Witam, mam problem z ofertą 120 gb na 3 miesiące (40 gb na miesiąc) telekod to *136*11*0060#.
Po wpisaniu telekodu pokazuje się informacja że "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Proszę o pomoc!
Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 sty 2021, o 20:44
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK
Jaka taryfa: *147#?
Stan i ważność konta: *100#?
Stan i ważność konta: *100#?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK
sl@w_es
taryfa: Ja + Na kartę
stan konta: 22.07 ważność do 21-07-2021
tak wspomnę że ten kod działa na każdą taryfę
taryfa: Ja + Na kartę
stan konta: 22.07 ważność do 21-07-2021
tak wspomnę że ten kod działa na każdą taryfę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK
Witaj Zaypal312,
Nie jest to prawda.Zaypal312 pisze:tak wspomnę że ten kod działa na każdą taryfę
Regulamin usługi znajdziesz tutaj.Promocja „Pakiet 120 GB” („Promocja”) jest organizowana przez POLKOMTEL sp. z o.o.1 („POLKOMTEL”) i adresowana do Abonentów Na Kartę2, którzy posiadają taryfę Plus Elastyczna na Kartę, Prosto na Kartę lub Nowy Plush (zwanych dalej „Abonentami”).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ