Strona 1 z 1

Zgon abonenta, błąd stażystki w punkcie.

: 11 lis 2017, o 16:45
autor: newusher
Witam,

W zeszłym tygodniu zmarła moja Mama, mieliśmy 3 telefony na jej imię i nazwisko 2 x abonament + 1 mix, podjechałem do punktu plus w żeby dowiedzieć się jak wygląda sprawa przepisania 2 numerów na Tate i mnie oraz rezygnacji z jednej umowy abonamentowej. W trakcie wizyty obsługiwała mnie stażystka która poinformowała mnie ze na może rozwiązać jedną umowę abonamentową ze skutkiem natychmiastowym z powodu zgonu abonenta, pozostałą umowę możemy przepisać w dowolnym momencie kiedy tylko Tata będzie dostępny żeby odwiedzić punkt plus a umowę na MIX się nie przepisuje i mam po prostu doładowywać konto a po ostatnim doładowaniu kiedy umowa zmieni się na prepaid mam zarejestrować kartę na siebie.

Niestety to co powiedziała stażystka okazało się nie prawdą w dzień po wypełnieniu wniosku o rozwiązaniu umowy z powody zgonu abonenta wszystkie 3 numery (umowy) zostały rozłączone(rozwiązane).

Moje pytanie jest następujące jak możemy z tata odzyskać swoje numery telefonów, mieliśmy te numery od co najmniej 10 lat i bardzo nam na nich zależy.

Re: Zgon abonenta, błąd stażystki w punkcie.

: 13 lis 2017, o 11:28
autor: Basia_Plus
Witaj newusher ,


przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Prośba o złożenie reklamacji z opisem całej sprawy. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.