LTE PLUS - drobna przesada
: 26 sty 2018, o 19:27
Witam :
-router HUAWEI B593s-22
-karta sieciowa , okablowanie dobre.
-PC dobry
-router umiejscowiony na oknie , skierowany w BTS
-Zasięg na routerze 3-4 kreski
-do internetu podpięty tylko jeden PC i brak jakiegokolwiek pobierania w tle.
-dane dot. lokalizacji na PW
-według mapy lte.pl znajduje się w lokalizacji LTE ADVANCED a posiadam pakiet LTE
-limity nie przekroczone , rachunki zapłacone.
Do rzeczy:
Moi rodzice są klientami plusa od roku 00.Od początku kilka telefonów.Aktualnie 4 telefony + internet LTE. Sprawa internetu nabiera kolejny tragiczny punkt.Rodzice zrezygnowali z neostrady dla waszego internetu. Był to błąd. Na początku wprowadzania LTE prędkość była na poziomie 300 kbps co było słabym wynikiem.W raz z biegiem czasu i rozwojem technologi LTE internet zwalnia. Kilka miesięcy temu jego używalność w moich godzinach aktywności(16-22) wynosiła 40-120 kbps.
Aktualnie od kilku dni prędkość na poziomie 9kbps jest żartobliwa. PAKIET NIE PRZEKROCZONY.Internet jest używalny w godzinach porannych. I to ledwo.
Jestem uczniem technikum informatycznego. Co dziennie potrzebuje coś wysłać , pobrać. Lubiłem też grać w gry.Teraz jest to nie możliwe na jakże to wygodne granie z opóźnieniem 900MS. O aktualizowaniu już nie wspominam. Z internetu korzystam w godzinach 16-22.Nie da się .Nie mogę robić wielu rzeczy które muszę robić w ramach zadań domowych.Przyjemności też nie mam , obrazki ładują się długo , muzyki słuchać się nie da .Oglądanie filmów? 144P to maks jeszcze nie zawsze idzie.Przepraszam bardzo , czuje się jak w latach 90 .Chociaż w nich nie żyłem.
Testowałem lokalnych dostawców , czy inne sieci(ten sam bts).Są lepsze parametry a wasz internet ledwo działa nie zależnie od pogody , może lać , sypać śniegiem czy świecić słońce .To samo.
Proszę o ZAINTERWENIOWANIE.Jest to moja ostatnia prośba.Telefony do BOKu nic nie pomagały choć cuda obiecywano.
Myślę , że Plusowi zależy na takim kliencie bardzo. Jeśli nie jest to rezygnacja z wszystkich usług , przejście na innego dostawce usług internetowych jak i telefonicznych.
Miłego dnia.
-router HUAWEI B593s-22
-karta sieciowa , okablowanie dobre.
-PC dobry
-router umiejscowiony na oknie , skierowany w BTS
-Zasięg na routerze 3-4 kreski
-do internetu podpięty tylko jeden PC i brak jakiegokolwiek pobierania w tle.
-dane dot. lokalizacji na PW
-według mapy lte.pl znajduje się w lokalizacji LTE ADVANCED a posiadam pakiet LTE
-limity nie przekroczone , rachunki zapłacone.
Do rzeczy:
Moi rodzice są klientami plusa od roku 00.Od początku kilka telefonów.Aktualnie 4 telefony + internet LTE. Sprawa internetu nabiera kolejny tragiczny punkt.Rodzice zrezygnowali z neostrady dla waszego internetu. Był to błąd. Na początku wprowadzania LTE prędkość była na poziomie 300 kbps co było słabym wynikiem.W raz z biegiem czasu i rozwojem technologi LTE internet zwalnia. Kilka miesięcy temu jego używalność w moich godzinach aktywności(16-22) wynosiła 40-120 kbps.
Aktualnie od kilku dni prędkość na poziomie 9kbps jest żartobliwa. PAKIET NIE PRZEKROCZONY.Internet jest używalny w godzinach porannych. I to ledwo.
Jestem uczniem technikum informatycznego. Co dziennie potrzebuje coś wysłać , pobrać. Lubiłem też grać w gry.Teraz jest to nie możliwe na jakże to wygodne granie z opóźnieniem 900MS. O aktualizowaniu już nie wspominam. Z internetu korzystam w godzinach 16-22.Nie da się .Nie mogę robić wielu rzeczy które muszę robić w ramach zadań domowych.Przyjemności też nie mam , obrazki ładują się długo , muzyki słuchać się nie da .Oglądanie filmów? 144P to maks jeszcze nie zawsze idzie.Przepraszam bardzo , czuje się jak w latach 90 .Chociaż w nich nie żyłem.
Testowałem lokalnych dostawców , czy inne sieci(ten sam bts).Są lepsze parametry a wasz internet ledwo działa nie zależnie od pogody , może lać , sypać śniegiem czy świecić słońce .To samo.
Proszę o ZAINTERWENIOWANIE.Jest to moja ostatnia prośba.Telefony do BOKu nic nie pomagały choć cuda obiecywano.
Myślę , że Plusowi zależy na takim kliencie bardzo. Jeśli nie jest to rezygnacja z wszystkich usług , przejście na innego dostawce usług internetowych jak i telefonicznych.
Miłego dnia.