Umowa podpisana 19.12.2019 wszystko miało być pięknie 4 numery 75zł z e-fakura, płaciłem z automatu faktury nie zwracałem uwagę ile dziś zacząłem studiować fakturę iiiii
607 numer główny(plus rodzina 85+)
603 plus dodatkowy
697 plus dodatkowy
605 miał być plus dodatkowy (wcześniej był numer w plush na kartę bezterminowy )
mianowicie na tym rachunku zwróciłem uwagę że okradają mnie (POLKOMTEL) o około 32zl ponieważ chociaż mam umowę podpisaną na ten numer (miał być dodatkowy tak pisze na umowie) z grudnia płace za plush już dwa miesiące.
Rozumiem że mogę rozwiązać umowę z Waszej WINY ponieważ nie wywiązujecie się z warunków umowy??
Zastanawiam się czy do salonu mi nie pod drodze lepiej chyba do rzecznika praw konsumenta. Umowę w wersji papierowej mam.
plus rodzina 85+
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 lis 2015, o 22:54
Re: plus rodzina 85+
Witaj wojt3k,
- przepraszam za tę sytuację.
Decyzję w kwestii rozwiązania umowy może podjąć Departament Reklamacji, chociaż myślę że prościej byłoby po prostu naprawić błąd zmieniając taryfę na "plus dodatkowy" i zwracając koszty. Tak czy inaczej sprawa jak najszybciej powinna trafić do Reklamacji. Jeśli wysłałbyś takie zgłoszenie mailem (adres: boK@plus.pl"target="_blank) i później podał num tutaj jego numer (będzie w formacie #12345), to będę mogła przyśpieszyć rozpatrzenie.
- przepraszam za tę sytuację.
Decyzję w kwestii rozwiązania umowy może podjąć Departament Reklamacji, chociaż myślę że prościej byłoby po prostu naprawić błąd zmieniając taryfę na "plus dodatkowy" i zwracając koszty. Tak czy inaczej sprawa jak najszybciej powinna trafić do Reklamacji. Jeśli wysłałbyś takie zgłoszenie mailem (adres: boK@plus.pl"target="_blank) i później podał num tutaj jego numer (będzie w formacie #12345), to będę mogła przyśpieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: plus rodzina 85+
Jak mam złożyc reklamacje jak u was w systemie jestem ze możecie mi złożyc oferte na ten numer, czyli jak bym nic nie podpisywał.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: plus rodzina 85+
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ