PROBLEM Z TELEFONEM I Z MIX PLUSEM
: 25 sie 2008, o 15:00
witam.
posiadam następujący problem: w marcu związałem się umową w mix plusie dostałem telefon LG SHINE za 70 pare złotych na 36 doładowań po 50 złotych. Wszystko było by pięknie tylko telefon zaczął szwankować. Pod koniec czerwca został oddany do serwisu. NA telefon czekałem 4 tygodnie (nie dostałem zastępczego-nawet mi go nie zaproponowano). Po czterech tygodniach gdy otrzymałem telefon okazało się się że niestety dalej nie działał!!! oddałem po raz kolejny do serwisu z zaznaczeniem co dokładnie nie działa.Kolejne 2 tygodnie (kolejny raz bez telefonu zastępczego) i po raz kolejny dostaję niesprawny telefon!!! W Plusie powiedzieli że to nie zależy od nich i żebym oddał po raz kolejny do serwisu a jak spytałem o telefon zastępczy pan serdecznie poinformował mnie że nie mają :] MAM już serdecznie dość tego telefonu więc spytałem czy mogę dostać inny lecz po raz kolejny usłyszałem że to nie zależy od nich tylko od serwisu. TERAZ JUŻ MAM DOŚĆ PLUSA I MOJE PYTANKO JEST TAKIE czy nie mógł bym rozwiązać umowy z winy operatora - wydaje mi się że nie dotrzymuje warunków umowy ale niestety się na tym nie znam :/ jeśli macie jakieś sugestie bardzo proszę o pomoc.
posiadam następujący problem: w marcu związałem się umową w mix plusie dostałem telefon LG SHINE za 70 pare złotych na 36 doładowań po 50 złotych. Wszystko było by pięknie tylko telefon zaczął szwankować. Pod koniec czerwca został oddany do serwisu. NA telefon czekałem 4 tygodnie (nie dostałem zastępczego-nawet mi go nie zaproponowano). Po czterech tygodniach gdy otrzymałem telefon okazało się się że niestety dalej nie działał!!! oddałem po raz kolejny do serwisu z zaznaczeniem co dokładnie nie działa.Kolejne 2 tygodnie (kolejny raz bez telefonu zastępczego) i po raz kolejny dostaję niesprawny telefon!!! W Plusie powiedzieli że to nie zależy od nich i żebym oddał po raz kolejny do serwisu a jak spytałem o telefon zastępczy pan serdecznie poinformował mnie że nie mają :] MAM już serdecznie dość tego telefonu więc spytałem czy mogę dostać inny lecz po raz kolejny usłyszałem że to nie zależy od nich tylko od serwisu. TERAZ JUŻ MAM DOŚĆ PLUSA I MOJE PYTANKO JEST TAKIE czy nie mógł bym rozwiązać umowy z winy operatora - wydaje mi się że nie dotrzymuje warunków umowy ale niestety się na tym nie znam :/ jeśli macie jakieś sugestie bardzo proszę o pomoc.