Utrata pakietów w grze

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Utrata pakietów w grze

Post autor: Michał_Plus »

Tozi, prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brzozinio
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2020, o 00:10

Re: Utrata pakietów w grze

Post autor: Brzozinio »

Jak zwykle plus robi sobie jaja. Informuje was o problemie od grudnia oczywiście problem po mojej stronie. Wchodzę na forum lub komentarze na waszym pożal się Boże fan(nacie fanów?) pejdżu i okazuje się, że jest nas wielu. W końcu ktoś z waszej infolini na początku lutego przyznał mi rację, ale problem jest dalej i nic się nie poprawia. Trzy miesiące! Trzy pier*****e miesiące bez możliwości swobodnego korztynia z internetu. Palclicho gry, ale nie da się nawet pracować z domu. Nie mówiąc już o tym, że dwie osoby w moim domu potrzebują internetu do pracy.
Dzieki Plus że macie wywalone w klienta. Wasze rady to gra na czas i demage control, dosłownie nic to nie wnosi. Nie przyznacie sie do swojej winy bo działacie w myśl maksymy "złapali cie za rękę? Mów że nie twoja"
Dzięki Bogu czy kto tam za to odpowiada że na wiosnę zakładają m i światłowód i w końcu uwolnie się od tej sraki którą nazywacie "usługą"

EDIT:
Ten sam problem zaczął się w listopadzie nasilił się w okresie styczeń luty. Od dwóch tygodni nie działają nawet komunikatory głosowe, chociaż prędkość pokazuje średnio 12mb/s. Nie da się z nikim rozmawiać przez komunikatory przez tą utratę pakietów, o graniu można zapomnieć.
Tozi
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 21 lut 2024, o 10:52

Re: Utrata pakietów w grze

Post autor: Tozi »

Witam, nie odzywałem się dłużej bo testowałem połączenie. I muszę powiedzieć że jest teraz OK. A mianowicie już nie mam zrywania połączeń i lagów (oprócz tych sporadycznych gdzie laguje lub wyrzuca wszystkich :-) )
Nie wiem co pomogło, bo zrobiłem wiele rzeczy:
- karta sim ma dynamiczny zewnętrzny IP (w grze (MW2) mam NAT open, w PS5 NAT2)
- przeniosłem grę na dysk pierwotny PS5
- router MC889 bezpośrednio podpięty LANem do PS5
- zmiana MTU na 1450 w PS5, na routerze jest 1500
- zmiana DNS na 8888 i 8844 w PS5 (w routerze bez zmiany)
- i chyba najważniejsze, nie można w routerze jednocześnie ustawiać DMZ, UPnP, i przekierowanie portów, doczytałem że to się gryzie, trzeba wybrać jedno, aktualnie mam tylko przekierowanie portów
ODPOWIEDZ