Dezaktywacja pakietu
: 24 lis 2022, o 18:52
Dzień dobry, czy mogę domagać się zwrotu środków za dezaktywowany pakiet?
Przez przypadek włączyłem inny pakiet niż zamierzałem. Po włączeniu go dostałem smsa z informacją, ze będzie on ponawiał się co miesiąc. Z tego tez względu od razu go zdezaktywowałem, bo nie było to coś z czego chciałbym ponownie skorzystać. Zdawało mi się ze internet za który już zapłaciłem zostanie na moim koncie, a za miesiąc pakiet po prostu się nie aktywuje. W rzeczywistości nie mam ani pakiety który wykupiłem ani pieniędzy na koncie. Co zrobić w takiej sytuacji?
Przez przypadek włączyłem inny pakiet niż zamierzałem. Po włączeniu go dostałem smsa z informacją, ze będzie on ponawiał się co miesiąc. Z tego tez względu od razu go zdezaktywowałem, bo nie było to coś z czego chciałbym ponownie skorzystać. Zdawało mi się ze internet za który już zapłaciłem zostanie na moim koncie, a za miesiąc pakiet po prostu się nie aktywuje. W rzeczywistości nie mam ani pakiety który wykupiłem ani pieniędzy na koncie. Co zrobić w takiej sytuacji?