S20 ultra
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 lut 2020, o 01:11
S20 ultra
Witam.
Mam w plusie 4 abonamenty, przedłużenie umowy w 2 z nich przysluguje mi juz od stycznia jednak czekalem az w ofercie pojawi sie nowy flagowy samsung.
No i po kolei.
Wtorek premiera - wszedzie reklamy, przedsprzedaz, oficjalne ceny u operatorow. Ok. Dzwonie do plusa - nie wiemy kiedy bedzie prosze pisac mejla. Ok. Pisze mejla. W piatek dostaje odpowiedź - nie wiemy kiedy beda (a reklama przedsprzedazy bije po oczach na plus.pl). Ok.
W sobote 22.02 w nocy pojawily sie wszystkie 3 w sklepie online. Niestety nie pasowala mi taryfa jaka z automatu mi przypisywalo (nizsza niz moja obecna). Ok dzwonie w poniedziałek 17.02 - na infolini dalej nie wiadomo co i jak i ze nie ma, niech Pan dzwoni do sklepu online. Dzwonie - ok sa ale sorki właśnie sie skończyły... no rece opadaja - to ile Plus dostal s20 ultra? 10szt ze sie sprzedaly w 24h?
Jako ze chce wziac 2szt tych ultra ale chce zalapac sie na promo ze sluchawkami za free zadaje pytanie - kiedy beda s20 ultra dostępne w plusie i czy wogole czy uciekac do innej sieci gdzie sa dostępne od reki?
Pozdrawiam
Mam w plusie 4 abonamenty, przedłużenie umowy w 2 z nich przysluguje mi juz od stycznia jednak czekalem az w ofercie pojawi sie nowy flagowy samsung.
No i po kolei.
Wtorek premiera - wszedzie reklamy, przedsprzedaz, oficjalne ceny u operatorow. Ok. Dzwonie do plusa - nie wiemy kiedy bedzie prosze pisac mejla. Ok. Pisze mejla. W piatek dostaje odpowiedź - nie wiemy kiedy beda (a reklama przedsprzedazy bije po oczach na plus.pl). Ok.
W sobote 22.02 w nocy pojawily sie wszystkie 3 w sklepie online. Niestety nie pasowala mi taryfa jaka z automatu mi przypisywalo (nizsza niz moja obecna). Ok dzwonie w poniedziałek 17.02 - na infolini dalej nie wiadomo co i jak i ze nie ma, niech Pan dzwoni do sklepu online. Dzwonie - ok sa ale sorki właśnie sie skończyły... no rece opadaja - to ile Plus dostal s20 ultra? 10szt ze sie sprzedaly w 24h?
Jako ze chce wziac 2szt tych ultra ale chce zalapac sie na promo ze sluchawkami za free zadaje pytanie - kiedy beda s20 ultra dostępne w plusie i czy wogole czy uciekac do innej sieci gdzie sa dostępne od reki?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: S20 ultra
Witaj PawelP,
zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: S20 ultra
Witam,
Wtrące się w temat i zapytam, bo mam problem ze jak chce przedłużyć umowę z s20+ to wyskakuje błąd i nie przechodzi w dalszy etap zamówienia.
Pozdrawiam
Wtrące się w temat i zapytam, bo mam problem ze jak chce przedłużyć umowę z s20+ to wyskakuje błąd i nie przechodzi w dalszy etap zamówienia.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: S20 ultra
Witaj Kasiia,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Problem nadal występuje? Jeżeli sytuacja się powiela, prośba o zamieszczenie screena.
jak aktualnie wygląda sytuacja? Problem nadal występuje? Jeżeli sytuacja się powiela, prośba o zamieszczenie screena.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: S20 ultra
Kasiia,
- dziękuję za screena. Weryfikujemy sytuację.
PawelP,
- jeśli chodzi S20 Ultra - to na tę chwilę wyczerpała się ilość przeznaczona na przedsprzedaż tego modelu.
- dziękuję za screena. Weryfikujemy sytuację.
PawelP,
- jeśli chodzi S20 Ultra - to na tę chwilę wyczerpała się ilość przeznaczona na przedsprzedaż tego modelu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: S20 ultra
Ok czyli nie ma i nie bedzie. No coz trzeba uciekac do konkurencji. Pozdrawiam
Re: S20 ultra
PawelP,
- być, to będzie - ale na pewno już nie w przedsprzedaży.
- być, to będzie - ale na pewno już nie w przedsprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: S20 ultra
No tak ale 2x sluchawki za 750pln to niezly gratis i zalezy mi na nich. Szkoda ze plus zamowil tylko kilka szt wersji ultra...Ewa_Plus pisze:PawelP,
- być, to będzie - ale na pewno już nie w przedsprzedaży.
Re: S20 ultra
Udało się coś ustalić, bo problem jest nadal?Ewa_Plus pisze:Kasiia,
- dziękuję za screena. Weryfikujemy sytuację.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: S20 ultra
Kasiia,
jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - damy znać.
jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: S20 ultra
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: S20 ultra
Podaje numer telefonu, a potem kod który dostaję SMS
Problem pojawia się tylko przy s20/s20+
Inne telefonu normalnie mi się ładują.
EDIT:
S20 na stronie się ładuje, ale mogę wybrać tylko wariat na 24 lub 36 miesięcy raty oraz nie widzę rabatu dla stałego klienta chyba ze przy przedłużeniu inaczej to wygląda?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2020, o 13:22 przez Kasiia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: S20 ultra
Kasiia,
ale teraz weryfikowana była próba przedłużenia umowy, za pośrednictwem strony, którą podałam powyżej?
ale teraz weryfikowana była próba przedłużenia umowy, za pośrednictwem strony, którą podałam powyżej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: S20 ultra
Dodałam Edit do poprzedniej wiadomości, proszę przeczytać.