Wyskakujący dymek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mdvision
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 paź 2020, o 18:59

Wyskakujący dymek

Post autor: mdvision »

Witam. Proszę o informację jaką usługę wyłączyć lub co możecie zrobić ze swojej strony aby pozbyć się takiego wyskakującego okna jakie wysyłam w załączniku. Dodam, że po zmianie na test karty innego operatora taki dymek się nie ukazuje, dlatego jest to ewidentnie problem sieciowy. Wszystkie przekierowania mam wyłączone w telefonie a także w serwisie, więc nie wiem co można jeszcze wyłączyć. Czy ktoś z was spotkał sie z takim denerwującym dymkiem
Załączniki
Screenn.jpg
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: asandrzej »

Nie masz przekierowania z innego numeru na swoją kartę sim? Taki komunikat pokazuje mi się jeżeli "idzie" przekierowania ze służbowego na prywatny.
Załączniki
20201009_193606.jpg
mdvision
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 paź 2020, o 18:59

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: mdvision »

Wszystkie przekierowania jakie tylko były możliwe zostały wyłączone i sprawdzone na infolinii. ja ze swojej strony nie mam juz czego wyłączyć
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: asandrzej »

Ja mówię o przekierowaniach z innego numeru na ten.
mdvision
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 paź 2020, o 18:59

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: mdvision »

To nie to, nie posiadam innych numerów które są przekierowywane na ten
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: asandrzej »

Może ktoś ma błędnie przekierowanie na twój numer. Dzwonią znajomi czy inni? A może masz usługę multisim?
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1249
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: zbych_in_flames »

Link
- Jeśli masz włączoną usługę wówczas przy inicjonowaniu połączeń pokazuje się komunikat "aktywne przekierowania".
Szczerze to nie rozumiem w czym ci to przeszkadza to normalny komunikat.
mdvision
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 paź 2020, o 18:59

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: mdvision »

Jeżeli ktoś bez mojej wiedzy ustawił by sobie przekierowanie na mój numer to chociaż raz w miesiącu odebrałbym jakąś pomyłkę nie do mnie. Dymek pojawia mi się przy każdym połączeniu przychodzącym do mnie z kontaktów lub poza kontaktów. Nie mam też opcji multisim. Jedyna opcją jeszcze jaka może to wywoływać to, to że mój numer jest głównym numerem w bok do pozostałych dwóch numerów na koncie, ale na Boga co to ma wspólnego, jak wszystkie numery mają wyłączone przekierowania jakiekolwiek i są odrębnymi bytami, a połączone są tylko w jedno konto dla faktury
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: Joanna_Plus »

mdvision,
mdvision pisze:Dymek pojawia mi się przy każdym połączeniu przychodzącym do mnie z kontaktów lub poza kontaktów.
Powyższy komunikat dotyczy tylko połączeń przychodzących? Przy wychodzących nie występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mdvision
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 paź 2020, o 18:59

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: mdvision »

Powyższy komunikat dotyczy tylko połączeń przychodzących? Przy wychodzących nie występuje?
Tylko i wyłącznie wszystkich połączeń przychodzących do mnie
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wyskakujący dymek

Post autor: Basia_Plus »

mdvision,

podeślij proszę numer telefonu, którego to dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Jaki model aparatu posiadasz oraz od kiedy ten komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ