Subskrypcja w Plusie

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj piotrekk85,
piotrekk85 pisze: 1 mar 2024, o 23:13 Zgłoszenia na infolinii wiszą prawie tydzień.
Podaj proszę numery tych zgłoszeń.

Bravd,
Bravd pisze: 2 mar 2024, o 09:08 CASE/240226/1565 Usługi dodatkowe
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: piotrekk85 »

Numery zgłoszeń:
24622160
7261127
c00000001958014
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

piotrekk85,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: piotrekk85 »

Dziękuję za przyśpieszenie, ale niestety ktoś zlał temat.

Dostałem stary numer klienta w ID w disney, gdzie na infolinii Disneya mam informację, że został on wyłączony 25.02 przez Plusa. Nic zostaje kontakt z UKE.

Edycja:

autor: piotrekk85 » 4 mar 2024, o 14:44
Zrobiłem nowe zgłoszenie CASE/240304/1113

Może w tej firmie ktoś znajdzie się co zna ofertę plusa, bo zlewanie i przełączanie na infolinii na polsat box do sat to już norma...
Ostatnio zmieniony 4 mar 2024, o 15:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

piotrekk85,
piotrekk85 pisze: 4 mar 2024, o 14:08 Zrobiłem nowe zgłoszenie CASE/240304/1113

Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: piotrekk85 »

Dziękuję za pomoc - wszystko działa :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

piotrekk85,

i to jest wiadomość! Super :-), dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Bravd »

A co do problemu to dziś jest zmiana, wyłączono mi dostęp do Tidal i mam sobie samemu ponownie przez stronę Plusa włączyć pożądany pakiet. Niestety strona Plusa jest popsuta nie można tego zrobić , bowiem jest na niej błąd

"Nie można znaleźć tej strony na epayment.teleaudio.plNie znaleziono strony internetowej pod adresem https://epayment.teleaudio.pl/api2/p2/d ... irect/@tid
HTTP ERROR 404"


:lol:

Dlatego stwierdzam, że Tidal w Plusie sensu nie ma i chcąc sobie zaoszczędzić nerwów i straconego czasu to należy go sobie uruchomić we własnym zakresie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Bravd,

powyższy komunikat pojawia się po wejściu na tę stronę: www.plus.pl/tidal/konto?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ajoth
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 mar 2024, o 13:46

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Ajoth »

Wyglada na to, że utrudniona rezygnacja z subskrypcji TIDAL w plusie to powszechna praktyka. W styczniu napisałem SMS na numer 80711 o treści DELTIDAL, a konto dalej jest aktywne i Tidal działa.

Czy ktoś żądał zwrotu pieniędzy w takiej sytuacji?
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: marek-20 »

witam
czy z przyznanego pakietu kwotowego w promocji „4 doładowania i gratis” można opłacić „Pakiet subskrypcyjny L” z Dinsey+?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marek-20,

nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ