Światłowód od Plusa

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: mariusz9a »

Tak trochę nie w temacie, ale nie mogłem...
wolf1990 pisze: 16 paź 2023, o 16:47 gamingowy router
Serio? Czego to nie wymyślą żeby trzepać kasę na niewiedzy ludzi... Co on takiego ma? Ładną kolorową obudowę i abstrakcyjny wygląd anten do wifi i dzięki temu +80% do ceny? :-D Są też routery audiofilskie - to już w ogóle abstrakcja i robienie z ludzi idiotów :-D
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
wolf1990
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2023, o 15:32

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: wolf1990 »

Czyli router gamingowy nie rozwiąże problemu z niestabilnym łączem i jestem skazany na internet za który płacę a nie mogę korzystać. No cóż. Zostawię sobie router żeby mi przypominał jaki ze mnie idiota i będę wąchał kabel od światłowodu z myślą że tam jest prawdziwa moc transferu. Dzięki za konkretną odpowiedź i pozdrawiam
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1249
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: zbych_in_flames »

Podstawowe pytanie, czy problem jest tylko w trakcie grania? Czy w trakcie np.: streamingu też się przycina/blokuje? Problem występuje niezależnie od gry czy tylko w jednej konkretnej? Znasz ip serwerów z których korzysta gra?
Jak wygląda to przerwanie? Konsola przestaje widzieć sieć? Pojawia się jakiś komunikat? W Ustawieniach konsoli jest wtedy widoczny przydzielony IP? Samo wraca do działania czy musisz coś zrobi? Jeśli samo to jak szybko? Jakiś konkretny kod błędu się może pojawia?
Czy w momencie występowania problemu, działa internet na konsoli co się pojawia jak odpalisz test łącza wtedy albo stronę: https://status.playstation.com/

Napisałeś dużo o zgłaszaniu problemu, a trochę mało o samym problemie.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: sedzia20 »

Dzień dobry
Piszę z zapytaniem, czy istnieje możliwość, aby w jakiś sposób zamienić usługę Internetu mobilnego na Plus Światłowód, np. w sytuacji gdy jest już dostępna oferta przedłużeniowa (obecna umowa wygasa 20.06.24r.)?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 3 lis 2023, o 14:50 Piszę z zapytaniem, czy istnieje możliwość, aby w jakiś sposób zamienić usługę Internetu mobilnego na Plus Światłowód, np. w sytuacji gdy jest już dostępna oferta przedłużeniowa (obecna umowa wygasa 20.06.24r.)?
taka zamiana niestety nie jest możliwa. Mogę zaproponować kontakt konsultanta, abyś mógł zapoznać się z aktualnie przygotowaną ofertą na przedłużenie umowy. W tym celu podeślij numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 3 lis 2023, o 18:20 Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 3 lis 2023, o 14:50 Piszę z zapytaniem, czy istnieje możliwość, aby w jakiś sposób zamienić usługę Internetu mobilnego na Plus Światłowód, np. w sytuacji gdy jest już dostępna oferta przedłużeniowa (obecna umowa wygasa 20.06.24r.)?
taka zamiana niestety nie jest możliwa. Mogę zaproponować kontakt konsultanta, abyś mógł zapoznać się z aktualnie przygotowaną ofertą na przedłużenie umowy. W tym celu podeślij numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Również pozdrawiam.
WitajMarta_Plus
Dziękuję, ale nie będę nic z tą umową robił - poczekam na jej koniec, by wskoczyć na łącze kablowe :)
Dobrego weekendu!
tjw1978
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 sie 2023, o 14:41

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: tjw1978 »

Mam pytanie odnośnie światłowodu. Podpisałem umowę trzy dni temu i czekam na kontakt w kwestii montażu.

Macie na to 30 dni, ale pytanie brzmi od kiedy naliczany jest miesięczny abonament.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

tjw1978,
tjw1978 pisze: 9 lis 2023, o 14:04 Macie na to 30 dni, ale pytanie brzmi od kiedy naliczany jest miesięczny abonament.
Opłata powinna być naliczana od dnia uruchomienia usługi. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji, w jakiej została zawarta umowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: sedzia20 »

Witam
Chciałem zamówić Światłowód od Plusa, zgodnie z informacją zawartą na stronie Plusa (załącznik).
Okazuje się, że nie mogę tego zrobić, pomimo że posiadam Polsat Box za 70 zł brutto.
Dlaczego oferta nie jest dostępna, skoro widać wyraźnie, że powinna być?
Proszę o możliwie szybką odpowiedź i wskazówki co mam zrobić, aby z tego skorzystać gdyż na mobilnym mało co mi działa :(
Pozdrawiam
sedzia20.
Załączniki
IMG_2202.png
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, na stronie, pod ofertą, jest tylko opcja "zostaw kontakt". Nie ma możliwości "zakupu" bezpośrednio przez stronę.
Obrazek
Załączniki
1.png
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze: 9 lis 2023, o 17:49 sedzia20, na stronie, pod ofertą, jest tylko opcja "zostaw kontakt". Nie ma możliwości "zakupu" bezpośrednio przez stronę.
Oczywiście, zostawiłem, zadzwonili i powiedzieli, że NIE MA TAKIEJ OFERTY - więc jak nie ma, jak jest? Widzę wyraźnie co jest napisane. Czterech konsultantów dzwoniących spod 601 106 666 tak twierdzi, pracownik infolinii handlowej (601 100 601) również, pracownik infolinii Plus-a także.
O co w tym chodzi? Ja chcę tylko kupić światłowód wg tego co jest w ofercie na stronie.

Bo jeśli się nie da to lepiej wziąć od Netii - doradca D2D ma możliwość zdjęcia opłaty aktywacyjnej (79) i jest 0 przez 3 m-ce, co daje 1050/24 = 43,75. Gdy spłacę router 5G (430 zł) i abonament 7 x 49 (343 zł) to mam kupca za 999 zł więc na górkę zostaje 226 zł - gdzie tu logika?

EDIT:
Mnie chodzi o górną część komunikatu na stronie.
Załączniki
Obrazek.jpeg
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, spełniasz warunki zgodnie z regulaminem zamieszczonym na dole strony?
Promocja skierowana do klientów "którzy w czasie trwania Promocji zawrą jednego dnia:
I. Nową Umowę lub przedłużą posiadaną Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w dowolnej ofercie Plus Abonament z usługą głosową o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania 59 zł brutto (wysokość zobowiązania obejmująca abonament po odliczeniu przysługującego rabatu z tytułu e-faktury) („Umowa Uprawniająca Plus Abonament”),
lub
Nową Umowę lub przedłużą posiadaną Umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do telewizji satelitarnej lub kablowej w technologii IPTV lub Umowy o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do telewizji internetowej ze stałym zobowiązaniem na pakiet telewizyjny („Umowa TV”) zawartych z Cyfrowym Polsatem S.A. („Cyfrowy Polsat”)
o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania 30 zł brutto („Umowa Uprawniająca Polsat Box”)"
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze: 9 lis 2023, o 18:21 sedzia20, spełniasz warunki zgodnie z regulaminem zamieszczonym na dole strony?
Promocja skierowana do klientów "którzy w czasie trwania Promocji zawrą jednego dnia:
I. Nową Umowę lub przedłużą posiadaną Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w dowolnej ofercie Plus Abonament z usługą głosową o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania 59 zł brutto (wysokość zobowiązania obejmująca abonament po odliczeniu przysługującego rabatu z tytułu e-faktury) („Umowa Uprawniająca Plus Abonament”),
lub
Nową Umowę lub przedłużą posiadaną Umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do telewizji satelitarnej lub kablowej w technologii IPTV lub Umowy o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do telewizji internetowej ze stałym zobowiązaniem na pakiet telewizyjny („Umowa TV”) zawartych z Cyfrowym Polsatem S.A. („Cyfrowy Polsat”)
o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania 30 zł brutto („Umowa Uprawniająca Polsat Box”)"
.
Nie, bo NIGDZIE na stronie nie ma napisane, że trzeba spełnić - wyraźnie stoi, że trzeba MIEĆ telefon albo telewizję a nie że trzeba dokupić/przedłużyć...
Już kiedyś za błędne komunikaty UOKiK Was ukarał - ja zaraz siadam do kompa i zgłaszam to tej instytucji. Bo to jest zwykły SKANDAL aby tak wprowadzać w błąd klienta - myślę, że ta instytucja znów zrobi z Wami porządek jak w temacie do którego na stronie plus.pl widnieje wyrok UOKiK.
Straciłem kilka dni na oczekiwanie odpowiedzi z działu reklamacji a i tak nie skorzystam z oferty która jest finansowo niekorzystna. Od jutra miałbym światłowód z Netii a tak będę się bujał z lipnym mobilnym - BARDZO, ALE TO BARDZO SIĘ ZAWIODŁEM!

EDIT:
Tak jak zapowiedziałem wyżej, skarga do UOKIK złożona - w załączeniu potwierdzenie.
Załączniki
IMG_2204.png
tjw1978
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 sie 2023, o 14:41

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: tjw1978 »

Marta_Plus pisze: 9 lis 2023, o 14:51 tjw1978,
tjw1978 pisze: 9 lis 2023, o 14:04 Macie na to 30 dni, ale pytanie brzmi od kiedy naliczany jest miesięczny abonament.
Opłata powinna być naliczana od dnia uruchomienia usługi. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji, w jakiej została zawarta umowa.
Powinna...

Umowa podpisana 7.11, od 8.11 już naliczany abonament, dziś przyszła faktura z kwotą za jeden dzien poprzedniego cyklu i cały nowy okres rozliczeniowy. I do tego aktywacja.

Tymczasem zero kontaktu ze strony montera (wiem, 7 dni roboczych). No ale kasować za coś, co jeszcze nie działa? Mistrzostwo.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: sedzia20 »

tjw1978 pisze: 10 lis 2023, o 20:45
Marta_Plus pisze: 9 lis 2023, o 14:51 tjw1978,
tjw1978 pisze: 9 lis 2023, o 14:04 Macie na to 30 dni, ale pytanie brzmi od kiedy naliczany jest miesięczny abonament.
Opłata powinna być naliczana od dnia uruchomienia usługi. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji, w jakiej została zawarta umowa.
Powinna...

Umowa podpisana 7.11, od 8.11 już naliczany abonament, dziś przyszła faktura z kwotą za jeden dzien poprzedniego cyklu i cały nowy okres rozliczeniowy. I do tego aktywacja.

Tymczasem zero kontaktu ze strony montera (wiem, 7 dni roboczych). No ale kasować za coś, co jeszcze nie działa? Mistrzostwo.
Cześć! Bardzo się dziwię, że spotkały Cię takie niedogodności - ja podpisałem Umowę on-line (forma dokumentowa) we wtorek, na drugi dzień przyszła propozycja. Zaakceptowałem, we czwartek dotarła umowa finalna (po odbiorze karty SIM od kuriera DPD), w piątek dzwonili w sprawie montażu - pierwotnie miał być w poniedziałek, ale wypadł jakiś klient i wczoraj odbył się montaż w bardzo kulturalnej atmosferze. Internet śmiga jak ta lala. Nie wiem dlaczego masz inaczej. Może nie odebrałeś połączenia z numeru zastrzeżonego? Przy zamówieniu uprzedzono mnie o takiej ewentualności. Niemniej życzę jak najszybszego zakończenia montażu, bo necik jest spoko :) Pozdrawiam serdecznie!
ODPOWIEDZ