asz96 pisze: ↑9 mar 2023, o 10:41
2. Czy matka mojej dziewczyny może pójść do oddziału Plusa z aktem zgonu i będzie w stanie rozwiązać ten "problem" czy musi być to osoba spokrewniona z ojczymem dziewczyny?
nie musi być to osoba spokrewniona. W celu przepisania numeru należy udać się do najbliższego punktu Plusa z aktem zgonu właściciela telefonu i dokonać cesji .
asz96 pisze: ↑9 mar 2023, o 10:41
3. Jeżeli okaże się że urządzenia można zachować ale należy spłacić raty to jak to jest procesowane - trzeba spłacić urządzenia w jednej racie czy nadal będzie rozłożone to na raty?
Raty za urządzenie należy spłacać zgodnie z otrzymanym harmonogramem.
asz96 pisze: ↑9 mar 2023, o 10:41
4. Co z numerami telefonu ? Zostaną utracone czy Abonament przejdzie na Kartę?
Po cesji numery będą w ofercie abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam jeszcze pytanie, czy jest możliwość zachowania urządzeń (spłacania urządzeń według harmonogramu) ale bez abonamentu? Czy można zrezygnować z abonamentu i jedynie spłacać raty za urządzenia?
Chce przejąć po zmarłym numer telefonu wraz z ratami, nie jestem osobą spokrewnioną, ani nie jestem w testamencie. W salonach realizujecie taką usługę, ale co w przypadku gdy ten sam nr z telefonem będzie chciał przejąć spadkobierca spokrewniony? Kto ma pierwszeństwo? Kto pierwszy ten lepszy? Co w przypadku jak będzie miał z sądu akt dziedziczenia a ja będę w trakcie spłaty tego telefonu? Będzie mógł mi go zabrać mimo, że to ja podpisałem porozumienie na przejęcie rat?
dawid1302 pisze: ↑10 mar 2023, o 12:10
Chce przejąć po zmarłym numer telefonu wraz z ratami, nie jestem osobą spokrewnioną, ani nie jestem w testamencie. W salonach realizujecie taką usługę, ale co w przypadku gdy ten sam nr z telefonem będzie chciał przejąć spadkobierca spokrewniony? Kto ma pierwszeństwo? Kto pierwszy ten lepszy?
pierwszeństwo w przejęciu numeru telefonu ma spadkobierca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid1302 pisze: ↑10 mar 2023, o 12:10
Chce przejąć po zmarłym numer telefonu wraz z ratami, nie jestem osobą spokrewnioną, ani nie jestem w testamencie. W salonach realizujecie taką usługę, ale co w przypadku gdy ten sam nr z telefonem będzie chciał przejąć spadkobierca spokrewniony? Kto ma pierwszeństwo? Kto pierwszy ten lepszy?
pierwszeństwo w przejęciu numeru telefonu ma spadkobierca.
Byłem w salonie i wystarczył akt zgonu wg pracownika do przejęcia numeru i pozostałych rat do telefonu ( porozumienie o przejęciu rat) do niego, nie musiałem mieć poświadczenia dziedziczenia, ale dostałem telefon, że ktoś się pojawił później z aktem dziedziczenia i jest problem... Co w tej sytuacji?
Witam mam problem płaciłem po zmarłej mamie raty za telefon i abonament zapomniało mi się opłacić rachunku i telefon został zablokowany na imei uregulowałem zaległość i do tej pory nie odblokował się telefon a nie jestem osobą upoważnioną co mam zrobić w tym momencie telefon prawie miesiąc zablokowany 21marca zrobiłem płatność zaległości przez blue media.proszę o pomoc
Dzień dobry,
mój Tata miał umowę z Plusem na trzy numery: swój własny, mój i Mamy. Po jego śmierci udałem się do salonu, aby zrezygnować z abonamentu i dezaktywować numer Taty oraz przejąć na siebie abonament i numer swój oraz Mamy.
W salonie numery mój i Mamy zostały przepisane na simplus, a Taty sklasyfikowany do dezaktywacji. Poradzono mi, abym po 30 dniach od tej operacji przyszedł ponownie do salonu, celem przepisania numerów swojego i Mamy na siebie i wyboru abonamentu. Jednocześnie poinformowano mnie, że po zakończeniu 30-dniowego okresu na simplus numery nie będą aktywne aż do czasu kiedy pojawię się w salonie.
Później otrzymałem z Plus telefon z zapytaniem o przyczynę złożenia rezygnacji. Po opisaniu przeze mnie ww. sytuacji konsultant stwierdził, że sugerowanym przez niego rozwiązaniem będzie ponowne udanie się do salonu, aby wycofać rezygnacje, a następnie w ramach tej samej wizyty "od ręki" przepisać numery na mnie. Jednocześnie zaproponował na oba numery atrakcyjną dla mnie ofertę, przy czym - z uwagi na brak możliwości zdalnego wglądu do aktu zgonu -taką ofertę może złożyć mi dopiero po załatwieniu sprawy w salonie (wycofanie rezygnacji).
Czy faktycznie mogę skorzystać z opcji od konsultanta telefonicznego? Czy takie wycofanie rezygnacji mogę zrobić w dowolnym salonie (jestem na dłuższym wyjeździe)? Czy z takim wycofaniem rezygnacji (i przeniesienia na simplus) są związane jakieś konsekwencje?
Adler pisze: ↑11 lis 2023, o 22:29
Czy faktycznie mogę skorzystać z opcji od konsultanta telefonicznego? Czy takie wycofanie rezygnacji mogę zrobić w dowolnym salonie (jestem na dłuższym wyjeździe)? Czy z takim wycofaniem rezygnacji (i przeniesienia na simplus) są związane jakieś konsekwencje?
W odniesieniu do powyższych pytań, sugeruję udanie się do dowolnego punktu Plusa wraz z aktem zgonu. W przypadku chęci zachowania numeru po zgonie Abonenta i przepisania go na innego Klienta, należy zawrzeć umowę cesji. Pozostałe numery, na które nie będzie podpisana umowa, zostaną dezaktywowane na podstawie aktu zgonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ