Witajcie!
Zamówiłam usługę internetu światłowodowego w dniu 17.05.2023 roku.
W rozmowie z konsultantem pytałam czy usługa zostanie podłączona do dnia 6 czerwca ( kończy mi się usługa internetu w Orange).
Pan konsultant odpowiedział, że trzy tygodnie wystarczą do podłączenia usługi. Po tym zapewnieniu zdecydowałam się podpisać umowę.
Dzisiaj otrzymałam SMS z informacją, że technik będzie u mnie 21 czerwca b.r. W okresie 7-21 czerwca będę pozbawiona dostępu do internetu domowego.
Zadzwoniłam na infolinię PLUS z zapytaniem czy jest możliwość przyśpieszenia realizacji usługi. W odpowiedzi usłyszałam, że nie.
W zaistniałej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak tylko odstąpienie od umowy.
Jestem bardzo zniesmaczona zachowaniem konsultanta, który „chcąc złapać” klienta nie poinformował mnie o tym, że termin realizacji usługi może być tak długi.
Nie polecam usług sieci PLUS.
Pozdrawiam
Monika
EDIT:
wtorek 30 maja 2023, 13:01
Ciąg dalszy szopki pt. ‚Jak złapać nowego klienta”.
W zeszłym tygodniu zadzwonili z Nexery, że nie mogą podłączyć usługi w mojej lokalizacji ze względów technicznych. Zapytałam dlaczego w zaistniałej sytuacji konsultant na infolinii zapewnił mnie, że w mojej lokalizacji można założyć internet światłowodowy. Pan odpowiedział, że jest to częsta praktyka ze strony konsultantów operatorów.
Jednym słowem konsultant sprzedał mi usługę, której nie posiada PLUS.
W zaistniałej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak zaskarżenie sieci PLUS do UOKiK.
Nieuczciwe praktyki konsultantów PLUS
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 maja 2023, o 17:27
Nieuczciwe praktyki konsultantów PLUS
Ostatnio zmieniony 31 maja 2023, o 16:19 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wypowiedzi (post pod postem).
Powód: Połączenie wypowiedzi (post pod postem).