Strona 1 z 1

plus na kartę problem z ważnością konta

: 9 lis 2020, o 11:07
autor: mic_glow
Witam, mam ustawione automatyczne doładowanie ze strony banku co 30 dni, niestety co jakiś czas tracę możliwość wykonywania połączeń na pół dnia/ 2 dni (zależy od godziny/ dnia tygodnia kiedy się kończy konto i bank puści doładownie).


Próbowałem doładować "na zapas" żeby mieć bufor tych 30-50 dni, co teoretycznie powinno dać kilka lat spokoju, ale z tego co widzę konto jest ważne dalej tyle samo... i mam zamrożone 100+ zł na telefonie.

Re: plus na kartę problem z ważnością konta

: 9 lis 2020, o 11:46
autor: sl@w_es
mic_glow pisze:Witam, mam ustawione automatyczne doładowanie ze strony banku co 30 dni
Jesteś pewien, że co 30 dni, a nie co miesiąc?
W moim banku mam możliwość wyboru cyklu 7 dni, miesiąc, 2 miesiące etc.
mic_glow pisze:niestety co jakiś czas tracę możliwość wykonywania połączeń na pół dnia/ 2 dni (zależy od godziny/ dnia tygodnia kiedy się kończy konto i bank puści doładowanie).
Jeśli system bankowy spóźnia się z doładowaniem to Ty raczej nic z tym nie zrobisz.
mic_glow pisze:Próbowałem doładować "na zapas" żeby mieć bufor tych 30-50 dni, co teoretycznie powinno dać kilka lat spokoju, ale z tego co widzę konto jest ważne dalej tyle samo... i mam zamrożone 100+ zł na telefonie.
To może rozważ aktywację usługi Rok Ważności Konta, a wówczas jedno doładowanie wystarczy, aby konto uzyskało ważność 365 dni od daty zasilenia tylko nie wiem czy w Twojej taryfie ta usługa działa.
Sprawdź i podaj z jakiej taryfy korzystasz *147#, a wszystko będzie jasne.