W wybranych promocjach ten wariant umowy powinien być dostępny w punktach Plusa.
Z oferty smartDOM można również skorzystać w przypadku przedłużenia umowy. Jeśli posiadasz produkt uprawniający, o warunki przyznania rabatu możesz zapytać konsultanta BOK. Wyślij proszę zapytanie w tej sprawie poprzez nasz formularz kontaktowy (zawrzyj w nim swoje dane i numeru telefonu ).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam złożyłem zamówienie na s20 ultra w okresie preorderu, wysylka miała być w dniu 09.03 , dzisiaj dowiaduje sie ze nie zostalo to wyslane bo rzekomo ich nie macie, to jak to jest wkoncu kiedy beda realizowane te zamowienia?? Jestem bez telefonu bo bylem pewny ze po 9 marca juz bede miec nowy wiec stary sprzedalem. Cos wiadomo na ten temat?...
Ostatnio zmieniony 10 mar 2020, o 15:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniosłam do istniejącego wątku.
Dzień dobry. Wczoraj powinienem otrzymać w przedsprzedaży S20 Ultra 5G Black a na infolinii nie potrafią mi odpowiedziec na pytanie kiedy takie zamówienie będzie realizowane. W obecnej sytuacji tracę możliwość odbioru jednych z 10 tysięcy sztuk słuchawek Galaxy Buds+, bo te dostają pierwsze osoby, które otrzymały sprzęt jako pierwsze (wiem, że siec Orange wysyłała 9. marca, wiec mysle ze to wystarczy by wyczerpac pulę). Poproszę o pilną interwencję w tej sprawie. Mój nr zamówienia 202002128897422
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2020, o 13:39 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniosłam do istniejącego wątku.
13 lutego zrobiłem zamówienie na preorder S20 ultra, kolejny dzień bez informacji co z zamówieniem, rozumiem że są wysyłane sukcesywnie ale pytanie rodzi się jedno, wy macie te telefony na magazynach czy ich nie macie? Bo mam wrażenie że nie macie, wysyłka pewnie będzie w kwietniu jak w innych sklepach, a co słuchawkami za preorder, są tam ograniczone sztuki jeśli się nie zalapiemy to trochę słabe te preordery..
Dejvu pisze:13 lutego zrobiłem zamówienie na preorder S20 ultra, kolejny dzień bez informacji co z zamówieniem, rozumiem że są wysyłane sukcesywnie ale pytanie rodzi się jedno, wy macie te telefony na magazynach czy ich nie macie? Bo mam wrażenie że nie macie, wysyłka pewnie będzie w kwietniu jak w innych sklepach, a co słuchawkami za preorder, są tam ograniczone sztuki jeśli się nie zalapiemy to trochę słabe te preordery..
no wlasnie brakuje informacji kiedy dostaniemy i co sie dzieje.
No to jest jakaś żenada , k...a jak można sprzedawać telefony których się nie posiada , zgłaszam sprawę do UOKiK w sprawie naciągania na przeniesienie nr. nie mając na stanie oferowane sprzętu który w sklepie widniał jako dostępny , po dzisiejszej rozmowie z konsultantem nie wiedza kiedy będą
A to dziwne bo mi pisali na czacie że niby wysyłają już preordery, tsa jasne zamówiłem 13 lutego i dalej cisza. Kpina z klienta który bierze abonent za 210zl. Żadnego oficjalnego maila na ten temat, kazdy odsyła od jednej do drugiej osoby i finalnie nie wiemy nic. Nikt z forum też nie jest w stanie napisać kiedy te telefony będą wysyłane, masakra pierwszy numer w plusie i takie problemy. Jestem trochę zażenowany tą sytuacją.