Strona 1 z 1

Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

: 16 sty 2024, o 20:27
autor: kylo991
Mam zasięg LTE. Telefon resetowany kilka razy. SMS działają (jestem w stanie wysyłać i otrzymywać). Internet raz działa a raz nie.

Gdy próbuję wykonać połączenie nie ma sygnału, po pewnym czasie wyłącza próbę połączenia.
Nie można też się do mnie dodzwonić.

Proszę o podpowiedź jak mogę rozwiązać/zdiagnozować problem.

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

: 16 sty 2024, o 20:40
autor: koz
Wygląda jakbyś miał wyłączony "głos" na LTE i wymuszony zasięg tylko LTE co powoduje brak zestawienia połączenia.
Proponuje ręcznie przełączać technologie 2G/3G/ i testować czy działa.

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

: 17 sty 2024, o 18:38
autor: kylo991
Nie pomogło. Ma ktoś jakiś inny pomysł?

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

: 18 sty 2024, o 11:51
autor: zbych_in_flames
Jaki jest poziom sygnału? Czy masz aktywne VoLTE? Jeśli nie, to czy możesz aktywować? Jaka lokalizacja? Jaki telefon?

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

: 19 sty 2024, o 02:36
autor: kylo991
Sygnał 3 kreski z czterech LTE, połączenia VoLTE włączone. Lokalizacja Kraków. Telefon Realme GT Masters Edition.

W tym samym telefonie inna karta sim z plusa działa więc awaria telefonu nie jest opcją.

Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam sieć zmieniać czy co robić.

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

: 19 sty 2024, o 11:59
autor: zbych_in_flames
kylo991 pisze: 19 sty 2024, o 02:36 W tym samym telefonie inna karta sim z plusa działa więc awaria telefonu nie jest opcją.
I na tej drugiej karcie połączenia działają prawidłowo zarówno w VoLTE jak i w 3G/2G?

Jeśli w VoLTE działają prawidłowo to w takim razie nie jest to problem zasięgu czy działania samego BTS'a, tylko jakiś problem po stronie usług na karcie. Czy na tej karcie co jest problem, jak wyłączysz VoLTE z poziomu telefonu lub wymusisz sieć 3G/2G to połączenia działają prawidłowo?
Jeśli w 3G działają prawidłowo, spróbuj wyłączyć usługę VoLTE i uruchomić ją ponownie. Jeśli nie pomoże to pozostaje kontakt z BOK bo wygląda to na "błędne" działanie VoLTE.