Strona 1 z 1

Dezaktywacja pakietu

: 24 lis 2022, o 18:52
autor: tor1
Dzień dobry, czy mogę domagać się zwrotu środków za dezaktywowany pakiet?

Przez przypadek włączyłem inny pakiet niż zamierzałem. Po włączeniu go dostałem smsa z informacją, ze będzie on ponawiał się co miesiąc. Z tego tez względu od razu go zdezaktywowałem, bo nie było to coś z czego chciałbym ponownie skorzystać. Zdawało mi się ze internet za który już zapłaciłem zostanie na moim koncie, a za miesiąc pakiet po prostu się nie aktywuje. W rzeczywistości nie mam ani pakiety który wykupiłem ani pieniędzy na koncie. Co zrobić w takiej sytuacji?

Re: Dezaktywacja pakietu

: 24 lis 2022, o 20:26
autor: mariusz9a
Musisz napisać reklamację. Raczej nie liczyłbym na zwrot, ale czasami ktoś tam ma dobry dzień i ze względu na dalszą pomyślną współpracę coś dadzą ;-) Także warto próbować :-) W końcu nie ma nic do stracenia...

Re: Dezaktywacja pakietu

: 7 mar 2024, o 09:46
autor: Bartosz2000
Proszę o przyspieszenie sprawy CASE/240307/262

Re: Dezaktywacja pakietu

: 7 mar 2024, o 10:13
autor: mariusz9a
Nie jesteś w części oficjalnej forum. Tu nikt niczego nie przyśpieszy.