Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Widzę. Ale skoro 5 zł po miesiącu i tak przepadnie, to lepiej je zamienić na GB do wykorzystania w pierwszej kolejności, a te pozostałe GB zostawić na później.
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Źle to zabrzmi... Ale trudno
Jeśli gość wykorzystuje obecnie 1-2 GB miesięcznie, nawet jeśli zwiększy zużycie do 10 GB miesięcznie, przy obiecanych 1500 GB na lata (do której to promocji końca jeszcze kawał czasu)... Biorąc pod uwagę rocznik teściuniunia...
Daj mu Boże zdrowie i długie życie, ale biorąc pod uwagę obecne i przyszłe możliwości, wystarczy mu z powodzeniem do końca życia
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Dyskusja odeszła trochę od zasadniczego tematu, którego konsekwencją może być odejście wielu osób z Plusa.
Dlatego proszę Specjalistów Plusa o odniesienie się do treści zawartej we wcześniejszym poście: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278146#p278146
Dlatego proszę Specjalistów Plusa o odniesienie się do treści zawartej we wcześniejszym poście: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278146#p278146
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Ja trochę wytłumaczę Specjalistów...
plufor nie oczekuj że szary pracownik operatora wypowie się na postawione przez Ciebie pytania, które odnoszą się bezpośrednio do prawa. Pracownicy nie są upoważnieni do wypowiadania się na takie tematy a tym bardziej nie znają się na takich tematach bo i nie muszą się znać. Takie są zapisy regulaminu i tyle mogą Ci powiedzieć. Potem coś ktoś z nich napisze i będziesz się tego trzymał, a nie musi być to prawdą i będą mieć tylko kłopoty w pracy. Musisz napisać oficjalnie do operatora a zapewne dostaniesz odpowiedź na piśmie napisaną przez prawników.
Także nie dziw się że nikt ze Specjalistów Ci nie odpowiada na takie pytania bo to nie oni ustalają regulamin i to nie są prawnicy.
plufor nie oczekuj że szary pracownik operatora wypowie się na postawione przez Ciebie pytania, które odnoszą się bezpośrednio do prawa. Pracownicy nie są upoważnieni do wypowiadania się na takie tematy a tym bardziej nie znają się na takich tematach bo i nie muszą się znać. Takie są zapisy regulaminu i tyle mogą Ci powiedzieć. Potem coś ktoś z nich napisze i będziesz się tego trzymał, a nie musi być to prawdą i będą mieć tylko kłopoty w pracy. Musisz napisać oficjalnie do operatora a zapewne dostaniesz odpowiedź na piśmie napisaną przez prawników.
Także nie dziw się że nikt ze Specjalistów Ci nie odpowiada na takie pytania bo to nie oni ustalają regulamin i to nie są prawnicy.
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Mam jednak nadzieję, że Specjaliści Plusa, będący zapewne pracownikami Polkomtela, skontaktują się z osobami decyzyjnymi i przekażą nam - użytkownikom odpowiedź, która dalej posłuży do ew. decyzji, czy zostać w Plus/h, czy odejść z Plusa.
A Forum jest bardzo dobrą platformą do tego typu informacji, znacznie lepszą niż indywidualna korespondencja pojedynczego klienta z Polkomtelem, ze względu na to, że dotrze do dużej liczby użytkowników Plusa.
A Forum jest bardzo dobrą platformą do tego typu informacji, znacznie lepszą niż indywidualna korespondencja pojedynczego klienta z Polkomtelem, ze względu na to, że dotrze do dużej liczby użytkowników Plusa.
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Tak jak obiecałem w poście https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278167#p278167, poniżej zrzut z konta numeru teściuniunia w iPlus po odnowieniu pakietu kwotowego:
Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023
Jak widać na odnowienie pakietu (przypomnę: taryfa Nowy Plush, pakiet Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB za 30 zł) pobrany został pakiet 5 zł z bonusu za doładowanie z konta abonenckiego i 25 zł z gratisu za 4 doładowania po 30 zł. Stan konta nie zmienił się!!
Pakiet 100 GB z promocji "Nawet 1500GB na lata, Plush" jeszcze nie dodany. Jeśli przed wyjazdem się odnowi, dodam informację. Jeśli nie - jutro wieczorem dopiero.
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Żeby każdemu pakiety bez reklamacji się odnawiały jak trzeba
No i Nowy Rok nadszedł... Zgodnie z obietnicą: Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023
Niestety, mimo upływu ok. 34 godzin od odnowienia pakietu, tym razem pakietu 100 GB ciągle nie ma
Święto dzisiaj... Poczekamy do jutra
2 stycznia, 8:22 - pakietu nie ma
W związku z: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=274366#p274366, poproszę jednak Specjalistów, w kontekście przedstawionych wyżej doświadczalnie potwierdzonych faktów, o ostateczne rozstrzygnięcie - jak są traktowane pieniądze z bonusów i gratisów na odnowienie pakietów cyklicznych? To wydatek spełniający warunek regulaminu opłaty za brak aktywności (za niedługo opłaty za utrzymanie numeru) jest czy nie?
Gdyby komuś przyszło do głowy (jeśli by wyszło, że to co pokazałem jest nie po myśli operatora) poprawiać system, prosiłbym, żeby fachowców do tego wziąć, a wcześniej porządnie przemyśleć "plan naprawczy"... Bo coś czuję, że może z tego jakaś kolejna katastrofa wyjść
EDIT:
poniedziałek 02 sty 2023, 11:41
Czy będę dostawał fakturę za takie cykliczne zasilenia? Wydaje się, że tak - usługę świadczy Blue Media, a ja mam u nich zarejestrowane numery telefonów, które doładowuję (za pośrednictwem bankowości elektronicznej - mój bank także z usług BM korzysta).
Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023
Jak widać na odnowienie pakietu (przypomnę: taryfa Nowy Plush, pakiet Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB za 30 zł) pobrany został pakiet 5 zł z bonusu za doładowanie z konta abonenckiego i 25 zł z gratisu za 4 doładowania po 30 zł. Stan konta nie zmienił się!!
Pakiet 100 GB z promocji "Nawet 1500GB na lata, Plush" jeszcze nie dodany. Jeśli przed wyjazdem się odnowi, dodam informację. Jeśli nie - jutro wieczorem dopiero.
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Żeby każdemu pakiety bez reklamacji się odnawiały jak trzeba
No i Nowy Rok nadszedł... Zgodnie z obietnicą: Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023
Niestety, mimo upływu ok. 34 godzin od odnowienia pakietu, tym razem pakietu 100 GB ciągle nie ma
Święto dzisiaj... Poczekamy do jutra
2 stycznia, 8:22 - pakietu nie ma
W związku z: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=274366#p274366, poproszę jednak Specjalistów, w kontekście przedstawionych wyżej doświadczalnie potwierdzonych faktów, o ostateczne rozstrzygnięcie - jak są traktowane pieniądze z bonusów i gratisów na odnowienie pakietów cyklicznych? To wydatek spełniający warunek regulaminu opłaty za brak aktywności (za niedługo opłaty za utrzymanie numeru) jest czy nie?
Gdyby komuś przyszło do głowy (jeśli by wyszło, że to co pokazałem jest nie po myśli operatora) poprawiać system, prosiłbym, żeby fachowców do tego wziąć, a wcześniej porządnie przemyśleć "plan naprawczy"... Bo coś czuję, że może z tego jakaś kolejna katastrofa wyjść
EDIT:
poniedziałek 02 sty 2023, 11:41
OK, poczytałem, podzwoniłem (do banków)... W związku z tym, że niestety moje banki nie świadczą usługi cyklicznego doładowania telefonu, chyba będę musiał skorzystać z usługi doładowania bezpośrednio od operatora.. Mam jednak pytanie - nie wyczytałem tego z regulaminu doładowań cyklicznych - czy mając konto w serwisie, mogę doładowywać dowolne numery w ten sposób? Z regulaminu usługi konta plus.pl wynika, że niezbędne do rejestracji jest posiadanie adresu e-mail. Numer telefonu dodatkowo - do niektórych serwisów. Czy to dotyczy (wskazanie numeru) doładowań? Czy tylko ten numer będzie możliwy do doładowania? Chyba nie?Joanna_Plus pisze: ↑23 gru 2022, o 16:54 wlo,
https://doladuj.plus.pl/files/plus/Regu ... n-Plus.pdf
Czy będę dostawał fakturę za takie cykliczne zasilenia? Wydaje się, że tak - usługę świadczy Blue Media, a ja mam u nich zarejestrowane numery telefonów, które doładowuję (za pośrednictwem bankowości elektronicznej - mój bank także z usług BM korzysta).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
plufor,
polityka wewnętrzna firmy nie jest omawiana na tym forum.
wlo,
polityka wewnętrzna firmy nie jest omawiana na tym forum.
wlo,
Nie.
Tak (numery w Plusie).
Tak.
Nie.
https://bok.plus.pl/article/236
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Szkoda..Joanna_Plus pisze: ↑2 sty 2023, o 16:57 plufor,
polityka wewnętrzna firmy nie jest omawiana na tym forum.
W takim razie proszę o przekazanie decydentom w Polkomtelu uwag zawartych w poście https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278146#p278146 .
Mam nadzieję, że odczyta to ktoś rozsądny i raz jeszcze przeanalizuje sensowność wprowadzanie zmian od 7.02 w kontekście ich potencjalnej szkodliwości dla Polkomtela.
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Dlaczego więc nie została pobrana opłata z brak aktywności?
Od razu powiem, że cieszę się z tego, że nie została pobrana. I niech nikt tam nie miesza teraz
Ale jeśli powinna... No cóż. Plus sam nie bardzo wie co robi...
Od wielu lat mam "zarejestrowaną" firmę w serwisie pośrednika, mam też podane wszystkie numery telefonów, za których doładowanie faktura mnie interesuje. Wyczerpuje to wymagania określone w podanym artykule wg mnie, więc rozumiem, że faktury będę dostawał - podobnie jak przy zasileniach "bankowych" (których pośrednikiem jest także ta sama firma)?
EDIT:
Ty naprawdę uważasz, że to w jakikolwiek sposób zaszkodzi Polkomtelowi?
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Celem tego co pisałem, jest próba publicznego przekazania Polkomtelowi, że jego najnowszy pomysł nie jest dobry, zarówno dla wielu klientów, jak i szkodliwy dla operatora (utrata zysków od klientów, którzy odejdą + straty wizerunkowe = dalsze zmniejszenie zysków + potencjalna kara od UOKiK).
Jeśli trafiłoby to do rozsądnych decydentów, to zawsze jest jakaś szansa, że nastąpi zmiana na lepsze.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
wlo,
Tak.
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Moim zdaniem takich kwiatków jest więcej. Według informacji, które posiadam jeśli masz włączony pakiet cykliczny i równocześnie promocję 4 doładowania i gratis to w miesiącu, gdy opłata za pakiet zostanie pobrana ze środków promocyjnych a nie konta głównego, zapłacisz 5 zł za utrzymanie konta. Kompletny absurd. Korzystasz z pakietów cyklicznych - czyli wiadomo, że jesteś aktywnym użytkownikiem, bo żeby z nich korzystać musisz regularnie doładowywać konto. Dodatkowo korzystasz z promocji dla lojalnych użytkowników, która jest nagrodą za to, że doładowujesz konto ale za tą lojalność jesteś równocześnie karany opłatą za utrzymanie numeru. Dla mnie sytuacja kuriozalna i kompletnie niezrozumiała.plufor pisze: ↑23 gru 2022, o 21:50
2. Minimalna opłata 5 zł za utrzymanie numeru jest sprzeczna z ideą Roku Ważności Konta (skoro ktoś ma prawo do RWK, to nie można go dodatkowo zmuszać do wydawania minimum 5 zł miesięcznie). W tym kontekście cytowany zapis ma charakter abuzywny - naruszający Prawo Konsumenckie i z bardzo dużym prawdopodobieństwem będzie podstawą do nałożenia wysokiej kary przez UOKiK na Polkomtel (może nawet 10% obrotu).
Żeby sytuacja była uczciwa i przejrzysta, z opłaty za utrzymanie numeru powinni być wyłączeni wszyscy, którzy mają włączony jakikolwiek płatny pakiet cykliczny. Opłata ta powinna dotyczyć wyłącznie tych, którzy z telefonu nie korzystają i wrzucają numer na rok do szuflady a nie być karą za lojalność.
Właśnie dlatego mnie nie dziwi, że Plus w ubiegłym roku stracił najwięcej użytkowników i sam, choć korzystam nieprzerwanie od 20 lat, coraz częściej rozważam przeniesienie się do innej sieci.
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
Abstrahując od spraw podnoszonych przez jednego z Użytkowników, rzeczywiście nielogiczne są te działania. Jedno piszą (w regulaminach), dziwnie interpretują co napisali (każąc powtarzać Specjalistom nam głupoty czasem), co innego robią.
Ja do tych kwiatków dodam nielogiczną zasadę doładowania z konta abonenckiego - cykliczne doładowanie.
Doładowanie odbywa się ZAWSZE ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy - jak normalny człowiek wie - trwa 31, 30, 28, a czasem 29 dni... Jeśli więc 7 razy w roku doładowanie odbywa się po okresie 30 dni, podczas gdy użytkownik korzysta wyłącznie z pakietu bezlimitu (powiedzmy za 30 złotych i za 30 złotych jest doładowanie z aktywnym 4 i gratis i bonusem za doładowanie z abonamentu) mimo regularnego korzystania, regularnego doładowywania, poniesie karę te 7 razy w roku?
Rozszerzę swoją opinię... Nie tylko brak logiki tu widzę, ale to nieuczciwe jest najnormalniej w świecie
Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę
No i doczekaliśmy się, od dzisiaj, tj. od wtorku 7 lutego 2023 roku obowiązuje nowy cennik w ofertach na kartę.
Natomiast strona plushbezlimitu.pl nadal nie została zaktualizowana i pojawia się komunikat: Remont u Miśka. Trwa przebudowa stron.
Natomiast strona plushbezlimitu.pl nadal nie została zaktualizowana i pojawia się komunikat: Remont u Miśka. Trwa przebudowa stron.
Uwielbiam Plush'aka
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 lut 2023, o 20:12
Co oznacza że za 10 opłata naliczona 24.01.2023-23.02
Co trzeba Aby uniknąć takich jak tak ta "Zgodnie z cennikiem za 10 naliczymy opłatę za utrzymanie numeru za okres 24.01.2023 , 23.02.2023" .Bo chyba muszę zasilić za 10 zł i czy to pomoże i będe miał na rok.Proszę o pomoc