S20 ultra

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PawelP
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lut 2020, o 01:11

S20 ultra

Post autor: PawelP »

Witam.
Mam w plusie 4 abonamenty, przedłużenie umowy w 2 z nich przysluguje mi juz od stycznia jednak czekalem az w ofercie pojawi sie nowy flagowy samsung.
No i po kolei.
Wtorek premiera - wszedzie reklamy, przedsprzedaz, oficjalne ceny u operatorow. Ok. Dzwonie do plusa - nie wiemy kiedy bedzie prosze pisac mejla. Ok. Pisze mejla. W piatek dostaje odpowiedź - nie wiemy kiedy beda (a reklama przedsprzedazy bije po oczach na plus.pl). Ok.
W sobote 22.02 w nocy pojawily sie wszystkie 3 w sklepie online. Niestety nie pasowala mi taryfa jaka z automatu mi przypisywalo (nizsza niz moja obecna). Ok dzwonie w poniedziałek 17.02 - na infolini dalej nie wiadomo co i jak i ze nie ma, niech Pan dzwoni do sklepu online. Dzwonie - ok sa ale sorki właśnie sie skończyły... no rece opadaja - to ile Plus dostal s20 ultra? 10szt ze sie sprzedaly w 24h?
Jako ze chce wziac 2szt tych ultra ale chce zalapac sie na promo ze sluchawkami za free zadaje pytanie - kiedy beda s20 ultra dostępne w plusie i czy wogole czy uciekac do innej sieci gdzie sa dostępne od reki?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: S20 ultra

Post autor: Basia_Plus »

Witaj PawelP,

zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: S20 ultra

Post autor: Kasiia »

Witam,

Wtrące się w temat i zapytam, bo mam problem ze jak chce przedłużyć umowę z s20+ to wyskakuje błąd i nie przechodzi w dalszy etap zamówienia.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Kasiia,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Problem nadal występuje? Jeżeli sytuacja się powiela, prośba o zamieszczenie screena.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: S20 ultra

Post autor: Kasiia »

Tak, cały czas to samo.
Załączniki
Screenshot_20200225-175506_Chrome.jpg
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: S20 ultra

Post autor: Ewa_Plus »

Kasiia,
- dziękuję za screena. Weryfikujemy sytuację.

PawelP,
- jeśli chodzi S20 Ultra - to na tę chwilę wyczerpała się ilość przeznaczona na przedsprzedaż tego modelu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PawelP
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2020, o 01:11

Re: S20 ultra

Post autor: PawelP »

Ok czyli nie ma i nie bedzie. No coz trzeba uciekac do konkurencji. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: S20 ultra

Post autor: Ewa_Plus »

PawelP,
- być, to będzie - ale na pewno już nie w przedsprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PawelP
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2020, o 01:11

Re: S20 ultra

Post autor: PawelP »

Ewa_Plus pisze:PawelP,
- być, to będzie - ale na pewno już nie w przedsprzedaży.
No tak ale 2x sluchawki za 750pln to niezly gratis i zalezy mi na nich. Szkoda ze plus zamowil tylko kilka szt wersji ultra...
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: S20 ultra

Post autor: Kasiia »

Ewa_Plus pisze:Kasiia,
- dziękuję za screena. Weryfikujemy sytuację.
Udało się coś ustalić, bo problem jest nadal?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Kasiia,

jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Kasiia,

a jak wygląda sytuacja gdy na tej stronie wybierzesz Przedłuż umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: S20 ultra

Post autor: Kasiia »

Joanna_Plus pisze:Kasiia,

a jak wygląda sytuacja gdy na tej stronie wybierzesz Przedłuż umowę?
Podaje numer telefonu, a potem kod który dostaję SMS

Problem pojawia się tylko przy s20/s20+
Inne telefonu normalnie mi się ładują.

EDIT:

S20 na stronie się ładuje, ale mogę wybrać tylko wariat na 24 lub 36 miesięcy raty oraz nie widzę rabatu dla stałego klienta chyba ze przy przedłużeniu inaczej to wygląda?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2020, o 13:22 przez Kasiia, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Kasiia,

ale teraz weryfikowana była próba przedłużenia umowy, za pośrednictwem strony, którą podałam powyżej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: S20 ultra

Post autor: Kasiia »

Dodałam Edit do poprzedniej wiadomości, proszę przeczytać.
ODPOWIEDZ