S20 ultra

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Kasiia,
Kasiia pisze:mogę wybrać tylko wariat na 24 lub 36 miesięcy raty
Taka liczba rat jest dostępna przy przedłużeniu umowy w sklepie internetowym.
Kasiia pisze:nie widzę rabatu dla stałego klienta
Jaki rabat masz na myśli?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: S20 ultra

Post autor: Kasiia »

Joanna_Plus pisze:Kasiia,
Taka liczba rat jest dostępna przy przedłużeniu umowy w sklepie internetowym.
Stacjonarne jest możliwe 48 rat?
Kasiia pisze: Jaki rabat masz na myśli?
Załączniki
Screenshot_20200227-143528_Chrome.jpg
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: S20 ultra

Post autor: Marta_Plus »

Kasiia,
Kasiia pisze:Stacjonarne jest możliwe 48 rat?
W wybranych promocjach ten wariant umowy powinien być dostępny w punktach Plusa.

Z oferty smartDOM można również skorzystać w przypadku przedłużenia umowy. Jeśli posiadasz produkt uprawniający, o warunki przyznania rabatu możesz zapytać konsultanta BOK. Wyślij proszę zapytanie w tej sprawie poprzez nasz formularz kontaktowy (zawrzyj w nim swoje dane i numeru telefonu ).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dejvu
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 mar 2020, o 17:01

Preorder S20 Ultra

Post autor: Dejvu »

Witam złożyłem zamówienie na s20 ultra w okresie preorderu, wysylka miała być w dniu 09.03 , dzisiaj dowiaduje sie ze nie zostalo to wyslane bo rzekomo ich nie macie, to jak to jest wkoncu kiedy beda realizowane te zamowienia?? Jestem bez telefonu bo bylem pewny ze po 9 marca juz bede miec nowy wiec stary sprzedalem. Cos wiadomo na ten temat?...
Ostatnio zmieniony 10 mar 2020, o 15:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
zimnokrwisty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 mar 2020, o 11:36

S20 Ultra - przedsprzedaż, której nie ma

Post autor: zimnokrwisty »

Dzień dobry. Wczoraj powinienem otrzymać w przedsprzedaży S20 Ultra 5G Black a na infolinii nie potrafią mi odpowiedziec na pytanie kiedy takie zamówienie będzie realizowane. W obecnej sytuacji tracę możliwość odbioru jednych z 10 tysięcy sztuk słuchawek Galaxy Buds+, bo te dostają pierwsze osoby, które otrzymały sprzęt jako pierwsze (wiem, że siec Orange wysyłała 9. marca, wiec mysle ze to wystarczy by wyczerpac pulę). Poproszę o pilną interwencję w tej sprawie. Mój nr zamówienia 202002128897422
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2020, o 13:39 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: S20 ultra

Post autor: Ewa_Plus »

Dejvu, zimnokrwisty,
- zamówienia realizowane są sukcesywnie. Przepraszam za te utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dejvu
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 mar 2020, o 17:01

Re: S20 ultra

Post autor: Dejvu »

13 lutego zrobiłem zamówienie na preorder S20 ultra, kolejny dzień bez informacji co z zamówieniem, rozumiem że są wysyłane sukcesywnie ale pytanie rodzi się jedno, wy macie te telefony na magazynach czy ich nie macie? Bo mam wrażenie że nie macie, wysyłka pewnie będzie w kwietniu jak w innych sklepach, a co słuchawkami za preorder, są tam ograniczone sztuki jeśli się nie zalapiemy to trochę słabe te preordery..
zimnokrwisty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 mar 2020, o 11:36

Re: S20 ultra

Post autor: zimnokrwisty »

Dejvu pisze:13 lutego zrobiłem zamówienie na preorder S20 ultra, kolejny dzień bez informacji co z zamówieniem, rozumiem że są wysyłane sukcesywnie ale pytanie rodzi się jedno, wy macie te telefony na magazynach czy ich nie macie? Bo mam wrażenie że nie macie, wysyłka pewnie będzie w kwietniu jak w innych sklepach, a co słuchawkami za preorder, są tam ograniczone sztuki jeśli się nie zalapiemy to trochę słabe te preordery..
no wlasnie brakuje informacji kiedy dostaniemy i co sie dzieje.
Dare50
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 mar 2020, o 16:20

Re: S20 ultra

Post autor: Dare50 »

No to jest jakaś żenada , k...a jak można sprzedawać telefony których się nie posiada , zgłaszam sprawę do UOKiK w sprawie naciągania na przeniesienie nr. nie mając na stanie oferowane sprzętu który w sklepie widniał jako dostępny , po dzisiejszej rozmowie z konsultantem nie wiedza kiedy będą
Dejvu
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 mar 2020, o 17:01

Re: S20 ultra

Post autor: Dejvu »

A to dziwne bo mi pisali na czacie że niby wysyłają już preordery, tsa jasne zamówiłem 13 lutego i dalej cisza. Kpina z klienta który bierze abonent za 210zl. Żadnego oficjalnego maila na ten temat, kazdy odsyła od jednej do drugiej osoby i finalnie nie wiemy nic. Nikt z forum też nie jest w stanie napisać kiedy te telefony będą wysyłane, masakra pierwszy numer w plusie i takie problemy. Jestem trochę zażenowany tą sytuacją.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Dare50, Dejvu,

podajcie mi proszę numery Waszych zamówień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dejvu
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 mar 2020, o 17:01

Re: S20 ultra

Post autor: Dejvu »

202002138906712 - zamówienie z dnia 13 Lutego.
Dare50
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 mar 2020, o 16:20

Re: S20 ultra

Post autor: Dare50 »

202002138904736 , 13 lutego zamówione i tel. był na stanie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: S20 ultra

Post autor: Joanna_Plus »

Dejvu, Dare50,

dziękuję za numery zgłoszeń. Sprawy przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dejvu
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 mar 2020, o 17:01

Re: S20 ultra

Post autor: Dejvu »

Dziekuję Pani Joanno za interwencje. Dostałem maila ze paczka czeka na kuriera. W końcu sie doczekam. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ