Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: sl@w_es »

Screenshot_20200710_132405.jpg
Screenshot_20200710_134457_com.android.mms.jpg
misiu-182,
Android 9, przeglądarka Chrome... działa.

Pakiet z pewnością nie jest wkorzystany.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: misiu-182 »

Rozumiem, że to mój problem. Do tej pory wiele razy dodawałem załączniki. Obecnie nie mam takiej możliwości. Po kliknięciu "wybierz plik", mogę go wybrać a następnie po kliknięciu "dodaj plik" załącznik znika. Wcześniej pojawiał się na szarym polu poniżej "wybierz plik" a teraz po prostu znika z okna wyboru i nie jest dodawany na szarym polu poniżej.
Edycja
Teraz, nawet z telefonu żony próbowałem i też nie dam rady (po zalogowaniu na swoje konto). Trzy telefony i tablet. Nie mogę/nie potrafię dołączyć załącznika, chociaż wcześnie nie miałem z tym najmniejszego problemu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Joanna_Plus »

misiu-182, sl@w_es, wu-JG,

prześlijcie proszę przez ten formularz, króciutki opis sprawy i numery, których powyższa sytuacja dotyczy.
Następnie podajcie mi tutaj numery zagadnień, które dotrą w wiadomości e-mail.

Kowaska,

otrzymałaś już odpowiedź na swoją korespondencję?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
numer mojego zgłoszenia to [#1610017].
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiu-182,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: misiu-182 »

Na córki numerze i dwóch innych, pakiet (za rejestrację Plus Fun) wrócił z godzinę temu. Na moim co prawda na razie nie, ale ja nie zużywam za dużo internetu to mi nie potrzeba. Pani Joanno bardzo dziękuję za pomoc. Jak zawsze rzeczy niemożliwe załatwia Pani od ręki. Tylko na cuda trochę trzeba poczekać.
Pozdrawiam.
wu-JG
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2020, o 07:39

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: wu-JG »

Joanna_Plus pisze:misiu-182, sl@w_es, wu-JG,

prześlijcie proszę przez ten formularz, króciutki opis sprawy i numery, których powyższa sytuacja dotyczy.
Następnie podajcie mi tutaj numery zagadnień, które dotrą w wiadomości e-mail.

Kowaska,

otrzymałaś już odpowiedź na swoją korespondencję?
Witam,
numer zgłoszenia [#1610648].
W zasadzie tydzień temu zgłaszałem ten problem przez email do BOK, wtedy sprawa miała nr [#1598479].
Odpisał mi człowiek z BOKu, że wykorzystany pakiet nie jest pokazywany. Na moją odpowiedź, że nie zdążyłem jeszcze ruszyć tego dodatkowego pakietu, ponieważ mam (miałem wtedy jeszcze)trochę MB z końcówki standardowego pakietu, poprosił o podanie modelu telefonu, wersji androida i wersji apki plus online. Wysłałem. Odpisał, podziękował i od tego czasu cisza.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wu-JG,
wu-JG pisze:numer zgłoszenia [#1610648].
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kowaska
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 06:27

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Kowaska »

Nie otrzymałam żadnej wiadomości. Dzisiaj przez formularz wysłałam kolejne zgłoszenie odnośnie wyzerowanego
pakietu Plus Fun na swoim i innych numerach. Numer zgłoszenia #1610893
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Basia_Plus »

Kowaska,
Kowaska pisze:Numer zgłoszenia #1610893
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: misiu-182 »

Właśnie przed chwilą na moim numerze również został uruchomiony pikiet za rejestrację aplikacji Plus Fun. 10GB dodatkowego internetu jest już na wszystkich numerach, z których wcześniej zniknął. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Joanna_Plus »

misiu-182,

cieszę się, że już wszystko jest w porządku :-).
misiu-182 pisze:Pozdrawiam.
Ja również :-D dobrego dnia :-)!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wu-JG
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2020, o 07:39

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: wu-JG »

U mnie kilka minut temu przyszedł sms że bonusowy pakiet został wyłączony lub upłynęła jego ważność, a po kilku minutach drugi sms z info o włączeniu pakietu za plus fun. Pakiet jest ważny 30 dni od dzisiaj - będzie na dłużej, bo ten zniknięty ważny był od 24.6 :)
I tu pytanie - 16go odnawia mi się comiesięczny pakiet minut/sms/internetu - więc po aktywacji tego comiesięcznego internet zacznie być odliczany od niego, a ten za plus fun będzie czekał, aż wykorzystam ten comiesięczny?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Joanna_Plus »

wu-JG,
wu-JG pisze:I tu pytanie - 16go odnawia mi się comiesięczny pakiet minut/sms/internetu - więc po aktywacji tego comiesięcznego internet zacznie być odliczany od niego, a ten za plus fun będzie czekał, aż wykorzystam ten comiesięczny?
Nie:
4.Abonent, który korzysta również z innych pakietów internetowych, będzie korzystał w pierwszej kolejności z Pakietu internetowego.
http://www.plus.pl/documents/16/1688011 ... et="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kowaska
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 06:27

Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.

Post autor: Kowaska »

Witam.
U mnie sprawa jeszcze nie wyjaśniona, po wymianie wiadomości mailowch
zgłoszenie przekazane dzisiaj do działu reklamacji.
Pani Joanno,czy dalej w tym samym temacie, mogę liczyć na pomoc..
podaję kolejne numery zgłoszeń moich synów [#1612888] oraz [#1612858].
Z góry bardzo dziękuję.
ODPOWIEDZ