Wyskakujący dymek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 18:59
Wyskakujący dymek
Witam. Proszę o informację jaką usługę wyłączyć lub co możecie zrobić ze swojej strony aby pozbyć się takiego wyskakującego okna jakie wysyłam w załączniku. Dodam, że po zmianie na test karty innego operatora taki dymek się nie ukazuje, dlatego jest to ewidentnie problem sieciowy. Wszystkie przekierowania mam wyłączone w telefonie a także w serwisie, więc nie wiem co można jeszcze wyłączyć. Czy ktoś z was spotkał sie z takim denerwującym dymkiem
Re: Wyskakujący dymek
Nie masz przekierowania z innego numeru na swoją kartę sim? Taki komunikat pokazuje mi się jeżeli "idzie" przekierowania ze służbowego na prywatny.
Re: Wyskakujący dymek
Wszystkie przekierowania jakie tylko były możliwe zostały wyłączone i sprawdzone na infolinii. ja ze swojej strony nie mam juz czego wyłączyć
Re: Wyskakujący dymek
Ja mówię o przekierowaniach z innego numeru na ten.
Re: Wyskakujący dymek
To nie to, nie posiadam innych numerów które są przekierowywane na ten
Re: Wyskakujący dymek
Może ktoś ma błędnie przekierowanie na twój numer. Dzwonią znajomi czy inni? A może masz usługę multisim?
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Wyskakujący dymek
Link
Szczerze to nie rozumiem w czym ci to przeszkadza to normalny komunikat.- Jeśli masz włączoną usługę wówczas przy inicjonowaniu połączeń pokazuje się komunikat "aktywne przekierowania".
Re: Wyskakujący dymek
Jeżeli ktoś bez mojej wiedzy ustawił by sobie przekierowanie na mój numer to chociaż raz w miesiącu odebrałbym jakąś pomyłkę nie do mnie. Dymek pojawia mi się przy każdym połączeniu przychodzącym do mnie z kontaktów lub poza kontaktów. Nie mam też opcji multisim. Jedyna opcją jeszcze jaka może to wywoływać to, to że mój numer jest głównym numerem w bok do pozostałych dwóch numerów na koncie, ale na Boga co to ma wspólnego, jak wszystkie numery mają wyłączone przekierowania jakiekolwiek i są odrębnymi bytami, a połączone są tylko w jedno konto dla faktury
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyskakujący dymek
mdvision,
Powyższy komunikat dotyczy tylko połączeń przychodzących? Przy wychodzących nie występuje?mdvision pisze:Dymek pojawia mi się przy każdym połączeniu przychodzącym do mnie z kontaktów lub poza kontaktów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyskakujący dymek
Tylko i wyłącznie wszystkich połączeń przychodzących do mniePowyższy komunikat dotyczy tylko połączeń przychodzących? Przy wychodzących nie występuje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wyskakujący dymek
mdvision,
podeślij proszę numer telefonu, którego to dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Jaki model aparatu posiadasz oraz od kiedy ten komunikat się pojawia?
podeślij proszę numer telefonu, którego to dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Jaki model aparatu posiadasz oraz od kiedy ten komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ