Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Android 9, przeglądarka Chrome... działa.
Pakiet z pewnością nie jest wkorzystany.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Rozumiem, że to mój problem. Do tej pory wiele razy dodawałem załączniki. Obecnie nie mam takiej możliwości. Po kliknięciu "wybierz plik", mogę go wybrać a następnie po kliknięciu "dodaj plik" załącznik znika. Wcześniej pojawiał się na szarym polu poniżej "wybierz plik" a teraz po prostu znika z okna wyboru i nie jest dodawany na szarym polu poniżej.
Edycja
Teraz, nawet z telefonu żony próbowałem i też nie dam rady (po zalogowaniu na swoje konto). Trzy telefony i tablet. Nie mogę/nie potrafię dołączyć załącznika, chociaż wcześnie nie miałem z tym najmniejszego problemu.
Edycja
Teraz, nawet z telefonu żony próbowałem i też nie dam rady (po zalogowaniu na swoje konto). Trzy telefony i tablet. Nie mogę/nie potrafię dołączyć załącznika, chociaż wcześnie nie miałem z tym najmniejszego problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
misiu-182, sl@w_es, wu-JG,
prześlijcie proszę przez ten formularz, króciutki opis sprawy i numery, których powyższa sytuacja dotyczy.
Następnie podajcie mi tutaj numery zagadnień, które dotrą w wiadomości e-mail.
Kowaska,
otrzymałaś już odpowiedź na swoją korespondencję?
prześlijcie proszę przez ten formularz, króciutki opis sprawy i numery, których powyższa sytuacja dotyczy.
Następnie podajcie mi tutaj numery zagadnień, które dotrą w wiadomości e-mail.
Kowaska,
otrzymałaś już odpowiedź na swoją korespondencję?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Dzień dobry,
numer mojego zgłoszenia to [#1610017].
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
numer mojego zgłoszenia to [#1610017].
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj misiu-182,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Na córki numerze i dwóch innych, pakiet (za rejestrację Plus Fun) wrócił z godzinę temu. Na moim co prawda na razie nie, ale ja nie zużywam za dużo internetu to mi nie potrzeba. Pani Joanno bardzo dziękuję za pomoc. Jak zawsze rzeczy niemożliwe załatwia Pani od ręki. Tylko na cuda trochę trzeba poczekać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witam,Joanna_Plus pisze:misiu-182, sl@w_es, wu-JG,
prześlijcie proszę przez ten formularz, króciutki opis sprawy i numery, których powyższa sytuacja dotyczy.
Następnie podajcie mi tutaj numery zagadnień, które dotrą w wiadomości e-mail.
Kowaska,
otrzymałaś już odpowiedź na swoją korespondencję?
numer zgłoszenia [#1610648].
W zasadzie tydzień temu zgłaszałem ten problem przez email do BOK, wtedy sprawa miała nr [#1598479].
Odpisał mi człowiek z BOKu, że wykorzystany pakiet nie jest pokazywany. Na moją odpowiedź, że nie zdążyłem jeszcze ruszyć tego dodatkowego pakietu, ponieważ mam (miałem wtedy jeszcze)trochę MB z końcówki standardowego pakietu, poprosił o podanie modelu telefonu, wersji androida i wersji apki plus online. Wysłałem. Odpisał, podziękował i od tego czasu cisza.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj wu-JG,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.wu-JG pisze:numer zgłoszenia [#1610648].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Nie otrzymałam żadnej wiadomości. Dzisiaj przez formularz wysłałam kolejne zgłoszenie odnośnie wyzerowanego
pakietu Plus Fun na swoim i innych numerach. Numer zgłoszenia #1610893
pakietu Plus Fun na swoim i innych numerach. Numer zgłoszenia #1610893
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Kowaska,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.Kowaska pisze:Numer zgłoszenia #1610893
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Właśnie przed chwilą na moim numerze również został uruchomiony pikiet za rejestrację aplikacji Plus Fun. 10GB dodatkowego internetu jest już na wszystkich numerach, z których wcześniej zniknął. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
misiu-182,
cieszę się, że już wszystko jest w porządku .
cieszę się, że już wszystko jest w porządku .
Ja również dobrego dnia !misiu-182 pisze:Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
U mnie kilka minut temu przyszedł sms że bonusowy pakiet został wyłączony lub upłynęła jego ważność, a po kilku minutach drugi sms z info o włączeniu pakietu za plus fun. Pakiet jest ważny 30 dni od dzisiaj - będzie na dłużej, bo ten zniknięty ważny był od 24.6 :)
I tu pytanie - 16go odnawia mi się comiesięczny pakiet minut/sms/internetu - więc po aktywacji tego comiesięcznego internet zacznie być odliczany od niego, a ten za plus fun będzie czekał, aż wykorzystam ten comiesięczny?
I tu pytanie - 16go odnawia mi się comiesięczny pakiet minut/sms/internetu - więc po aktywacji tego comiesięcznego internet zacznie być odliczany od niego, a ten za plus fun będzie czekał, aż wykorzystam ten comiesięczny?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
wu-JG,
Nie:wu-JG pisze:I tu pytanie - 16go odnawia mi się comiesięczny pakiet minut/sms/internetu - więc po aktywacji tego comiesięcznego internet zacznie być odliczany od niego, a ten za plus fun będzie czekał, aż wykorzystam ten comiesięczny?
http://www.plus.pl/documents/16/1688011 ... et="_blank4.Abonent, który korzysta również z innych pakietów internetowych, będzie korzystał w pierwszej kolejności z Pakietu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witam.
U mnie sprawa jeszcze nie wyjaśniona, po wymianie wiadomości mailowch
zgłoszenie przekazane dzisiaj do działu reklamacji.
Pani Joanno,czy dalej w tym samym temacie, mogę liczyć na pomoc..
podaję kolejne numery zgłoszeń moich synów [#1612888] oraz [#1612858].
Z góry bardzo dziękuję.
U mnie sprawa jeszcze nie wyjaśniona, po wymianie wiadomości mailowch
zgłoszenie przekazane dzisiaj do działu reklamacji.
Pani Joanno,czy dalej w tym samym temacie, mogę liczyć na pomoc..
podaję kolejne numery zgłoszeń moich synów [#1612888] oraz [#1612858].
Z góry bardzo dziękuję.