Witam.
Czy możliwe jest wyłączenie internetu na jakiś okres (np. 1 dzień) i włączenie go ponownie?
Chodzi o to by użytkownik telefonu nie mógł go włączyć samodzielnie.
Wyłączenie internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sie 2022, o 22:36
Wyłączenie internetu
Ostatnio zmieniony 5 sie 2022, o 06:59 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów zamieszczonych jeden po drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, gdy brak nowych wpisów proszę używać opcji edycji posta.
Powód: Połączenie postów zamieszczonych jeden po drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, gdy brak nowych wpisów proszę używać opcji edycji posta.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wyłączenie internetu
Witaj justynaoleszak1234,
usługę można włączyć i wyłączyć kodem.justynaoleszak1234 pisze: ↑4 sie 2022, o 22:40 Czy możliwe jest wyłączenie internetu na jakiś okres (np. 1 dzień) i włączenie go ponownie?
Jeśli użytkownik będzie znał kod na aktywację usługi (*101*11*02#), to może ją samodzielnie aktywować z poziomu aparatu.justynaoleszak1234 pisze: ↑4 sie 2022, o 22:40 Chodzi o to by użytkownik telefonu nie mógł go włączyć samodzielnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ