Jakie było moje zdziwienie, gdy dziś rozmawiałem z obsługą klienta na infolinii. Najpierw z jakimś facetem który nawet się nie przedstawił, a później z Panią Emilią.. ktora również nie wyrażała chęci rozwiązania problemu.
Zastanawiam się co się dzieje w tej sieci, że mają takie podejście do klienta. I to do wieloletniego klienta. To się powoli już w głowie nie mieści.
Ale do rzeczy. Zapomniałem o rachunku za telefon, tak wiem - nie powinienem ale jednak czasem się to zdarza. (Zawsze place i mam wszystko oplacone) tym razem poprostu zapomniałem. Wbili mi blokadę więc dzwonie i się chce dogadać na opłacenie, żeby najnormalniej w świecie ta blokadę zdjęli. Rozmawiam najpierw z jakimś konsultantem który jedyne co umie powiedzieć to "ja nie mogę, ja nie moge" więc proszę z kierownikiem.. to też problem. Wkoncu jakaś dziewczyna zaczyna rozmowę (chyba kierownik ) nawet rzeczowo mówi, wiec tłumaczę takiej że jestem na wyjeździe służbowym, że wracam dzisiaj i zapłacę rachunek. A ona dalej swoje i nie zdejmie blokady bo jeden dzień to już za dużo. Przecież to wręcz śmieszne.
Zastanawiam się kiedyś tej sieci cokolwiek się zmieni i zacznie być normalnie.
Nieuprzejma obsługa w BOK
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 cze 2021, o 09:45
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nieuprzejma obsługa w BOK
Szuan_1986,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 cze 2021, o 09:45
Re: Nieuprzejma obsługa w BOK
Odpowiedź adekwatna do zachowania sieci
Re: Nieuprzejma obsługa w BOK
Czy ja dobrze rozumiem, że nie uregulowałeś należności i mimo to żądałeś odblokowania telefonu? Jeśli tak było jak to rozumiem, to czemu się dziwisz że nikt nie chciał zdjąć blokady? Jeśli "na gębę" można by było ściągać blokady to ludzie już wcale by nie płacili, bo a co tam - zablokują, to zadzwonię i naściemniam, że zapłacę jutro i po temacie
Re: Nieuprzejma obsługa w BOK
Mam całkowicie odmienne doświadczenie z obsługą Plus, do którego przeniosłem swoje numery ładnych parę lat temu po tym, jak obsługa u konkurencji, u której miałem numery od początku istnienia tamtej sieci posypała się jak dom z kart do tego stopnia, że pomimo, iż w systemach widzieli mój PESEL (czyli wiek rozmówcy) to ich pracownicy z obsługi odnosili się do mnie per "ty" co jest formą niedopuszczalną w kontaktach z klientem. Utrudniano też samo rozwiązanie umowy na czas nieokreślony i przeniesienie umowy do Plusa. Na szczęście w Plusie pracują kompetentne osoby, które wówczas pomogły mi rozwiązać problemy z poprzednim operatorem.
Z uwagi na fakt, iż generalnie usługi działają bez zastrzeżeń - mój kontakt z BOK Plusa jest ograniczony do sporadycznych kwestii technicznych, ale i wówczas nikt nie zostawił mnie "bez rozwiązania".
Odnośnie opłaty rachunków - ja przyjmuję zasadę, iż płacę zawsze "z górką" co powoduje, że po pewnym czasie moje saldo u operatorów/dostawców usług wynosi zazwyczaj +/- 2 miesiące nadpłaty i wiem, że gdyby nastąpiła jakaś sytuacja losowa, uniemożliwiająca manualne opłacenie bieżącego rachunku bądź wystąpił błąd w płatności (np kiedyś zamiast 110 w kwocie przelewu wpisałem 11 ;) ) - zostanie on pokryty z w/w salda.
Ergo - trawa być może wydaje się zieleńsza u sąsiada, ale z mojego doświadczenia wynika, że akurat obsługa BOK w Plusie jest zdecydowanie na wyższym poziomie niż pozostałych operatorów.
Z uwagi na fakt, iż generalnie usługi działają bez zastrzeżeń - mój kontakt z BOK Plusa jest ograniczony do sporadycznych kwestii technicznych, ale i wówczas nikt nie zostawił mnie "bez rozwiązania".
Odnośnie opłaty rachunków - ja przyjmuję zasadę, iż płacę zawsze "z górką" co powoduje, że po pewnym czasie moje saldo u operatorów/dostawców usług wynosi zazwyczaj +/- 2 miesiące nadpłaty i wiem, że gdyby nastąpiła jakaś sytuacja losowa, uniemożliwiająca manualne opłacenie bieżącego rachunku bądź wystąpił błąd w płatności (np kiedyś zamiast 110 w kwocie przelewu wpisałem 11 ;) ) - zostanie on pokryty z w/w salda.
Ergo - trawa być może wydaje się zieleńsza u sąsiada, ale z mojego doświadczenia wynika, że akurat obsługa BOK w Plusie jest zdecydowanie na wyższym poziomie niż pozostałych operatorów.