Strona 5 z 7

Samsung A14 5G - brak LTE i 5G

: 25 lip 2023, o 21:57
autor: hbk
Dobry wieczór,
niecały miesiąc temu zawarłam umowę na nowy abonament i nabyłam telefon jak w temacie. Pomimo właściwych ustawień, w tym APN, aparat działa tylko w 3G/H+. Nie pomogła też wymiana karty SIM. Karty SIM z sieci Orange i Play działają na tym telefonie w LTE, natomiast ze względu na brak zasięgu nie można było sprawdzić 5G. Proszę o pomoc - byłam w salonach Plusa w dwóch miastach i nic to dało.

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 10:00
autor: Basia_Plus
Witaj hbk,
hbk pisze: 25 lip 2023, o 21:57 Pomimo właściwych ustawień,
jaki APN jest wpisany?
hbk pisze: 25 lip 2023, o 21:57 natomiast ze względu na brak zasięgu nie można było sprawdzić 5G.
Co masz na myśli pisząc brak zasięgu? W jakiej lokalizacji ta sytuacja ma miejsce?

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 12:42
autor: hbk
Witaj,

jaki APN jest wpisany?
hbk pisze: 25 lip 2023, o 21:57
Taki APN domyślnie był ustawiony w telefonie (nic nie zmieniałam):

Nazwa: INTERNET
APN: plus
Typ uwierzytelniania: brak
Typ APN: default,dun,supl,hipri,email,rcs
Protokół APN: IPv4
Protokół roamingu APN: IPv4


natomiast ze względu na brak zasięgu nie można było sprawdzić 5G.
Co masz na myśli pisząc brak zasięgu? W jakiej lokalizacji ta sytuacja ma miejsce?
Ten telefon (Samsung Galaxy A14 5G) był zakupiony w salonie Plusa wraz z przedłużeniem abonamentu. Od momentu zakupu nigdy "nie przeszedł" w tryb LTE lub 5G. Nie działa w Ełku i okolicach oraz w Toruniu i okolicach.

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 13:12
autor: zbych_in_flames
Upewnij się, że ustawieniach "sieci komórkowe" masz wybrany 5G/LTE/3G/2G a nie przypadkiem tylko 3G/2G. Jak tutaj jest ok, to stawiałbym jednak na błąd po stronie operatora i brak poprawnie aktywowanego dostępu do LTE ( w tym też 5G).

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 13:13
autor: Marta_Plus
hbk,

wykasuj obecne ustawienia i wprowadź je na nowo. Możesz skorzystać z tej strony: https://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Następnie wyłącz, włącz telefon i daj znać, jak wygląda sytuacja. W kwestii sprawdzenia usług na koncie numeru, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta.

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 13:19
autor: hbk
zbych_in_flames pisze: 26 lip 2023, o 13:12 Upewnij się, że ustawieniach "sieci komórkowe" masz wybrany 5G/LTE/3G/2G a nie przypadkiem tylko 3G/2G. Jak tutaj jest ok, to stawiałbym jednak na błąd po stronie operatora i brak poprawnie aktywowanego dostępu do LTE ( w tym też 5G).
5G/LTE/3G/2G ustawione jest od początku

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 13:22
autor: hbk
Marta_Plus pisze: 26 lip 2023, o 13:13 hbk,

wykasuj obecne ustawienia i wprowadź je na nowo. Możesz skorzystać z tej strony: https://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Następnie wyłącz, włącz telefon i daj znać, jak wygląda sytuacja. W kwestii sprawdzenia usług na koncie numeru, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta.
Podane rozwiązanie nic nie pomogło. Dalej H+

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 13:35
autor: hbk
Wysłałam zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta nr CASE/230726/971

Re: Problem z transmisją danych

: 26 lip 2023, o 13:53
autor: Marta_Plus
hbk,
hbk pisze: 26 lip 2023, o 13:35 Wysłałam zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta nr CASE/230726/971
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Re: Problem z transmisją danych

: 27 lip 2023, o 14:00
autor: hbk
Marta_Plus pisze: 26 lip 2023, o 13:53 hbk,
hbk pisze: 26 lip 2023, o 13:35 Wysłałam zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta nr CASE/230726/971
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Dziękuję bardzo. Zgłoszenie pomogło. Otrzymałam z sieci Plus smsa o potrzebie wyłączenia i włączenia telefonu. Zaraz po tym smartfon zaczął działać w LTE i 5G. :-)

Re: Wolny internet

: 5 wrz 2023, o 13:44
autor: agwozdz7
Witam, podpinam się pod temat. Od niedawna jestem klientem Plusa. Przeszedłem z Orange i póki co żałuję decyzji, ponieważ z bardzo dobrego internetu przeszedłem się na tragiczny. Biuro Obsługi owiedziało mi, że w moim rejonie Radlin 44-310 prowadzone są pracę serwisowe o bliżej nieokreślonym czasie zakończenia. Chciałbym prosić o bardziej szczegółowe dane, sytuacja jest bardzo dziwna, bo w rejonie są 2 nadajniki LTE, więc powinno całkiem przyzwoicie chodzić. Prędkość pobierania 0,68 MB.

Re: Problem z transmisją danych

: 5 wrz 2023, o 14:59
autor: Michał_Plus
agwozdz7, planowana jest nowa stacja (BT20139) na Bohaterów Warszawy. Nie ma jednak ustalonej daty realizacji. Obecnie nie trwają tam żadne prace. Jaka jest prędkość UL. Podana prędkość DL utrzymuje się przez cały dzień? Masz możliwość sprawdzać i podać parametry sygnału?

Re: Problem z transmisją danych

: 6 wrz 2023, o 20:43
autor: agwozdz7
Dziękuję za podjęcie tematu. Rano udało mi się kilka pomiarów zrobić w budynku. Około 6:00 - DL 3,7, UL 0,7 w lepszym miejscu oraz DL 1,7 i UL 1,2 w gorszym miejscu. Około 7:00 DL 0,7 ora UL 2,1 w lepszym miejscu. Pot m już nie dałem rady pomierzyć, ale żadna strona się nie ładowała. Pomiary były praktycznie pod samym BT22104, na terenie kopalni Marcel. Starsi użytkownicy waszej sieci mowili, że problemy zaczęły się pod koniec lipca, a wcześniej było ok.

Awaria Jastrzębie-Zdrój

: 12 wrz 2023, o 10:46
autor: Simon77
Witam. Od wczorajszego dnia bardzo spadł transfer danych w Jastrzębiu-Zdroju. Czy są prowadzone jakieś prace?

Re: Problem z transmisją danych

: 12 wrz 2023, o 11:11
autor: Michał_Plus
Simon77, proszę o dokładną lokalizację.