zerwanie umowy- koszt

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 22 lis 2023, o 13:14 Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji powyższego zgłoszenia. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 23 lis 2023, o 10:59 Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 22 lis 2023, o 13:14 Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji powyższego zgłoszenia. Pozdrawiam również.
Dziękuję, mam nadzieję, że to pomoże, bo póki co żadnej reakcji :(
Pozdrawiam!
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 23 lis 2023, o 10:59 Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze: 22 lis 2023, o 13:14 Jako że mam już na niego kupca, poprosiłem w nim o natychmiastowe usunięcie z bazy IMEI jako własność Polkomtel - uprzejmie proszę o przyspieszenie realizacji tego zlecenia o numerze: CASE/231122/781 Wcześniejsza spłata rat za sprzęt ZTE MC888 5G White ZTE MC888 5G WHITE zakupiony 12.6.2023 r.
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji powyższego zgłoszenia. Pozdrawiam również.
Marta_Plus

Czy istnieje szansa na pomoc z Waszej strony?
We środę wysłałem pismo z potwierdzeniem wpłaty za router, dopłaciłem 10 zł bo źle mnie dział reklamacji poinformował a dziś konsultant stwierdził że dopiero za miesiąc może mi te raty zdjąć, a co za tym idzie - usunąć IMEI z bazy.
Jak to możliwe? To jest absurd bo w tytułach wpłat wyraźnie wskazałem że to całkowita spłata konkretnej faktury sprzedaży urządzenia.
Nie mam już na to siły! Zrobiłem wszystko wg wytycznych na stronie a mimo to robicie mi pod górkę - dlaczego?
Załączniki
IMG_2364.png
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

sedzia20,

nic nie mogę obiecać, ale zweryfikuję, czy da się coś więcej zrobić w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 24 lis 2023, o 18:12 sedzia20,

nic nie mogę obiecać, ale zweryfikuję, czy da się coś więcej zrobić w tej sprawie.
Bardzo poproszę Marta_Plus, bo przyznam, iż z tak mało kompetentnym konsultantem Zespołu Obsługi Korespondencji Elektronicznej Polkomtel to się jeszcze nie spotkałem!
Skoro wpłaciłem całość za router, to na jakiej podstawie mam jeszcze miesiąc czekać na usunięcie IMEI z bazy urządzeń własnych Polkomtel, do nowego okresu rozliczeniowego, skoro umowa została rozwiązana?
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Dzień dobry
Piszę ponownie, bo to co wyprawia gość z obsługi, to przechodzi ludzkie pojęcie!
Sprawa pod numerem CASE/231128/1423 Faktury i płatności.
Dodatkowo na adres specjalista_plus@plus.pl wysłałem załącznik, którego formularz nie chciał przyjąć - cała historia korespondencji.
Pozdrawiam i liczę na pomoc
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 28 lis 2023, o 18:49 Witaj sedzia20,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Dziękuję, oby faktycznie coś się ruszyło.

Pozdrawiam!
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 28 lis 2023, o 18:49 Witaj sedzia20,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Kłaniam się Marta_Plus

Mogłabyś poprosić kogoś innego o odpowiedź w mojej sprawie, aniżeli pana Krzysztofa G.?
Na 3 maile odpowiada to samo, kopiując wiadomości (z błędami) wystawiając Was na śmieszność - poproś go o niepisanie do mnie już nigdy, okey? Nawet z adresu specjalistów odpisał :oops: Bardzo źle mi się współpracuje z niekompetentnymi ludźmi. Z góry dziękuję.

sedzia20.
Ostatnio zmieniony 1 gru 2023, o 09:33 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryto nazwisko. Zgodnie z regulaminem forum nie można publikować takich danych! Operator wie kto z Tobą prowadzi korespondencję - nie ma potrzeby publikować tego w miejscu publicznym.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,

nie mamy wpływu na wybór osoby, odpowiadającej na przesłaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze: 1 gru 2023, o 13:55 Witaj sedzia20,

nie mamy wpływu na wybór osoby, odpowiadającej na przesłaną korespondencję.
Być może, ale poprosić o ponowne zajęcie się sprawą chyba możecie?
Przypomnę, że prawie dwa tygodnie temu SPŁACIŁEM router i nic z tego nie wynika - to zakrawa na kpinę!
Proszę o zajęcie stanowiska przez bardziej kompetentną osobę. Może przełożony tego wątpliwej jakości konsultanta?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, jeśli zgłoszenie jest zrealizowane, informacje przedstawione przez konsultanta są wiążące. Stanowisko może zająć tylko Departament Reklamacji. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, odwołanie możesz przesłać mailowo na bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: zerwanie umowy- koszt

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze: 4 gru 2023, o 15:13 sedzia20, jeśli zgłoszenie jest zrealizowane, informacje przedstawione przez konsultanta są wiążące. Stanowisko może zająć tylko Departament Reklamacji. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, odwołanie możesz przesłać mailowo na bok@plus.pl.
Tylko, że po ilości korespondencji od tego samego pana, należy domniemać, iż Departament Reklamacji to on sam :lol: :lol: :lol:
Muszę przyznać, że to niebywałe - jak jeden człowiek jest w stanie ogarniać tyle mln abonentów, a co za tym idzie zgłoszeń.
WIELKIE brawa dla pana Krzysztofa G. :mrgreen:
ODPOWIEDZ