Dzień dobry,
W ostatnią sobotę czyli 16.09.2023r w salonie Plus dokonałem przeniesienia 3 numerów na abonament z innej sieci i od razu dobrałem jeden telefon. Po wybraniu modelu ustaliłem, że wezmę go na raty reklamowane jako 0 %. Zdecydowałem się na 24 raty. Tutaj pojawia się moje pytanie. Dlaczego cena telefonu jest uzależniona od ilości wybranych rat? Jeżeli są to raty zero procent to bez znaczenia na ich ilość cena do spłaty powinna zostać taka sama. Dlaczego konsultanci w salonie nie informują o fakcie, że wybierając opcję 12 rat mamy najlepsza opcję cenową( a różnica w cenie jest znacząca)? Nie zostałem nawet poinformowany, że cena zależy od ilości rat. Tutaj pojawia się moje kolejne pytanie. Z uwagi na to, że czuje się oszukany obecną sytuacją czy mogę zgłosić reklamację w związku z zaistniałą sytuacją z prośbą o zmianę ilości rat na jakie ma być rozłożona płatność? Czy taka reklamacja ma w ogóle sens? Czy jest jeszcze możliwość przeliczenia tych rat ponownie? Będę wdzięczny za odpowiedź. Dodam tylko że o całej sytuacji zorientowałem się dopiero po powrocie do domu kiedy wszedłem na stronę plusa i zobaczyłem że cena urządzenia znacząco różni się w zależności od ilości wybranych rat właśnie. Uważam że taka polityka firmy jest naprawdę nie na miejscu. Pięknie rozpoczęta przygoda z Plusem nie ma co.
Problem z ceną telefonu na raty
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 wrz 2023, o 13:54
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z ceną telefonu na raty
Witaj LukaszC,
możesz wysłać reklamację w danej kwestii. Stanowisko w opisanej sprawie zajmie wówczas Departament Reklamacji. Jeśli prześlesz zgłoszenie przez ten formularz i podasz mi tutaj numer otrzymanego zagadnienia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
możesz wysłać reklamację w danej kwestii. Stanowisko w opisanej sprawie zajmie wówczas Departament Reklamacji. Jeśli prześlesz zgłoszenie przez ten formularz i podasz mi tutaj numer otrzymanego zagadnienia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z ceną telefonu na raty
@LukaszC, a dlaczego nie robisz zakupów przez internet gdzie widzisz czarno na białym. Tak ufasz człowiekowi face to face...
Przez internet miałbyś 2 tygodnie na odstąpienia.
Przez internet miałbyś 2 tygodnie na odstąpienia.
Re: Problem z ceną telefonu na raty
Zgłoszenia reklamacji wysłałem na adres e-mail: bok@plus.pl. W odpowiedzi dostałem wiadomość z tytułem - CASE/230918/1612 [SPAM 5.09] Reklamacja w sprawie ceny telefonu zakupionego na raty. I faktycznie to już ostatni raz kiedy załatwiam takie sprawy w salonie a nie przez internet.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z ceną telefonu na raty
LukaszC,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z ceną telefonu na raty
Witam ponownie. Tak jak się spodziewałem moja reklamacja została odrzucona. Złożyłem wiec odwołanie od tej decyzji również w formie reklamacji obecny numer to CASE/230919/2023. Pewnie również nic to nie da, ale chciałem spróbować. Takie podejście do nowego klienta bardzo źle świadczy o takiej firmie. Argumentacja tak naprawdę żadna. Już nawet nie chodzi o te parę złotych różnicy w cenie tego telefonu, ale o wiarygodność i podejście do klienta. Brak słów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z ceną telefonu na raty
Witaj LukaszC,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi również na tę korespondencję.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi również na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ