patryk7588 pisze:czy jeśli wcześniej korzystałem z aplikacji od Nokii to teraz będę mógł skorzystać z aplikacji od Ericssona?
czy Twoje pytanie dotyczy drugiej tury testów? Jeśli tak to czy się zapisałeś?
Tak, drugiej.
Wysłałem już SMS ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi o przyjęciu do drugiej fazy testów.
W pierwszej fazie testowałem aplikację Nokii i w trakcie testów niemożliwa była zamiana na aplikację Ericssona.
Czy teraz będzie taka możliwość?
patryk7588 pisze:Wysłałem już SMS ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi o przyjęciu do drugiej fazy testów.
kiedy wysłałeś SMS-a?
patryk7588 pisze:W pierwszej fazie testowałem aplikację Nokii i w trakcie testów niemożliwa była zamiana na aplikację Ericssona.
Czy teraz będzie taka możliwość?
Po zakwalifikowaniu do testów otrzymasz link, z którego będziesz mógł pobrać aplikację testową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jeżeli Twój numer zostanie zakwalifikowany do testów, aktywacja usługi nastąpi w ciągu 14 dni od daty rejestracji, o czym zostaniesz poinformowany SMS-em.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI pisze:Od 30.12 minęło juz więcej niż 2 tygodnie ...
SMS'a brak ...
powinieneś otrzymać potwierdzenie SMS-em jeśli Twój numer został zakwalifikowany do testów.
Zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/documents/16/a012779 ... alling.pdf paragraf 2, punkt 3,
e.uzyskanie potwierdzenia ze strony Polkomtel o dopuszczeniu do Testu za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czy zakończył sie wifi calling test? Bo dzisiaj aplikacja przestała się łączyć z numerami.
tzn. aplikacja jest online i gdy wybieram nr przez chwilę się łączy i powraca ekran startowy.
tracer.on pisze:Czy zakończył sie wifi calling test?
nie, test usługi trwa do 31.03.2016 r.
tracer.on pisze: Bo dzisiaj aplikacja przestała się łączyć z numerami.
tzn. aplikacja jest online i gdy wybieram nr przez chwilę się łączy i powraca ekran startowy.
Skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brałem udział we wszystkich fazach testów. Ostatnio używałem aplikacji i była aktywna. Musiałem jednak wyczyścić telefon i po próbie nowej aktywacji pojawia się komunikat:
Błąd aktywacji.
Wystąpił błąd podczas aktywacji. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Po angielsku:
Activation Error
Network failure during activation (HTTP). Please try again later.
Odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji na nowo nie pomogło.