Światłowód od Plusa

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
damiano67
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 lip 2023, o 23:47

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: damiano67 »

W czwartek zamówiłem usługę światłowodu razem z tv Polsat, dzisiaj kurier dostarczył mi umowę i dekoder do tv, pytanie kiedy mogę się spodziewać telefonu od montera na umówienie terminu montażu? Czy monter będzie miał router czy ten router też przyjdzie osobno tak jak dziś przyszedł dekoder poprzez kuriera?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

damiano67,

jeżeli usługa była zamawiana w Plusie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli natomiast skorzystałeś z oferty w Cyfrowym Polsacie, zapraszam do kontaktu z Cyfrowym Polsatem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hitBucket
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 sie 2023, o 10:33

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: hitBucket »

W środę pociągnięto do mnie kabel światłowodowy, podłączono router, aczkolwiek nie ma dostępu do internetu. Monter powiedział mi, że do poniedziałku ktoś przyjedzie i to naprawi. Internetu nadal brak.
Dzwoniłem na infolinię, powiedziano mi tylko "trzeba czekać", nawet wyśmiano, że może z rok. Na czacie iPlus powiedziano aby dzwonić na infolinię Netii, bo "zgłoszenie dotyczy instalacji w Netii", a tam mnie przekierowują z powrotem na infolinię Plusa.

Ile tego czekania? Wiem, że zgłoszenia są wykonywane po kolei itp, chcę znać mniej więcej czas. Jestem bez internetu, poprzedni został anulowany, bo po co dwa jak światłowód podłączają.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Michał_Plus »

hitBucket, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem usługi i danymi (imię, nazwisko, PESEL) poprzez ten formularz.
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hitBucket
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 sie 2023, o 10:33

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: hitBucket »

Michał_Plus pisze: 3 sie 2023, o 10:01 Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
CASE/230803/526
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

hitBucket,
hitBucket pisze: 3 sie 2023, o 10:29 CASE/230803/526
Dziękuję - przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi na powyższy numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tjw1978
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 sie 2023, o 14:41

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: tjw1978 »

Jestem tu nowy i jak czytam posty, to zastanawiam się co mnie czeka za kilka tygodni. Zamierzam przenieść się z Orange Love do Plusa (z racji oferty pracowniczej dla Grupy Polsat). Umowa będzie na światłowodzie Orange'a.

I tu mam pytania:

1. Czy umowę na światłowód mogę podpisać szybciej wiedząc, że Orange Love kończy mi się 13 listopada?
2. Czy 14 listopada Plus już będzie widział, że łącze jest uwolnione, czy może to jeszcze trochę potrwać?
3. Kiedy tak naprawdę mogę liczyć na zamontowanie i uruchomienie Internetu Plusa na światłowodzie Orange'a?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

tjw1978,
tjw1978 pisze: 9 sie 2023, o 14:46 1. Czy umowę na światłowód mogę podpisać szybciej wiedząc, że Orange Love kończy mi się 13 listopada?
Najlepiej zawrzeć umowę w Plusie w ciągu ostatnich 30 dni przed końcem umowy u Obecnego Operatora, ale nie później niż 8 dni przed dniem dezaktywacji łącza u Obecnego Operatora.

tjw1978 pisze: 9 sie 2023, o 14:46 2. Czy 14 listopada Plus już będzie widział, że łącze jest uwolnione, czy może to jeszcze trochę potrwać?
Jeśli Klient ma aktywną usługę, można dokonać przeniesienia - wówczas Plus złoży zamówienie na łączu aktywnym. Przerwa w świadczeniu usługi może być spowodowana podłączeniem routera dostarczonego przez Operatora i jego konfiguracji. Jeśli zakończenie umowy u Obecnego Operatora przypada np. w weekend (lub dzień wolny od pracy) – może wystąpić sytuacja, że Plus nie zdąży aktywować łącza i dokona tego w najbliższym dniu roboczym.
tjw1978 pisze: 9 sie 2023, o 14:46 3. Kiedy tak naprawdę mogę liczyć na zamontowanie i uruchomienie Internetu Plusa na światłowodzie Orange'a?
Jeśli Klient zamówi usługę z przeniesieniem łącza (aktywne łącze), to jest szansa, że w dniu dezaktywacji łącza od Obecnego Operatora, Plus uruchomi usługę. Jeśli Klient zamówi usługę i ma łącze nieaktywne, zwykle dostarczenie usługi następuje w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. W ciągu 7 dni roboczych instalator kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia warunków montażu.

Powyższe odpowiedzi odnoszą się do tego, jak standardowo proces może wyglądać. Niemniej w kwestii ustalenia szczegółów oferty pracowniczej, zapraszam do kontaktu z pracownikiem punktu Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tjw1978
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 sie 2023, o 14:41

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: tjw1978 »

Dzięki za info - wszystko jest jasne, ale jest jeszcze jedna zmienna, która mnie nurtuje.

Orange Love, który wygasa na adresie, jest na inną osobę.
Ja na tym samym adresie chcę internet Plusa na moje nazwisko.

Czy to przeszkoda na drodze opisanej w punkcie 1?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Michał_Plus »

tjw1978, jeśli obecny jest na inne dane to nie będzie to przeniesienie usługi. Można zawrzeć umowę z Plus w każdej chwili
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pejpel
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 sie 2023, o 15:47

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Pejpel »

Dzień dobry, mam pytanie. Obecnie mam światłowód w Orange z zewnętrznym ont i routerem z wifi6. Chciałbym się przenieść do plusa na ofertę pracowniczą, ale czy możliwe jest odtworzenie takiej konfiguracji w Plusie? Bardzo mi zależy na Wi-Fi 6 w mieszkaniu.
Obecnie router mam w centralnym punkcie mieszkania podłączony lan do ont pod podłogą, skrzynka od światłowodu jest na końcu mieszkania za rogiem, stad ten ont to bardzo dobry pomysł. Nie mogę się niestety dowiedzieć ani jaki dostanę router (czy z Wi-Fi 6?) ani czy jak kupię sobie taki ont to uda się to podłączyć?
Czy postawić na to, że plusowy router będzie siedział w rogu mieszkania wpięty w światłowód, a główny router kupić sobie samemu i wykorzystując ten kabel pod podłogą postawić tam gdzie do tej pory, w centralnym punkcie?

W Orange elementem oferty jest bardzo dokładna informacja o parametrach technicznych routera, jest to wręcz magnes do ich sieci. A w Plusie niestety dowiaduję się po długim szukaniu że router będzie wylosowany z jakiejś tam puli kilku modeli… brakuje mi takiego podejścia z Orange…
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Michał_Plus »

Pejpel, nie mamy informacji odnośnie specyfikacji sprzętu. Dokładne informacje otrzymasz w trakcie przedstawiania oferty przez naszego specjalistę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fracz3k
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 13 lip 2020, o 14:05

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Fracz3k »

Mam pytanie dziś spotkałem dwóch panów z Polkomtela w miejscowości Zofiówka gmina Tuszyn którzy sprawdzali studzienki od światłowodów z Orange czy plus planuje światłowód w mojej miejscowości ??
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Michał_Plus »

Fracz3k, nie mamy informacji odnośnie planów rozbudowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wolf1990
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2023, o 15:32

Re: Światłowód od Plusa. Problemy z działaniem.

Post autor: wolf1990 »

Witam. Wszystko zaczęło się dwa tygodnie temu po podłączeniu konsoli PS4PRO. Transfery i PING są zadowalające i same prędkości są zbliżone do deklarowanych. Internet mam z PLUS, urządzenia od netii a całość oczywiście na infrastrukturze ORANGE. Problem jest taki że o ile prędkość samego transferu jest super, o tyle stabinlość połączenia jest taka że co chwila grając on-line wyskakuje komunikat o zerwaniu połączenia. Zgłosiłem sytuację od razu, zdalnie sprawdzono router i wysłano Panów do sprawdzenia samego światłowodu. Sygnał sam w sobie dobry, ONT sprawny i stwierdzono usterkę routera. Zaczął się trzeci tydzień jak czekam na wymianę więc postanowiłem zainwestować i kupić solidny, gamingowy router ASUS. Dzwoniłem na infolinię dopytać o proces instalacji routera który sam kupiłem aby mieć internet za który płacę. Żeby zdobyć dane konfiguracujne znów odsyłano mnie z netii do plus i kazano dzwonić do ASUS bo to ich router więc to oni są odpowiedzialni za brak internetu... router ASUS konfigurowałem kilkukrotnie zgodnie z instrukcją ,z filmikiem i dziś wspólnie z działem technicznym ASUS. W między czasie dziś rano przyszli panowie technicy sprawdzić stan połączenia światłowodów i stwierdzili to co 2 tygodnie temu. Uszkodzony router tylko tym razem wyjęty prosto z pudełka i prawidłowo skonfigurowany ASUS ma być wadliwy. Ponownie konfigurowanie, restart mojego łącza w centrali, konfiguracja routera ASUS i nadal nic. Po podłączeniu Huawei, jest internet, ale z niestabilnym łączem które wywala już po kilku sekundach...po podłączeniu ASUS, nie ma połączenia z internetem. Dostałem dane logowania do PPPoE ,od czwartku je wpisuję w ASUS nadal że skutkiem braku połączenia. Mimo że wielokrotnie mnie zapewniano że wystarczy w ONT wpiąć swój router, ten odmawia posłuszeństwa i nie ma komunikacji. Dziś Pani mi powiedziała że zdecydowanie problemem jest mój ASUS bo powinienem się logować przez PPPoA a nie tak jak do tej pory PPPoE. Ale mój router ASUS nie obsługuje PPPoA więc znów telefon do ASUS i mówię jaka jest sprawa. Pan w dziale technicznym powiedział że każdy sprzedawany router ASUS ma metodę logowania tylko PPPoE i nigdy nie było z tym problemu. Poddałem się. Wprowadzony w błąd przez techników Netii i PLUS wydałem 1000zl na router który powinien być prosty w konfiguracji i działać beż problemu. Zanim kupiłem router kilka razy pytałem dzial obsługi i netia i plus czy mogę na własną rękę kupić sobie routwr spełniający moje wymagania. Za każdym razem odpowiedź była twierdzącą, że 5o chwilą moment i będzie działać. Czyli prawie od miesiąca nie mogę korzystać prawidłowo z internetu, w oparciu o zapewnienia konsultantów obu działów technicznych (netia, plus) kupiłem router spełniający moje wymagania (1000zl) tylko po to żeby na koniec dnia zadzwonił do mnie Pan z działu technicznego poinformować mnie że nie wymieni mi routera bo oni teraz ich nie mają a poza tym sam jestem sobie winny że router nie działa bo sobie pewnie popodpinalem smart odkurzacze,smart domy, smart fotowoltaike, smart klimatyzację, zjada mi transfer a ja mam pretensje że mam słaby internet. Pan chyba że Śląska dzwonił sądząc po mówię. Nie pomogło nawet wyprowadzenie pana z błędu że jedyne co jest podłączone pod router to konsola na zmianę albo po kablu albo po WiFi. Odległość między routerem a konsola to 3m. Wtedy Pan stwierdził że w takim razie wszystkiemu winna jest konsola. Jak nie będzie nikt grał online to nie będzie problemu z internetem. Na dowód że Pan technik ma rację, poprosił o odłączenie wszystkich urządzeń przewodowych i bezprzewodowych od routera na 24h i on mi udowodni że jak nic nie będzie podłączone co wykorzystuje sieć, to nie będzie zrywać połączenia... Czyli rozumiem że jak nie będę korzystać z internetu to on będzie wtedy działać? Serio?

Proszę mi uwierzyć, od czwartku przerabiam temat internetu i podłączenia swojego routera pod ONT, spędziłem dużo czasu na rozmowach z działami technicznymi netii i plus bo bardzo chętnie mnie odsyłali między sobą a na koniec usłyszałem że to ja mam problem że sobie wymyśliłem grać online w gry na internecie światłowodowym... dodam że robiąc z telefonu punkt dostępu do sieci 5G konsola działa bez problemu, ale jaki jest sens mieć w domu superszybki światłowód ale do grania używać danych mobilnych z telefonu? Jakieś pomysły? Ktoś się pochyli nad moim tematem?
ODPOWIEDZ