Sugerujesz żebym jeszcze raz napisał odwołanie i powołał się o ten kodeks karny?maleko pisze:Masz Kodeks Karny:
Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Tu mamy do czynienia z wyzyskaniem błędu (oczywistym nie spodziewaniem się, że gdy 1 GB kosztuje typowo 10-100 gr w abonamencie to tu wyjdzie 1200 zł - co jest oczywistym polowaniem na frajera, bo nikt normalny w takich cenach nie korzysta), ponadto wprowadzeniem w błąd, że pozostało 20 GB z 20 GB. Teoretycznie sprawa wygrana, praktycznie telekomy mają swoich nieuczciwych prawników, którzy przegrane sprawy zmieniają w wygrane.
Bardzo wysoki rachunek za Internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 wrz 2019, o 21:50
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
Michał_Plus mój numer zgloszenia to #1029749
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Bardzo wysoki rachunek za Plush Internet - 1260zł
OxC, z informacji jakie uzyskałem wynika, że odpowiedz na Twoje zgłoszenie została już udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wysoki rachunek za internet PLUSH
Witam
Otrzymalem bardzo wysoki rachunek za internet - ponad 1400zl. Jestem abonentem PLUSH INTERNET L. Place 25zl/miesiecznie, ale w ostatnim okresie rozliczeniiowym wlaczym usluge wakacje od internetu.W tym czasie mialem wyjeta karte SIM z routera. Nie pamietalem do kiedy mam okres rozliczeniowy wiec otworzylem aplikacje PLUSa, ktora pokazywala, ze wciaz mam ponad 20GB do wykorzystania, nie znalazlem informacji o usludze wakacje od internetu wiec wlozylem karte do routera. Godzine pozniej w aplikacji zobaczylem cos takiego:
https://1drv.ms/u/s!AkfJpQ2JCFJBiLwoy6X ... Q?e=1zXbHv
Prosze o pomoc, kwota na fakturze to znaczna czesc mojej miesiecznej pensji. Myslalem, ze takie praktyki jak lapanie klientow na rozliczanie cennikowe sie skonczyly i po przekroczeniu limitu/wylaczeniu pakietu najpierw pojawia sie jakies ostrzezenie albo blokada ktora trzeba zdjac zeby dalej korzystac. Tymczasem tutaj nawet aplikacja wprowadza w blad nie sugerujac niczego takiego. Co moge z tym zrobic?
Otrzymalem bardzo wysoki rachunek za internet - ponad 1400zl. Jestem abonentem PLUSH INTERNET L. Place 25zl/miesiecznie, ale w ostatnim okresie rozliczeniiowym wlaczym usluge wakacje od internetu.W tym czasie mialem wyjeta karte SIM z routera. Nie pamietalem do kiedy mam okres rozliczeniowy wiec otworzylem aplikacje PLUSa, ktora pokazywala, ze wciaz mam ponad 20GB do wykorzystania, nie znalazlem informacji o usludze wakacje od internetu wiec wlozylem karte do routera. Godzine pozniej w aplikacji zobaczylem cos takiego:
https://1drv.ms/u/s!AkfJpQ2JCFJBiLwoy6X ... Q?e=1zXbHv
Prosze o pomoc, kwota na fakturze to znaczna czesc mojej miesiecznej pensji. Myslalem, ze takie praktyki jak lapanie klientow na rozliczanie cennikowe sie skonczyly i po przekroczeniu limitu/wylaczeniu pakietu najpierw pojawia sie jakies ostrzezenie albo blokada ktora trzeba zdjac zeby dalej korzystac. Tymczasem tutaj nawet aplikacja wprowadza w blad nie sugerujac niczego takiego. Co moge z tym zrobic?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
duchu, sugeruję przesłać zgłoszenie w tej sprawie. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację. Zapewne usługa "wakacje" była jeszcze aktywna. Wtedy pakiety są nieaktywne i rozliczenie jest według cennika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
Otrzymalem odpowiedz negatywna. Operator nie odnosi sie wcale do zarzutow o aplikacje wprowadzajaca w blad. Co moge z tym zrobic? Jak sie odwolac?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
duchu, odwołanie może nastąpić tą samą drogą z prośbą o wyjaśnienie poszczególnych kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
@Michał_Plus napisalem odwolanie 04.08 Do dzisiaj nie dostalem odpowiedzi, czy mozesz przyspieszyc odpowiedz?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
duchu, podaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
duchu,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.duchu pisze:#1652274
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
Dziekuje za pomoc, udalo sie anulowac fakture
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wysoki rachunek za internet PLUSH
duchu,
super, cieszę się z pozytywnego finału sprawy .
super, cieszę się z pozytywnego finału sprawy .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 14:04
Zawyżony rachunek Plusa
Witam chciałbym się dowiedzieć czy tutaj uzyskam pomoc w sprawie zawyżonego rachunku telefonicznego?
Opiszę po krotce mój problem ..
Jestem kierowca busa dużo jeżdżę po europie i korzystam z internetu.W miesiącu listopadzie również również dostałem zawyżony rachunek ale o około 220 zł . Stwierdziłem ze ok no jeżdżę może przegadałem coś.Ale w grudniu mnie dobiło ,płynąć do Irlandii korzystam zawsze z internetu na 20 min darmowego wewnątrz i tym razem tak było. 19 12 płynąłem i jak zwykle tak samo logowanie do internetu darmowego.Nagle o około godzinie 17 30 dostaje esemesa o zablokowaniu telefonu ponieważ przekroczono limit kredytowy czy coś takiego.I jeśli chce korzystać z internetu musze wpłacić zaliczkę w wysokości 6500zł na nr rachunku podany w esemesie.Pierwsze pomyślałem wyłudzenie masakra nogi się ugięły. Telefon został zablokowany.Na drugi dzień rano dostałem esemesa ze telefon został odblokowany.
Wtedy pomyślałem kurcze to chyba jednak nie wyłudzenie.Nie można było zadzwonić więc po powrocie do kraju Zadzwoniłem do Plusa o co chodzi Niestety w związku z tym ze telefon i abonament jest na Tatę nie udzielono mi żadnej informacji.W Dniu 23.12 21 dostałem telefon z plusa po weryfikacji oczywiście aby coś się dowiedzieć Minołem się z prawdą ze to ja jestem właścicielem umowy.Bardzo nie miła Pani poinformowała mnie ze nie wpłaciłem zaliczki wiec wykańczają mi tel.
Zapytałem dlaczego wyjaśniła mi ze jest duża zaległość na telefonie i ja nie wpłaciłem zaliczki wiec wykańczają.Na moje pytania dlaczego jest taka zaległość skąd to się wzięło opryskliwa Pani powiedziała mi ze za połączenia na statku.Zapytałem skoro w takim tępię narastało dlaczego nie zablokowali telefonu po przekroczeniu 200...500 czy tysiąca zł odpowiedziała mi równie szyderczym głosem ze nie mają obowiązku informować mnie o przekroczeniu limitów.ze Wyraziłem zgodę na podniesienie limitu i to jest mój problem .Jak również ze otrzymałem ems i mail jakie są koszty esm owszem ale w związki z przekraczaniem kilku krajów myślałem ze te stawki są podobne. Nie czytałem go.Pani poinformowała mnie ze muszę zapłacić.A oni mi blokują telefon.czekałem na rachunek aby wiedzieć do czego mogę się odwołać.Okazało się ze jest to 4 połączenia na niecałe 20 min każde.
Nie rozumie dlaczego plus nie zablokował telefonu?
Dlaczego na dzień 19 12 21 zostaje wyłączony tel a dołożone jest ponad 1500 zł
Przesyłam dokumenty z rachunkiem jak również cześć gdzie jest zekone połączenie internetowe NIE ŚWIADOME
DLACZEGO PLUS TAK BESZCZELNIE POSTĘPUJE Z KLIENTAMI GDYBY RACHUNEK OSIĄGNĄŁ 100000 ZŁ TEŻ NIE BYŁO BY REAKCJI LUB TELEFON ZOSTAŁ SKRADZIONY?
PROSZĘ O INFORMACJE CZY JEST szansa na jakieś rozwiązanie Tego problemu Pozdrawiam Jerzy Kolankkewicz
Opiszę po krotce mój problem ..
Jestem kierowca busa dużo jeżdżę po europie i korzystam z internetu.W miesiącu listopadzie również również dostałem zawyżony rachunek ale o około 220 zł . Stwierdziłem ze ok no jeżdżę może przegadałem coś.Ale w grudniu mnie dobiło ,płynąć do Irlandii korzystam zawsze z internetu na 20 min darmowego wewnątrz i tym razem tak było. 19 12 płynąłem i jak zwykle tak samo logowanie do internetu darmowego.Nagle o około godzinie 17 30 dostaje esemesa o zablokowaniu telefonu ponieważ przekroczono limit kredytowy czy coś takiego.I jeśli chce korzystać z internetu musze wpłacić zaliczkę w wysokości 6500zł na nr rachunku podany w esemesie.Pierwsze pomyślałem wyłudzenie masakra nogi się ugięły. Telefon został zablokowany.Na drugi dzień rano dostałem esemesa ze telefon został odblokowany.
Wtedy pomyślałem kurcze to chyba jednak nie wyłudzenie.Nie można było zadzwonić więc po powrocie do kraju Zadzwoniłem do Plusa o co chodzi Niestety w związku z tym ze telefon i abonament jest na Tatę nie udzielono mi żadnej informacji.W Dniu 23.12 21 dostałem telefon z plusa po weryfikacji oczywiście aby coś się dowiedzieć Minołem się z prawdą ze to ja jestem właścicielem umowy.Bardzo nie miła Pani poinformowała mnie ze nie wpłaciłem zaliczki wiec wykańczają mi tel.
Zapytałem dlaczego wyjaśniła mi ze jest duża zaległość na telefonie i ja nie wpłaciłem zaliczki wiec wykańczają.Na moje pytania dlaczego jest taka zaległość skąd to się wzięło opryskliwa Pani powiedziała mi ze za połączenia na statku.Zapytałem skoro w takim tępię narastało dlaczego nie zablokowali telefonu po przekroczeniu 200...500 czy tysiąca zł odpowiedziała mi równie szyderczym głosem ze nie mają obowiązku informować mnie o przekroczeniu limitów.ze Wyraziłem zgodę na podniesienie limitu i to jest mój problem .Jak również ze otrzymałem ems i mail jakie są koszty esm owszem ale w związki z przekraczaniem kilku krajów myślałem ze te stawki są podobne. Nie czytałem go.Pani poinformowała mnie ze muszę zapłacić.A oni mi blokują telefon.czekałem na rachunek aby wiedzieć do czego mogę się odwołać.Okazało się ze jest to 4 połączenia na niecałe 20 min każde.
Nie rozumie dlaczego plus nie zablokował telefonu?
Dlaczego na dzień 19 12 21 zostaje wyłączony tel a dołożone jest ponad 1500 zł
Przesyłam dokumenty z rachunkiem jak również cześć gdzie jest zekone połączenie internetowe NIE ŚWIADOME
DLACZEGO PLUS TAK BESZCZELNIE POSTĘPUJE Z KLIENTAMI GDYBY RACHUNEK OSIĄGNĄŁ 100000 ZŁ TEŻ NIE BYŁO BY REAKCJI LUB TELEFON ZOSTAŁ SKRADZIONY?
PROSZĘ O INFORMACJE CZY JEST szansa na jakieś rozwiązanie Tego problemu Pozdrawiam Jerzy Kolankkewicz
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zawyżony rachunek Plusa
Dariusz2312, opłaty zostały pobrane za dane w sesjach internetowych. Decyzję może podjąć tylko Departament Reklamacji. Zgłoszenie na bok@plus.pl. Jeśli podasz na forum numer zgłoszenia postaram się maksymalnie przyspieszyć czas rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ