Subskrypcja w Plusie

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
starkiller
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lut 2024, o 12:38

TIDAL anulowanie

Post autor: starkiller »

Dzień dobry,

Mam aktywną promocję TIDAL na rok, jednakże chciałbym zrezygnować z usługi.

Wysłałem sms o treści DELTIDAL na numer 80711 jednakże nie dostałem potwierdzenia anulowania usługi, a TIDAL ciągle działa. W jaki sposób mam zrezygnować z subskrypcji?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: TIDAL anulowanie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj starkiller,

sprawdzałeś na koncie Tidal po zalogowaniu zakładkę ,,Subskrypcja’’ oraz opcję ,,Anuluj subskrypcję’’?

Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2024, o 13:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starkiller
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2024, o 12:38

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: starkiller »

Opcja "anuluj subskrypcję" nie jest dostępna dla osób, które mają wykupioną usługę przez plusa - jedynie subskrybujący usługę bezpośrednio przez TIDAL mogą tak z niej zrezygnować.

Ja mam jedynie komunikat:

"Twoja subskrypcja jest zarządzana przez użytkownika PLUS.
Odwiedź stronę Strona PLUS, aby zarządzać subskrypcją".

Link, który tam jest przekierowuje jedynie do strony z promocją "TIDAL przez 90 dni bez opłat!".
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Marta_Plus »

starkiller,

zatem zgodnie z moją wcześniejszą sugestią:
Marta_Plus pisze: 15 lut 2024, o 13:35 Jeśli nadal nie będziesz mógł wyłączyć subskrypcji, prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
starkiller
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2024, o 12:38

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: starkiller »

Zatem łatwo taką usługę aktywować, ale z wyłączeniem są już problemy, mimo że postąpiłem zgodnie z regulaminem wysyłając odpowiedni sms. Bardzo to ciekawe, zwłaszcza z punktu widzenia UOKIK.

EDIT:
Udało się w końcu przez infolinię anulować.
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Bravd »

To ja dorzucę kamyczek tylko w drugą stronę. Mam tidal w plusie od dwóch lat i właśnie zachciało mi się przejść na hifi plus. To był błąd. 19 lutego otrzymałem SMS, że mam uruchomione hifi plus i będzie doliczane 39,99zł do rachunku, ale nic nie zostało włączone. Po 72 godzinach interweniowałem na BOK, ale tam po 3 kolejnych osobach, które przełączały mnie do następnej, aby ogarnąć ten problem, dowiedziałem się, że pan z BOK widzi, że mam hifi, i że co ja w ogóle chce i jak to zrobiłem. No i Pan miał dalej zrobić 'ticket' bo on nie potrafił tego ogarnąć od ręki. Dodam, że ten człowiek nie miał świadomości jakie pakiety są w Tidal, a hifi plus jak nie miałem tak nie mam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Bravd,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Bravd »

Niestety, formularz nie zawiera w/w pól, a wpisywanie tego w miejscu wiadomości uważam za niewłaściwe pod względem bezpieczeństwa.
HIFI PLUS jak nie było tak nie ma, a im dłużej to trwa to utwierdzam się w przekonaniu, że system utrzymania kont TIDAL w Plus jest totalnie bez kontroli. Macie jeden wielki koszyk z dostępami, a później nieogarnięta obsługa próbuje przypiąć to co powinien z automatu zrobić system.
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Bravd »

Kolejny dzień, to już 9 odkąd otrzymałem SMS, że TIDAL HIFI PLUS jest włączony, a PlusGSM nadal nie potrafi tego uruchomić :lol:

Obrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Bravd,

moja propozycja pozostaje nadal aktualna. Na tej stronie znajdziesz „Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych”. Możesz również wiadomość skierować na adres bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Bravd »

Pani Joanno, problem zgłosiłem już 19.02 i wtedy otrzymałem informację o 72 godzinach potrzebnych do aktywacji - pierwsze kłamstwo.
22.02 ponownie zgłosiłem na BOK, i wtedy miał zostać otworzony 'ticket' - wszelkie konieczne informacje w tym mój numer telefonu, na który przeszedł sms z informacją o aktywacji tam są.
23.02 napisałem tutaj na forum.
26.02 zrobiłem zgłoszenie przez podany tutaj link do formularza, a także przez iplus skąd dostałem informację z numerem CASE
W zgłoszeniach prosto do plus jest najistotniejsza informacja czyli mój numer telefonu, przez który był aktywowany TIDAL. W czym jest problem ? Bo póki co tylko w Plusie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Bravd,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Być może sytuacja wymaga weryfikacji sprawy, przez dostawcę usługi i stąd wydłużony czas zgłoszenia.
Bravd pisze: 29 lut 2024, o 05:53 zrobiłem zgłoszenie przez podany tutaj link do formularza, a także przez iplus skąd dostałem informację z numerem CASE

Podaj proszę numer zagadnienia. Nic nie mogę obiecać, ale poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotrekk85
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 mar 2024, o 23:09

PakietL+Disney - odzyskanie numeru klienta

Post autor: piotrekk85 »

Witam,

mam pytanie jak odzyskać numer klienta (do rejestacji) do usługi Disney+ w ramach PAKIET L+Disney w ofercie na kartę?

Po aktywacji nie dostałem maila ani smsa.
Problem się zaczął kiedy za radą jednego z doradców obsługi wyłączyłem i włączyłem ponownie PAKIET L. Nie wygenerował się nowy numer. Zgłoszenia na infolinii wiszą prawie tydzień. Wysłać smsa na numer 2601 nie mogę (błąd zero, testowałem na kilku aparatach przekładając SIM).

Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Ostatnio zmieniony 4 mar 2024, o 11:08 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Bravd
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2019, o 06:24

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: Bravd »

CASE/240226/1565 Usługi dodatkowe
revegov
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 mar 2024, o 15:43

Re: Subskrypcja w Plusie

Post autor: revegov »

Bravd pisze: 29 lut 2024, o 05:53 Pani Joanno, problem zgłosiłem już 19.02 i wtedy otrzymałem informację o 72 godzinach potrzebnych do aktywacji - pierwsze kłamstwo.
22.02 ponownie zgłosiłem na BOK, i wtedy miał zostać otworzony 'ticket' - wszelkie konieczne informacje w tym mój numer telefonu, na który przeszedł sms z informacją o aktywacji tam są.
23.02 napisałem tutaj na forum.
26.02 zrobiłem zgłoszenie przez podany tutaj link do formularza, a także przez iplus skąd dostałem informację z numerem CASE
W zgłoszeniach prosto do plus jest najistotniejsza informacja czyli mój numer telefonu, przez który był aktywowany TIDAL. W czym jest problem ? Bo póki co tylko w Plusie.
72 godziny ale nie napisali od kiedy wiec nie klamali ...
ODPOWIEDZ