Takie zdanie odnalazłem na stronie Plus.pl . Napisałem w tej sprawie e-mail bo BOKu o następującej treści:
Witam serdecznie.
W odpowiedzi otrzymałem taką wiadomość:Na stronie Plus.pl przeczytałem zdanie dokładnie takie, jak w temacie tej wiadomości.
Jestem użytkownikiem MixPlusa od 03.11.2004 i niedługo kończy mi się umowa (numer telefonu 6********). Chciałem zapytać więc, jakie to "specjalne propozycje telefoniczne" są oferowane stałym klientom MixPlus? Przyznam szczere, że zastanawiam się nad przejściem do sieci Play. Odpowiada mi ich oferta, a przede wszystkim mają ciekawsze i dużo tańsze telefony niż te w ofercie Plusa. Proszę więc o przedstawienie drogą mailową tej 'specjalnej oferty'.
Pozdrawiam,
Adam
Moje pytanie do Was brzmi następująco: czy wiecie, co takiego konsultanci oferują w/w klientom? Nie wiem, czy w ogóle warto czekać. Obawiam się, że będzie to promocja typu "LG eko solar taniej o 49zł przy zasileniu takim a takim".Uprzejmie wyjaśniam, iż informacje na temat oferty lojalnościowej może Pan uzyskać po 72h od zrealizowania ostatniego obowiązkowego zasilenia, poprzez kontakt telefoniczny z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem 2601 lub ogólnym numerem 601 102 555 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Opłata za połączenie z numerem 2601 jest naliczana zgodnie z cennikiem danej taryfy:
- przy taryfach MixPlus III i IV opłata - 0,95 zł z VAT niezależnie od czasu trwania połączenia,
- przy taryfie MixPlus IV Duo opłata - 1,95 zł z VAT niezależnie od czasu trwania połączenia.
Konsultant po uprzedniej weryfikacji danych osobowych poinformuje Pana o dostępnej ofercie oraz pomoże wybrać najbardziej korzystną opcję.
Istnieje również możliwość zgłoszenia u konsultanta prośby o przesłanie oferty listownie lub na adres e-mail.
Informacją w tej sprawie służą również Punkty Sprzedaży sieci Plus: http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/
Proszę o skomentowanie tego