał numer - telefon z sieci wylogował się 31 grudnia ok godziny 23:00, i liczyłem na to, że zacznie działać w Plush 1 stycznia zaraz po północy.
A tu klops :( Od ponad 20h jestem bez telefonu :/
Dzwoniłem na infolinię, to tylko info, że zgodnie z umową mają na to 24h :(
Dramat, zmieniałem operatora na tym numerze już z 5-6 razy, i nigdy to tak długo nie trwało :(
Re: Plush Abonament
: 1 sty 2018, o 21:45
autor: Ron
@rafmik, poczekaj cierpliwie do rana, a po drodze sprawdź co jakiś czas restart telefonu (wył/wł).
Re: Plush Abonament
: 1 sty 2018, o 21:51
autor: rafmik
Co mi pozostaje :( Czekam do rana (to już będzie drugi dzień bez telefonu) i jak nadal tel nie będzie działał to już atakuje infolinię. I w ostateczności w środę rano skarga do UKE :(
Re: Plush Abonament
: 2 sty 2018, o 09:50
autor: slim97
Witam,
Chciałbym przenieść numer z T-mobile do Plush Abo.
Sytuacja wygląda tak, że numer jest zapisany na mamę. Chciałbym jednocześnie przenieść numer i zapisać go na siebie.
Co w takiej sytuacji muszę zrobić?
Re: Plush Abonament
: 2 sty 2018, o 10:34
autor: cinkow
Witam, jestem w identycznej sytuacji jak kolega rafmik. W dniu 31.12.2017 r. lajtmobile oddał nr, jest 2.01 g. 9.30 a ja wciąż nie w Plushu. Prosże o interwencje bo za długo to trwa.
Re: Plush Abonament
: 2 sty 2018, o 11:47
autor: Ewa_Plus
Witaj rafmik,
- jak sytuacja wygląda obecnie? Numer już działa?
Witaj slim97,
- najlepiej będzie jeśli przed przejściem do Plusha przerejestrujesz numer na swoje dane. Jeśli to numer abonamentowy, to będzie się to wiązało z koniecznością zrobienia cesji umowy.
Witaj cinkow,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? Cały czas działa numer tymczasowy?
Re: Plush Abonament
: 2 sty 2018, o 11:51
autor: Ron
Informacja:
Z obserwacji na innych forach widzę, że jest ogólny problem z Lajt mobile i sytuacja nie dotyczy tylko przeniesienia do Plusa. Upewnijcie się czy czasem Lajt mobile nie wyłączył tych numerów.